Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ved ikke hvad man forventer at kunne trække af trænere til OB men det bliver da nok en gammel kending eller noget ukendt fra udlandet, alternativt en kendt assistenttræner og jeg tænker ikke at Chr. Poulsen ville være så forfærdeligt. Defensiv balanceret fra aktiv tid og mindset fra Ajax med unge spillere ..
    Jeg siger vel ikke nogen steder Chr. Poulsen ville være forfærdelig, gør jeg det? Jeg siger at jeg ikke tror man vil prøve med en uprøvet træner. Det ville ikke ligne OB.
    et ungt trænertalent, med fokus på ungdommen,ville ikke gøre mig noget

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
      Riddersholm er måske bedste bud af de 3. Mediano byder ind med Ole Tobiassen - personligt tror jegmere på Peter Sørensen som vel har “”Hemme-style”. Jesper Sørensen fra BIF er måske også en mulighed

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Riddersholm er måske bedste bud af de 3. Mediano byder ind med Ole Tobiassen - personligt tror jegmere på Peter Sørensen som vel har “”Hemme-style”. Jesper Sørensen fra BIF er måske også en mulighed
        Jeg kan heller ikke se, hvad der skulle trække Riddersholm til Odense. Specielt ikke hvis han har mulighed for at blive The Boss ( manager ) i Haderslev.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Jeg kan heller ikke se, hvad der skulle trække Riddersholm til Odense. Specielt ikke hvis han har mulighed for at blive The Boss ( manager ) i Haderslev.
          Kommentatorerne på Eurosport 2 mente, at Glen godt kunne være aktuel. Bl.a. pga. den nye ejerkreds i Sønderjydske. Han har mistet nogle betroede medarbejdere. Og så, er Odense/OB en større adresse(sikkert også på lønnen). Potentialet hos os er større end i grænselandet.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Kommentatorerne på Eurosport 2 mente, at Glen godt kunne være aktuel. Bl.a. pga. den nye ejerkreds i Sønderjydske. Han har mistet nogle betroede medarbejdere. Og så, er Odense/OB en større adresse(sikkert også på lønnen). Potentialet hos os er større end i grænselandet.
            Med henyn til potientialet, så har SDJ set over de seneste år præsteret bedre end OB. Vejen til at effektuere beslutninger er kortere i SDJ. I OB vil Glen først skulle gå til Hemmingsen, som derefter skal kontakte det sportslige udvalg.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Med henyn til potientialet, så har SDJ set over de seneste år præsteret bedre end OB. Vejen til at effektuere beslutninger er kortere i SDJ. I OB vil Glen først skulle gå til Hemmingsen, som derefter skal kontakte det sportslige udvalg.
              Enig. Og Enig.

              Men det kan jo være, at med strategien der bliver meldt ud senere på foråret, at det bliver ændret. Og så kunne vi godt være aktuel for Glen.

              Comment


                #82
                Håber godt nok ikke at der overvejes Glen Riddersholm eller Peter Sørensen. Så hellere et ungt og uprøvet navn.

                Comment


                  #83
                  Synes faktisk ikke Glen ville være et dårligt valg. Han er i hvert fald nok den jeg helst vil have HVIS det absolut skal være et dansk navn (som er realistisk). Håber dog nu stadig vi kan finde en tysker/englænder / Bruce Rioch agtig type. Det virker lidt som om det tit bliver for 'pædagog-agtigt' under Michelsen. Vi skal have noget vinderkultur og hårdt arbejde ind i klubben. Så længe vi ikke vælger en sydamerikaner ligesom AaB. Synes ikke den stil forenes særlig godt med superligaen og dens forhold.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Synes faktisk ikke Glen ville være et dårligt valg. Han er i hvert fald nok den jeg helst vil have HVIS det absolut skal være et dansk navn (som er realistisk). Håber dog nu stadig vi kan finde en tysker/englænder / Bruce Rioch agtig type. Det virker lidt som om det tit bliver for 'pædagog-agtigt' under Michelsen. Vi skal have noget vinderkultur og hårdt arbejde ind i klubben. Så længe vi ikke vælger en sydamerikaner ligesom AaB. Synes ikke den stil forenes særlig godt med superligaen og dens forhold.
                    Alle andre end Glenn. Kan simpelthen ikke udstå den mand.

                    Jeg kommer bare snart til den konklusion at vi nok ikke kan få en der er bedre end Michelsen og vi nok derfor ville være bedre stillet med ham ved roret indtil drømmetræneren for OB blev tilgænglig. Det har nok lange udsigter men han ville være den perfekte for OB

                    David Nielsen

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                      Håber godt nok ikke at der overvejes Glen Riddersholm eller Peter Sørensen. Så hellere et ungt og uprøvet navn.
                      Vil hellere have Thyra Frank end Glen, Thomasberg Jesper eller Peter Sørensen
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Vil hellere have Thyra Frank end Glen, Thomasberg Jesper eller Peter Sørensen
                        Som tidligere ældreminister tror jeg hun vil prioritere den efterhånden relativt store del af truppen omkring de 30 år og glemme egne talenter, så nej tak til Thyra

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Vil hellere have Thyra Frank end Glen, Thomasberg Jesper eller Peter Sørensen
                          Hvis hun vil følge strategi med større brug af egne unge talenter, så for min skyld ingen alarm.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Alle andre end Glenn. Kan simpelthen ikke udstå den mand.

                            Jeg kommer bare snart til den konklusion at vi nok ikke kan få en der er bedre end Michelsen og vi nok derfor ville være bedre stillet med ham ved roret indtil drømmetræneren for OB blev tilgænglig. Det har nok lange udsigter men han ville være den perfekte for OB

                            David Nielsen
                            Må også sige at selv om jeg er træt af JM's elendige udnyttelse af at have historisk mange offensivspillere til rådighed, så er Glen virkelig også den sidste jeg ser på vores trænerbænk. Nu er det sønderjyske-show prøvet af og selvom det da var marginalt bedre end vores aab-show, så er det tid til vi finder os selv.

                            Comment

                            Working...
                            X