Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michaelsen stopper i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Michaelsen stopper i OB

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sen-stopper-nu

    Noget skal der ske. Men at MJ stopper er jo kun en lille del af problemet.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    NEJ, NEJ, NEEEEEEEEEEEEEEEJ....... MH overtager resten af sæsonen

    Comment


      #3
      Hemme overtager

      YOU MUST BE FUCKING KIDDING ME!

      Comment


        #4
        Det er en fucking joke .. Han skal prise sig lykkelig for at der ikke må være fans på stadion

        Comment


          #5
          .... og hvis det går fornuftigt med MH... bliver han vel ansat som manager på en 1.000 års kontrakt

          Comment


            #6
            Det var nødvendigt.

            Tak til JM for tiden i Odense. JM er en sympatisk mand, der nok aldrig helt fandt forløsningen med truppen, og til sidst blev der drejet på for mange knapper for tit.

            Arbejdsvilkårene har været svære. Der mangler kultur, infrastruktur og systematik i klubben. OB er en klub, hvor man stadig gør, som man gjorde for tyve år siden.

            Klubbens problemer stikker dybt. Der har jeg og andre skrevet ord op og ned om. Et trænerskifte løser næppe de problemer.

            Men for energien og udtrykket her og nu er det nødvendigt.

            Hvad MH angår, tror jeg, at han er en bedre træner end sportschef. Vi må se.

            Comment


              #7
              Farcen er nu komplet - ingen afløser klar - hvor lang tid har man haft til at forberede det nuværende scenario? Og så MH i spidsen for trænerteamet - jøsses...

              Jeg havde lovet mig selv, at hvis ikke OB rammer top 6, skal jeg ikke spilde min tid på 11 kampe mod de mest røvsyge hold i ligaen - så nu er min familie da i det mindste glade for at slippe for mit evige brok i 2x45 minutter hver weekend.

              Over and out.

              Comment


                #8
                Og ob.dk har også et meltdown

                Comment


                  #9
                  Well gudskelov er vi stadigvæk eksperter i at finde nye lavmålspunkter at stræbe efter kaptajn blålyn som manager........HOLD NU KÆFT DET ER DUMT
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Held og lykke fremover, Jakob.
                    Og tak for næsten 3 år med både op- og nedture.

                    Comment


                      #11
                      Jeg syntes faktisk ikke at det er den værste løsning - som spiller havde Hemmingsen vel egentlig den mentalitet vi har brug for lige her og nu...
                      Så kan en ny træner starte med en ny sæson

                      Comment


                        #12
                        Hvilket cirkus, hvilket freakshow.

                        Tror det er ved at være tid til at bruge mindre tid på OB, og mere tid på at slå hovedet hårdt ned i bordet. Man må jo prioritere hvad der efterhånden giver mest mening.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Stort tak til Jakob for hans arbejde i 3 år. Vi er ikke mange der bebrejder dig over de svigtende resultater. God vind frem over

                          Comment


                            #14
                            - Et enigt sportsligt udvalg har vurderet, at der skal nye tanker til, for at potentialet i truppen kan forløses til flest mulige point i sæsonens sidste kampe, og vi har derfor opfordret Michael til at sætte sig i spidsen for trænerteamet, siger bestyrelsesformand i Odense Sport & Event, Niels Thorborg.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Stort tak til Jakob for hans arbejde i 3 år. Vi er ikke mange der bebrejder dig over de svigtende resultater. God vind frem over

                              Comment

                              Working...
                              X