Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB 21.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Fodboldmæssigt lavpunkt. Måske den dårligste fodboldkamp jeg nogensinde har set, hold fast hvor var det tandløst. Jeg gider ikke engang diskutere Okosun længere, hurra hurra for hans fantastiske spidskompetance..

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Fodboldmæssigt lavpunkt. Måske den dårligste fodboldkamp jeg nogensinde har set, hold fast hvor var det tandløst. Jeg gider ikke engang diskutere Okosun længere, hurra hurra for hans fantastiske spidskompetance..
      Skal vi gætte på at den eneste anden bejler til Okosun var Horsens?

      Men ja er du gal en jammerlig kamp.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        De to mest triste, grå og intetsigende hold i ligaen. Det måtte jo ende sådan.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          De to mest triste, grå og intetsigende hold i ligaen. Det måtte jo ende sådan.
          Horsens og Horsens look alike ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Okosun ligner desværre endnu et Izunna/Rømer/Jönsson indkøb. Fin spiller, men vi har tydeligvis ikke nogen god plan med, hvordan han skal spilles og hvordan vi får det bedste ud af ham, og så bliver det aldrig godt. En spiller vi hentede fordi, at vi kunne få ham, ikke fordi at vi havde brug for ham. Synd for spilleren og for OB.
            Spot on. Desværre...

            Comment


              #96
              Det var virkelig et lavpunkt i hensigt af spillemåde og taktikken. Vi spillede ja alt for meget efter Horsens præmisser: lange bolde og mange nærkampe. Den eneste som prøvede at spille hurtigt var Jebali. Han prøvede men uden at lykke med alt for meget.
              Vi startede sæsonen med klasse præstationer og flot fodbold hvor vi spillede med hurtige kombinationer længs jorden. Hvor er det flotte spil nu??? Ved godt at vi fik dertid ikke de point vi spillede os til men det sker nu engang i fodbolden. Men at skifte spillende til den "Rumpelfussball" vi ser der nu det er bare pinligt. Og det sætter vel spørgsmål efter JMs ageren. Hidtil var ikke begejstret om den kommende trænerskifte selvom der opstod med tiden mere og mere spørgsmål om JM. Men nu skal sige at det eneste jeg frygter i hensigt af trænerskifte er den manglende tiltro til hvem Hemmingsen tryller ud af hatten.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det var virkelig et lavpunkt i hensigt af spillemåde og taktikken. Vi spillede ja alt for meget efter Horsens præmisser: lange bolde og mange nærkampe. Den eneste som prøvede at spille hurtigt var Jebali. Han prøvede men uden at lykke med alt for meget.
                Vi startede sæsonen med klasse præstationer og flot fodbold hvor vi spillede med hurtige kombinationer længs jorden. Hvor er det flotte spil nu??? Ved godt at vi fik dertid ikke de point vi spillede os til men det sker nu engang i fodbolden. Men at skifte spillende til den "Rumpelfussball" vi ser der nu det er bare pinligt. Og det sætter vel spørgsmål efter JMs ageren. Hidtil var ikke begejstret om den kommende trænerskifte selvom der opstod med tiden mere og mere spørgsmål om JM. Men nu skal sige at det eneste jeg frygter i hensigt af trænerskifte er den manglende tiltro til hvem Hemmingsen tryller ud af hatten.
                Pointene udeblev så vi gik i panik og hentede Okosun. En forrygende stærk spiller som slet ikke skal hetzes, men samtidig en spiller som aldrig nogensinde skulle have været hentet til OB.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Pointene udeblev så vi gik i panik og hentede Okosun. En forrygende stærk spiller som slet ikke skal hetzes, men samtidig en spiller som aldrig nogensinde skulle have været hentet til OB.
                  Hvor det mange steder er “ ingen kommentar” eller “ vi kommenterer ikke på X spiller “ som er de hyppigste udtalelser hos sportsdirektørerne i ligaen så er det hos OB “ vi kigger på hvad der byder sig” og det er vel også kendetegnende for indkøbspolitik og trupsammensætning i klubben
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Pointene udeblev så vi gik i panik og hentede Okosun. En forrygende stærk spiller som slet ikke skal hetzes, men samtidig en spiller som aldrig nogensinde skulle have været hentet til OB.
                    Jeg ved ikke om jeg synes, at han ikke skulle hentes. Jeg kan godt lide at have en som Okosun i truppen at kunne spille ud, ligesom vi har Hyllegaard der passer godt ind i nogle bestemte situationer. Havde vi nu spillet bedre i dag og presset Horsens godt tilbage i de sidste 20 minutter, så kunne det da have været et rigtigt godt kort at have Okosun fra bænken som man kunne smide op foran som angriber og intensivere trykket.

                    Problemet er, at Okosun ikke blev hentet ind som et supplement til truppen, han blev hentet ind til startopstillingen, som en spiller der skulle bygges noget op omkring og som en der skulle forstærke holdet. Den spiller kan han godt være, hvis man ligesom Horsens gjorde under Bo Henriksen vælger at spille meget simpelt og primitivt baseret på hans spidskompetencer og ikke giver ham for mange opgaver. Hvis man ligesom OB gerne vil have flere facetter ind i holdet og forventer mere af de enkelte spillere, så er han bare en mere ordinær spiller, og det er det vi ser nu.

                    Der er en grund til, at han først blev Superligaspiller som 24-årig, og indtil da var en fornuftig 1. divisionsspiller uden at være noget særligt. Det er fordi, at han også dengang blev brugt som OB bruger ham nu, som en spiller der spiller længere tilbage på banen og som også har noget ansvar i opbygningen og i det defensive. Og når han bliver brugt sådan er han ret ordinær, især i Superligaen. Bo Henriksen så, at han var bedst brugt når han kom længere frem på banen og fik lov at blive højt oppe, i stedet for at skulle alt for langt tilbage og løse opgaver. Og når han så var fremme, kunne man spille sit primitive spil omkring ham.

                    Vi kan diskutere op og ned om, hvor god Okosun er teknisk, men i de opgaver han primært skal løse i en kamp som i dag, har vi simpelthen bare folk hvis kompetencer vi har mere brug for, det synes jeg ikke kan diskuteres. Han placerer sig ikke ligeså godt defensivt som Drachmann, han er ikke ligeså god og hurtig på bolden som JJT, han arbejder slet ikke ligeså hårdt i presset og dækker store områder som Kløve og han er slet ikke ligeså dynamisk og kommer i gode ryk fremad som Opondo.

                    Jeg kan simpelthen ikke se, at Okosun skal blive en spiller som vi bygger et hold op om, med mindre vi vælger at lægge om til en meget direkte og primitiv stil, og det tror jeg ikke vi vil. Hvis vi vil være et moderne hold, hvis vi vil indrette en spillestil efter de dygtige spillere vi allerede har og de unge der er på vej, så vi kan veksle mellem at være både teknisk stærke og gode på bolden, men samtidig også kunne spille med fart og være direkte, så er der simpelthen andre spillere der er bedre til at forløse det end Okosun. Det betyder ikke, at vi ikke kan bruge ham, men vi skal nok forberede os på, at det bliver i nogle bestemte kampe og primært fra bænken, at han kommer til at være en gevinst for os, og det er også fint nok.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg ved ikke om jeg synes, at han ikke skulle hentes. Jeg kan godt lide at have en som Okosun i truppen at kunne spille ud, ligesom vi har Hyllegaard der passer godt ind i nogle bestemte situationer. Havde vi nu spillet bedre i dag og presset Horsens godt tilbage i de sidste 20 minutter, så kunne det da have været et rigtigt godt kort at have Okosun fra bænken som man kunne smide op foran som angriber og intensivere trykket.

                      Problemet er, at Okosun ikke blev hentet ind som et supplement til truppen, han blev hentet ind til startopstillingen, som en spiller der skulle bygges noget op omkring og som en der skulle forstærke holdet. Den spiller kan han godt være, hvis man ligesom Horsens gjorde under Bo Henriksen vælger at spille meget simpelt og primitivt baseret på hans spidskompetencer og ikke giver ham for mange opgaver. Hvis man ligesom OB gerne vil have flere facetter ind i holdet og forventer mere af de enkelte spillere, så er han bare en mere ordinær spiller, og det er det vi ser nu.

                      Der er en grund til, at han først blev Superligaspiller som 24-årig, og indtil da var en fornuftig 1. divisionsspiller uden at være noget særligt. Det er fordi, at han også dengang blev brugt som OB bruger ham nu, som en spiller der spiller længere tilbage på banen og som også har noget ansvar i opbygningen og i det defensive. Og når han bliver brugt sådan er han ret ordinær, især i Superligaen. Bo Henriksen så, at han var bedst brugt når han kom længere frem på banen og fik lov at blive højt oppe, i stedet for at skulle alt for langt tilbage og løse opgaver. Og når han så var fremme, kunne man spille sit primitive spil omkring ham.

                      Vi kan diskutere op og ned om, hvor god Okosun er teknisk, men i de opgaver han primært skal løse i en kamp som i dag, har vi simpelthen bare folk hvis kompetencer vi har mere brug for, det synes jeg ikke kan diskuteres. Han placerer sig ikke ligeså godt defensivt som Drachmann, han er ikke ligeså god og hurtig på bolden som JJT, han arbejder slet ikke ligeså hårdt i presset og dækker store områder som Kløve og han er slet ikke ligeså dynamisk og kommer i gode ryk fremad som Opondo.

                      Jeg kan simpelthen ikke se, at Okosun skal blive en spiller som vi bygger et hold op om, med mindre vi vælger at lægge om til en meget direkte og primitiv stil, og det tror jeg ikke vi vil. Hvis vi vil være et moderne hold, hvis vi vil indrette en spillestil efter de dygtige spillere vi allerede har og de unge der er på vej, så vi kan veksle mellem at være både teknisk stærke og gode på bolden, men samtidig også kunne spille med fart og være direkte, så er der simpelthen andre spillere der er bedre til at forløse det end Okosun. Det betyder ikke, at vi ikke kan bruge ham, men vi skal nok forberede os på, at det bliver i nogle bestemte kampe og primært fra bænken, at han kommer til at være en gevinst for os, og det er også fint nok.
                      Enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                        Ørkenvandring af dårlige beslutninger...
                        JM er bare en dårlig Thomas Thomasberg
                        Ville nu ikke bytte, Thomasberg spiller monster gammeldaws. Det gir resultater, men godt nok kedeligt, men er hold som kun tænker på at stå kompakt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Det er simpelthen bare skuffende at tabe så mange point til bundholdene ..
                          Holdet er jo ikke bedre, og derfor lugter bundholdene blod. Det er kun Hemmingsen som tror holdet er til top 6. Det er det ikke, og meget skal gå OB's vej hvis vi skal ende der. Der er f.eks. ikke en back i truppen der kan ramme Okosun. Ryan er en udemærket back, men han vælger cut back 97/100 gange. Jørgen er dag og nat. Dårlig defensivt, dårlige indlæg, men fin speed og teknik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg ved ikke om jeg synes, at han ikke skulle hentes. Jeg kan godt lide at have en som Okosun i truppen at kunne spille ud, ligesom vi har Hyllegaard der passer godt ind i nogle bestemte situationer. Havde vi nu spillet bedre i dag og presset Horsens godt tilbage i de sidste 20 minutter, så kunne det da have været et rigtigt godt kort at have Okosun fra bænken som man kunne smide op foran som angriber og intensivere trykket.

                            Problemet er, at Okosun ikke blev hentet ind som et supplement til truppen, han blev hentet ind til startopstillingen, som en spiller der skulle bygges noget op omkring og som en der skulle forstærke holdet. Den spiller kan han godt være, hvis man ligesom Horsens gjorde under Bo Henriksen vælger at spille meget simpelt og primitivt baseret på hans spidskompetencer og ikke giver ham for mange opgaver. Hvis man ligesom OB gerne vil have flere facetter ind i holdet og forventer mere af de enkelte spillere, så er han bare en mere ordinær spiller, og det er det vi ser nu.

                            Der er en grund til, at han først blev Superligaspiller som 24-årig, og indtil da var en fornuftig 1. divisionsspiller uden at være noget særligt. Det er fordi, at han også dengang blev brugt som OB bruger ham nu, som en spiller der spiller længere tilbage på banen og som også har noget ansvar i opbygningen og i det defensive. Og når han bliver brugt sådan er han ret ordinær, især i Superligaen. Bo Henriksen så, at han var bedst brugt når han kom længere frem på banen og fik lov at blive højt oppe, i stedet for at skulle alt for langt tilbage og løse opgaver. Og når han så var fremme, kunne man spille sit primitive spil omkring ham.

                            Vi kan diskutere op og ned om, hvor god Okosun er teknisk, men i de opgaver han primært skal løse i en kamp som i dag, har vi simpelthen bare folk hvis kompetencer vi har mere brug for, det synes jeg ikke kan diskuteres. Han placerer sig ikke ligeså godt defensivt som Drachmann, han er ikke ligeså god og hurtig på bolden som JJT, han arbejder slet ikke ligeså hårdt i presset og dækker store områder som Kløve og han er slet ikke ligeså dynamisk og kommer i gode ryk fremad som Opondo.

                            Jeg kan simpelthen ikke se, at Okosun skal blive en spiller som vi bygger et hold op om, med mindre vi vælger at lægge om til en meget direkte og primitiv stil, og det tror jeg ikke vi vil. Hvis vi vil være et moderne hold, hvis vi vil indrette en spillestil efter de dygtige spillere vi allerede har og de unge der er på vej, så vi kan veksle mellem at være både teknisk stærke og gode på bolden, men samtidig også kunne spille med fart og være direkte, så er der simpelthen andre spillere der er bedre til at forløse det end Okosun. Det betyder ikke, at vi ikke kan bruge ham, men vi skal nok forberede os på, at det bliver i nogle bestemte kampe og primært fra bænken, at han kommer til at være en gevinst for os, og det er også fint nok.
                            Enig i det hele. Når jeg ikke synes at han skulle have været hentet er det ikke fordi at jeg ikke synes om at have en type som ham i truppen, men fordi tilgangen af ham, vores relativt store trup og økonomiske begrænsninger in mente, står i vejen for den spiller vi virkelig mangler på midtbanen. Den erstatning for CN som vi aldrig nogensinde fik. Det er fint at have Okosun til nogle kampe, og til at smide ind i angrebet de sidste 20 min. i en kamp hvor vi virkelig skal kunne lægge et tryk på modstanderen. Her mener jeg bare at vi har en Kasper Larsen i forvejen som kan bruges, og er blevet brugt, til det samme. I den sidste kamp mod AGF om europa i sidste sæson smed vi lige præcis KL i angrebet da vi skulle jagte, en opgave han løste fint - endte med at score som jeg husker det. Jeg er virkelig i tvivl om hvor meget JM var inde over tilgangen af Okosun. Vores spillestil har under JM været lidt flagrende med en del forskellige systemer, men det på trods har den på intet tidspunkt i hans tid som OB træner mindet om en spillestil hvor en spiller med Okosuns kvaliteter virkelig kommer til sin ret. Har JM haft Okosun som en ønskespiller, så er det helt rigtigt at smide ham på porten, er Okosun der imod Hemmes opfindelse så siger det imo. alt om ledelsens totale mangel på strategi.

                            Comment


                              Jebali er ærgerligt pga den dårlige bane i Horsens. En lidt sjove pointe han ha der når man tænker om banens tilstand i Odense...
                              https://fyens.dk/artikel/ob-angriber...le-p%C3%A5?rss
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Tager lige ja hatten på her selvom det lyder til at været en jammerlig kamp...vi hentede et point på SDJ....

                                Comment

                                Working...
                                X