Stadig en U19 spiller på en uvant position over for en dansk landsholdsspiller. Hvad kan man forvente?
Knægten er OBs fremtid
Absolut enig.
Det er en fornøjelse at se OB i dag, uafhængigt af kampens resultat.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Vrøvl. Manden er komplet ude af kampform, og at påstå at han er langsom og ingen teknik har er noget rendyrket sludder. Og nej, hans bedste kvalitet er ikke bare at sætte kuglen i kassen, han var bare mega heldig i en kort periode, som han aldrig har været før eller siden i karrieren. Der er en grund til, at det kun er under Michelsen at han har spillet angriber, for han er ikke en rigtig angriber.
Der er jeg så sjovt nok uenig. Manden blev solgt som hurtig, og løber næsten altid med topfart under 30. Manden kan ikke sætte nogen af som kant, eller sætte spillet som 8er eller 10. Jeg ser intet i ham. Bash er ældre og i værre for, men har da mere speed.
Der er jeg så sjovt nok uenig. Manden blev solgt som hurtig, og løber næsten altid med topfart under 30. Manden kan ikke sætte nogen af som kant, eller sætte spillet som 8er eller 10. Jeg ser intet i ham. Bash er ældre og i værre for, men har da mere speed.
Måske har han ikke den speed du har forventet, men ja manden blev solgt som værende "spilintelligent, hurtig, teknisk dygtig, pågående og en dygtig afslutter", så hvis han hverken har fart, teknik eller kan udfordre, må Jesper Hansen jo være idiot til at evaluere fodboldspillere, for det er hans eksakte ord. Jeg er heller ikke imponeret over ham generelt, men jeg kan konstatere, at han f.eks. var vores 8. hurtigste spiller målt på topfart i sidste sæson jf. Superliga.dk, bl.a. hurtigere end folk som Bashkim, så helt elendigt kan det ikke være.
Ryan, Sveinn og Brems ind for Bashkim, Tverskov og Skjelvik.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Norbert Elgert -
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment