Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Interviewet med Tverskov i Stiften idag vidner i mine øjne godt nok om en overordnet defensiv tilgang til kampen. Hvis vi så ser på den formodede opstilling, så kommer der heller ikke derfra nogen håb om gå på mod eller om at tage skæbnet i egne hænder. Hvis vi igen smider hele, første halvleg uden at have et nænveværdig, gennemspillet angreb eller skud på mål, så må jeg gå grædende ud.
    Synes netop også vi burde satse på at tage initiativet i sådan en kamp her. Det der med at 'krige den hjem' er simpelthen så kønsløst og Superliga-agtigt, jeg brækker mig lidt i munden hver gang jeg hører det.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
      Interviewet med Tverskov i Stiften idag vidner i mine øjne godt nok om en overordnet defensiv tilgang til kampen. Hvis vi så ser på den formodede opstilling, så kommer der heller ikke derfra nogen håb om gå på mod eller om at tage skæbnet i egne hænder. Hvis vi igen smider hele, første halvleg uden at have et nænveværdig, gennemspillet angreb eller skud på mål, så må jeg gå grædende ud.
      Ja. Det ligner en 1-4-4-1-1. Tror de har respekt for BIFs kontra kniv og vil undgå den hvis muligt. Tror også det er vores bedste chance

      Comment


        #63
        Vi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Vi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.
          Sveinn er ikke udtaget !

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Vi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet...
            Men det er jo dét, han gør i hver kamp. Han spiller kun for sig selv. Hvis man er dygtig nok, så går det, og bliver endda en styrke for holdet, men det er Sabbi ikke.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Vi skal spille med vores bedste offensive våben og dertil regner jeg helt sikkert også Sabbi. Hvis han bare ikke forsøger at afdribble hele Brøndbymandskabet så har han helt afgjort sine styrker (teknisk formåen, godt skud, hurtigheden) som kan give Brøndby forsvaret problemer. Han har i nogen tilfælde desværre et lidt opgivende kropssprog. Hvis Bashkim er klar til at starte, så er det fint. Hvis han stadigvæk mangler noget form(formentlig mangler der det sidste afpudsning), så skal Gudjohnsen begynde i front. Han kan tage slagsmålene med Brøndbys forsvar og aflægge boldene til midtbanespillere. Og ja, jeg ved at jeg altid forsvarer ham. Tja, det skal virkelig går op i en højere enhed idag på grønsværen. Men jeg tror på en 1-0 sejr til os.
              Alle mand pånær Oliver Lund trænede med igår. Så der er mange om buddet. Der er udtaget 20 mand og der er Sveinn ikke i blandt

              Comment


                #67
                Okay, det har jeg set for sent, undskyld. Måske Lieder kan gøre et forskel som indskifter, men jeg har bange anelser på baggrund af de sidste kampe.

                Comment


                  #68
                  Vildt at Okosun end ikke er medi truppen. Er det efterhånden okay at kalde ham et fejlkøb?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Vildt at Okosun end ikke er medi truppen. Er det efterhånden okay at kalde ham et fejlkøb?
                    Han har karantæne...

                    Comment


                      #70
                      Han er i karantæne.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Han er i karantæne.
                        I see - så skruer jeg bare lidt ned for mit Okosun rant

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Men det er jo dét, han gør i hver kamp. Han spiller kun for sig selv. Hvis man er dygtig nok, så går det, og bliver endda en styrke for holdet, men det er Sabbi ikke.
                          Det må jo næsten også være Jakobs ansvar? Han må jo instruere ham i at skulle drible?

                          Comment


                            #73
                            Hylle og Oli frasorteret truppen

                            Comment


                              #74
                              Oliver
                              Ryan Tverskov AJA Skjelvik
                              Drachmann JJ
                              Aron Jebali Kløve
                              Bashkim

                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Oliver
                                Ryan Tverskov AJA Skjelvik
                                Drachmann JJ
                                Aron Jebali Kløve
                                Bashkim
                                Vi går efter at holde nullet og krydser fingre for magi fra Issam og Bashkim. Det sker ikke. 0-1 og gerne en fyreseddel af Michelsen her og nu, når top 6 ikke er nået.

                                Comment

                                Working...
                                X