Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Brøndby
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
I weekenden er vi så priviligeret at vi kan se de andres resultater på forhånd med undtagelse af Randers. Det kan nok sagtens have lidt indflydelse på hvor hidsig JM's afsluttende peptalk inden kampen kommer til at lyde. Kan vi leve med krydset og selv afgøre det i Aalborg, så tror jeg ikke vi sætter alt på et bræt for at vinde, men bliver det nødvendigt, så er det jo spændende om vi har kvaliteten og mentalt kan sætte os op til vi nu for alt i verden skal vinde. Synes det lignede vi kunne gøre det imod Randers, men Brøndby er selvfølgelig også en anden sag og de er livsfarlige i kontrafasen
Comment
-
Der er jeg enig, han var bedre end forventet, i den specifikke kamp ... og hvor er det fedt at det er på DR, mere bold på DR!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFodbold på DR er, som det bør være. Og en skammelig påmindelse om den fornærmelse, Viaplay er.
Eurosport går an.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Fyens byder ikke på en opstilling der skriger vi blæser til angreb
OC
Rjl JT AJA JS
JD JJT
TK IJ AET
BK
Sabbi er dog i spil, men har angiveligt lidt med lysken.
Man må bare sige at JM, såfremt han vælger disse 11, igen ligner en mand der famler efter at finde noget der virker. Det ligner man vil forsøge at dominere fysisk og så forhåbentlig endelig udnytte at vi har to offensive backer til rådighed som kan skabe noget af den bredde vores spil ofte mangler. Lykkedes vi ikke med at fysik slår fart, så får vi røven på komedie, for bøf vil løbe fra os hver gang, hvis ikke vi står tæt og er sikre i vores boldomgang. De bringer nok mest fart af alle i rækken og i vores opstilling her, vil vi nok være det mest langsomme i en stafet med de øvrige superligahold.Last edited by hankatten; 14-03-2021, 08:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægFyens byder ikke på en opstilling der skriger vi blæser til angreb
OC
Rjl JT AJA JS
JD JJT
TK IJ AET
BS
Man må bare sige at JM, såfremt han vælger disse 11, igen ligner en mand der famler efter at finde noget der virker. Det ligner man vil forsøge at dominere fysisk og så forhåbentlig endelig udnytte at vi har to offensive backer til rådighed som kan skabe noget af den bredde vores spil ofte mangler. Lykkedes vi ikke med at fysik slår fart, så får vi røven på komedie, for bøf vil løbe fra os hver gang, hvis ikke vi står tæt og er sikre i vores boldomgang. De bringer nok mest fart af alle i rækken og i vores opstilling her, vil vi nok være det mest langsomme i en stafet med de øvrige superligahold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Eller hvem kunne vide vi havde hyret Bubacar Sanneh ind til angrebet?
Brian Sandberg eller måske Brian Steen?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægFyens byder ikke på en opstilling der skriger vi blæser til angreb
OC
Rjl JT AJA JS
JD JJT
TK IJ AET
BK
Man må bare sige at JM, såfremt han vælger disse 11, igen ligner en mand der famler efter at finde noget der virker. Det ligner man vil forsøge at dominere fysisk og så forhåbentlig endelig udnytte at vi har to offensive backer til rådighed som kan skabe noget af den bredde vores spil ofte mangler. Lykkedes vi ikke med at fysik slår fart, så får vi røven på komedie, for bøf vil løbe fra os hver gang, hvis ikke vi står tæt og er sikre i vores boldomgang. De bringer nok mest fart af alle i rækken og i vores opstilling her, vil vi nok være det mest langsomme i en stafet med de øvrige superligahold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Vi kommer ikke til at skabe noget som helt offensivt med den opstilling i hvert fald
Comment
-
Interviewet med Tverskov i Stiften idag vidner i mine øjne godt nok om en overordnet defensiv tilgang til kampen. Hvis vi så ser på den formodede opstilling, så kommer der heller ikke derfra nogen håb om gå på mod eller om at tage skæbnet i egne hænder. Hvis vi igen smider hele, første halvleg uden at have et nænveværdig, gennemspillet angreb eller skud på mål, så må jeg gå grædende ud.
- Likes 1
Comment
Comment