Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er jeg næsten nødt til at se. Det lyder jo helt vildt, men det kan være han finder sig lidt bedre til rette lidt længere tilbage på midtbanen. Det er helt sikkert ikke her han er købt til at spille, men det er han jo nok heller ikke til en kant, så prøv ham da af, hvis ikke JJT, Drachmann eller Kløve er på toppen
    Tjek det ud hvis muligt og meld tilbage om du hvad du syntes. Nu er det jo muligt jeg har solgt ham så meget at hype`n dør lidt

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

      Jeg så kun ganske lidt af kampen. Er Khemdee lidt klejn af en en midterstopper at være? Hvordan klarede han det på hovedet?
      Ifølge transfermarkt er han 188 - Tverskov er ifølge OB.dk 185 (jeg troede faktisk han var højere), men der er ikke så mange muskler på ham endnu som der kunne være.

      Comment


        #33
        Vi har snakket med Jeppe Tverskov forud for kampen mod Brøndby.

        http://obstruktion.dk/tverskov-vi-ka...y-op-til-dans/

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Uncommon Se indlæg

          Ifølge transfermarkt er han 188 - Tverskov er ifølge OB.dk 185 (jeg troede faktisk han var højere), men der er ikke så mange muskler på ham endnu som der kunne være.
          Jeg var faktisk ret imponeret over hvor 'bastant' Khemdee var ift. hans alder. Synes netop han havde en stor fysisk, sjovt at andre så det så anderledes

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det er jeg næsten nødt til at se. Det lyder jo helt vildt, men det kan være han finder sig lidt bedre til rette lidt længere tilbage på midtbanen. Det er helt sikkert ikke her han er købt til at spille, men det er han jo nok heller ikke til en kant, så prøv ham da af, hvis ikke JJT, Drachmann eller Kløve er på toppen
            Kunne være sjovt at prøve med en tremandsmidtbane der hed: Drachmann med JJ og Aron liggende foran. Så har du slideren/tackleren, Playmakeren og Felt til felt midbanemanden. De kunne muligvis supplere hinanden godt.

            Comment


              #36
              Så er vi kommet til det, der måske kan være den weekend, hvor vi definitivt mister muligheden for at komme i top-6. Hvad vi så også skulle der? Som jeg ser det, så er et point mod BIF absolut minimum, og der skal helst tre point på kontoen. Vi kan ikke blive ved med at regne med, at de andre resultater flasker sig for os. Spørgsmålet er så, om træner og trup er i stand til at levere?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Kunne være sjovt at prøve med en tremandsmidtbane der hed: Drachmann med JJ og Aron liggende foran. Så har du slideren/tackleren, Playmakeren og Felt til felt midbanemanden. De kunne muligvis supplere hinanden godt.
                Men Aron var jo - meget mod hvad jeg nogensinde havde forestiller mig - netop god i den kontrollerende rolle, hvor han ikke skulle rende i feltet.

                Nu skal vi også lige spise brød til. Jeg ser bestemt ikke Aron som led i OBs stærkeste opstilling, men han er steget i graderne - uden tvivl.

                Og så skal vi stoppe med at bruge spillere, hvor de ikke er gode, fx Aron på kanten.

                Comment


                  #38
                  Hvis vi kommer med den rette indstilling og ikke giver kampen op på forhand, så kan det lade sig gøre. Jeg håber på en masse fight, krydred med knivskarpe kontraangreb, hvor visse spillere ikke holder for længe på bolden eller forsøger helt håbløse driblinger. Vi skal tror på det.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                    Så er vi kommet til det, der måske kan være den weekend, hvor vi definitivt mister muligheden for at komme i top-6. Hvad vi så også skulle der? Som jeg ser det, så er et point mod BIF absolut minimum, og der skal helst tre point på kontoen. Vi kan ikke blive ved med at regne med, at de andre resultater flasker sig for os. Spørgsmålet er så, om træner og trup er i stand til at levere?
                    I weekenden er vi så priviligeret at vi kan se de andres resultater på forhånd med undtagelse af Randers. Det kan nok sagtens have lidt indflydelse på hvor hidsig JM's afsluttende peptalk inden kampen kommer til at lyde. Kan vi leve med krydset og selv afgøre det i Aalborg, så tror jeg ikke vi sætter alt på et bræt for at vinde, men bliver det nødvendigt, så er det jo spændende om vi har kvaliteten og mentalt kan sætte os op til vi nu for alt i verden skal vinde. Synes det lignede vi kunne gøre det imod Randers, men Brøndby er selvfølgelig også en anden sag og de er livsfarlige i kontrafasen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Aron var sammen med OC klart de bedste OB`ere. Den rolle han fik, passede ham perfekt og man fik jo i glimt en følelse af at han var en JJ/Drachmann klon. Vi må se se hvordan han passer sammen med JJ/Drachmann/Kløve osv. Men han er helt klart en central midtbanespiller og burde ikke spilles andre steder. Det gør man jo heller ikke med Drachmann og JJ

                      Khemdee gjorde det langt over forventning. Men jeg har stadig mine tvivl om han får kontrakt på SL niveau. Så skal han være en late bloomer og komme fra baghjul. Han har oftest stået bag ved Østrøm,Obbekjær,Vestergaard og Teitur på U19.
                      Men han har bestemt en kompromis løs hårdhed i sit spil der er værd at udforske. Nu har han stadig små 16 måneder tilbage af sin ungdomskontrakt og må jo vise hvad han duer til fremadrettet.

                      For det er jo ikke realistisk at både Vestergaard,Østrøm,Obbekjær og Khemdee får nye kontrakter inden for samme sæson
                      At han ikke er helt væk på midtbanen i 60 min og vel nok er OB`s bedste på en billig baggrund, gør ham altså ikke til "50 millioner hvis han var fra FCM" ... bliver da interessant at se mod Brøndby om han kan præstere igen, jeg tvivler kraftigt ... der er så store mangler at de ofte vil vise sig.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        At han ikke er helt væk på midtbanen i 60 min og vel nok er OB`s bedste på en billig baggrund, gør ham altså ikke til "50 millioner hvis han var fra FCM" ... bliver da interessant at se mod Brøndby om han kan præstere igen, jeg tvivler kraftigt ... der er så store mangler at de ofte vil vise sig.
                        Så du overhovedet kampen?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Jeg var faktisk ret imponeret over hvor 'bastant' Khemdee var ift. hans alder. Synes netop han havde en stor fysisk, sjovt at andre så det så anderledes
                          Jeg synes heller ikke han var en bette klejn i forhold til han er 18 år, men han er lidt mindre fysisk end Tverskov fx.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Uncommon Se indlæg

                            Jeg synes heller ikke han var en bette klejn i forhold til han er 18 år, men han er lidt mindre fysisk end Tverskov fx.
                            Men det er han jo ikke? Tverskov er ingen stor midterforsvarer - 185 cm.

                            Vores unge midterforsvarer er listet som 188 cm, og han så da også ud som én, der spiser op.

                            Om evnerne med fødderne er der, dét er en anden sag.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så du overhovedet kampen?
                              Fra start til slut og det er et voldsomt oversalg ... den kan endda ses igen på DR :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Spændende hvis Aron kan finde niveauet til at byde sig til centralt på midtbanen. Jeg så ikke pokalkampen så jeg har stadig til gode at se noget fra Aron der berettiger en plads i start11, men det kunne bestemt være fedt hvis vi kan finde en løsning på vores midtbanekvaler i den eksisterende trup. Vores forsvar har i lang tid været rigeligt stabilt, vores angreb er imo. blandt ligaens stærkeste hvis man kigger på de enkelte spillere (looks good on paper shit on grass - I know), men vores midtbane er bare virkelig langt fra top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X