"Jeg solgte en masse hash.... så jeg måtte jo være en god sælger, så det ville jeg være"
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - pokalkamp FCM-OB, den 10. marts
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægAT er jo også blevet smidt rundt - mest på kanten. I dag viser han, at han er kontrollerende central midtbane.
Jeg er meget overrasket over niveauet på bolden. Hatten af.
Førpris 100 kr.
Ny pris 300.000 kr
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Stadig en U19 spiller på en uvant position over for en dansk landsholdsspiller. Hvad kan man forvente?
Knægten er OBs fremtid
Det er en fornøjelse at se OB i dag, uafhængigt af kampens resultat."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Vrøvl. Manden er komplet ude af kampform, og at påstå at han er langsom og ingen teknik har er noget rendyrket sludder. Og nej, hans bedste kvalitet er ikke bare at sætte kuglen i kassen, han var bare mega heldig i en kort periode, som han aldrig har været før eller siden i karrieren. Der er en grund til, at det kun er under Michelsen at han har spillet angriber, for han er ikke en rigtig angriber.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægEgentlig en ok indsats.
Sander er ude af form og endnu langsommer end normalt. BK er desværre også uskarp, ellers spiller vi rimeligt.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Der er jeg så sjovt nok uenig. Manden blev solgt som hurtig, og løber næsten altid med topfart under 30. Manden kan ikke sætte nogen af som kant, eller sætte spillet som 8er eller 10. Jeg ser intet i ham. Bash er ældre og i værre for, men har da mere speed.
Comment
Comment