Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - pokalkamp FCM-OB, den 10. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    "Jeg solgte en masse hash.... så jeg måtte jo være en god sælger, så det ville jeg være"

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      AT er jo også blevet smidt rundt - mest på kanten. I dag viser han, at han er kontrollerende central midtbane.

      Jeg er meget overrasket over niveauet på bolden. Hatten af.
      Ja hans værdi er steget med en faktor 3.000 på de sidste 2 kampe.
      Førpris 100 kr.
      Ny pris 300.000 kr

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Stadig en U19 spiller på en uvant position over for en dansk landsholdsspiller. Hvad kan man forvente?
        Knægten er OBs fremtid
        Absolut enig.
        Det er en fornøjelse at se OB i dag, uafhængigt af kampens resultat.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Absolut enig.
          Det er en fornøjelse at se OB i dag, uafhængigt af kampens resultat.
          Enig. Selvom vi er bagud 1-0 er det tusinde millioner gange bedre end de sidste mange kampe

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Vrøvl. Manden er komplet ude af kampform, og at påstå at han er langsom og ingen teknik har er noget rendyrket sludder. Og nej, hans bedste kvalitet er ikke bare at sætte kuglen i kassen, han var bare mega heldig i en kort periode, som han aldrig har været før eller siden i karrieren. Der er en grund til, at det kun er under Michelsen at han har spillet angriber, for han er ikke en rigtig angriber.
            Der er jeg så sjovt nok uenig. Manden blev solgt som hurtig, og løber næsten altid med topfart under 30. Manden kan ikke sætte nogen af som kant, eller sætte spillet som 8er eller 10. Jeg ser intet i ham. Bash er ældre og i værre for, men har da mere speed.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Egentlig en ok indsats.
              Sander er ude af form og endnu langsommer end normalt. BK er desværre også uskarp, ellers spiller vi rimeligt.
              ​​
              Ikke så meget at erstatte dem med .. Sveinn og så rykke Okusun op og JJT ind på midten ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Spændende at se hvad B-holdet kan
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Der er jeg så sjovt nok uenig. Manden blev solgt som hurtig, og løber næsten altid med topfart under 30. Manden kan ikke sætte nogen af som kant, eller sætte spillet som 8er eller 10. Jeg ser intet i ham. Bash er ældre og i værre for, men har da mere speed.
                  Måske har han ikke den speed du har forventet, men ja manden blev solgt som værende "spilintelligent, hurtig, teknisk dygtig, pågående og en dygtig afslutter", så hvis han hverken har fart, teknik eller kan udfordre, må Jesper Hansen jo være idiot til at evaluere fodboldspillere, for det er hans eksakte ord. Jeg er heller ikke imponeret over ham generelt, men jeg kan konstatere, at han f.eks. var vores 8. hurtigste spiller målt på topfart i sidste sæson jf. Superliga.dk, bl.a. hurtigere end folk som Bashkim, så helt elendigt kan det ikke være.

                  Comment


                    #69
                    Ryan, Sveinn og Brems ind for Bashkim, Tverskov og Skjelvik.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Robin centralt - det glæder jeg mig til at se! Ellers tydeligt det i dag handler om at spare. Måske derfor vi spiller så dejligt frit?

                      Comment


                        #71
                        Shit.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Hader Isaksen - men et flot mål

                          Comment


                            #73
                            VANVITTIG aflevering af Gudjohnsen....... Tak for i år.

                            Comment


                              #74
                              Vi fjumset rundt....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #75
                                Det var det

                                Comment

                                Working...
                                X