Utroligt at sidde og tænke at Horsens er farligere end os...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Horsens-OB 21.02.21
Collapse
X
-
“Det hele er begyndt at åbne mere op. Flere AC Horsens–spillere begynder at hænge og det giver plads til særligt gæsterne fra Odense.“
Så må vi håbe at Hyllegaard stadig har luft og speed .. ACH kan vel heller ikke spille på 0-0 hjemme mod et bund6 hold hvis de vil hente point nok til at komme ud af bunden .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg tror sit stream er bagud :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er lidt med Hyllegaard som jeg forventede i optakten. Han kommer ikke frem til noget, for han er for let at skubbe væk. 3-4 gode situationer kunne det være blevet til. Men det glider ud i sandet lige så snart en Horsensspiller bruger en smule krop.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er lidt med Hyllegaard som jeg forventede i optakten. Han kommer ikke frem til noget, for han er for let at skubbe væk. 3-4 gode situationer kunne det være blevet til. Men det glider ud i sandet lige så snart en Horsensspiller bruger en smule krop.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFå nu skiftet ind. Lieder og Sabbi. Lad os spille med 3 nede bagved og tage RL ud.
Comment
Comment