Oprindeligt indsendt af wagrier1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Brøndby
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægInterviewet med Tverskov i Stiften idag vidner i mine øjne godt nok om en overordnet defensiv tilgang til kampen. Hvis vi så ser på den formodede opstilling, så kommer der heller ikke derfra nogen håb om gå på mod eller om at tage skæbnet i egne hænder. Hvis vi igen smider hele, første halvleg uden at have et nænveværdig, gennemspillet angreb eller skud på mål, så må jeg gå grædende ud.
Comment
-
Vi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægVi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægVi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægVi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Men det er jo dét, han gør i hver kamp. Han spiller kun for sig selv. Hvis man er dygtig nok, så går det, og bliver endda en styrke for holdet, men det er Sabbi ikke.
Comment
-
Oliver
Ryan Tverskov AJA Skjelvik
Drachmann JJ
Aron Jebali Kløve
Bashkim
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment