Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det undrer mig sært, at Sabbi virker til at være garanteret en startplads. Han har utvivlsomt nogle stærke spidskompetencer, men det bliver sjældent til noget, og han har grundlæggende skuffet mig, hvad mål og assists angår.

    Samtidig er han enormt ufleksibel, og kan vel nærmest kun spille kant i en 4-3-3. I ovenstående opstilling medfører det Jebali som frontangriber, hvilket er ærgerligt, da han er så umanerlig dygtig som hængende angriber.

    Jeg ville også gerne spille med JJT i stedet for Okosun. Det ville give en helt anden dynamik, og så kan Okosun komme ind, hvis der skal jagtes dødbolde.
    Tror også meget omkring Jebali har at gøre med tilgangen til kampene generelt. I sæsonens første kampe var Jebali jo også i særklasse som 9'er, fordi vi investerede stort i offensiven. Det kostede så lidt den anden vej og de to kanter har fået større roller i det defensive, som går udover de dybe løb vores kanter skal tage. Oveni det har vi i store perioder spillet med defensivt orienterede backs. De skal også flyve over flankerne så Sabbi og Opondo kan tage løbende ind i banen mellem back og stopper. Jeg håber vi får tør satse lidt mere offensivt nu hvor kampen om top 6 spidser til og vi ikke rigtig for kreeret de chancer som skal til for at vinde kampene, til trods for vi egentlig spiller ok.

    Comment


      #62
      Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame kampen? Har ikke eurosport2
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror også meget omkring Jebali har at gøre med tilgangen til kampene generelt. I sæsonens første kampe var Jebali jo også i særklasse som 9'er, fordi vi investerede stort i offensiven. Det kostede så lidt den anden vej og de to kanter har fået større roller i det defensive, som går udover de dybe løb vores kanter skal tage. Oveni det har vi i store perioder spillet med defensivt orienterede backs. De skal også flyve over flankerne så Sabbi og Opondo kan tage løbende ind i banen mellem back og stopper. Jeg håber vi får tør satse lidt mere offensivt nu hvor kampen om top 6 spidser til og vi ikke rigtig for kreeret de chancer som skal til for at vinde kampene, til trods for vi egentlig spiller ok.
        jeg synes nu stadig at Jebali er bedst når han har nogen foran sig, og jeg glæder mig allerede til at se Bashkim og Jebali sammen igen. Jebali har masser af styrke, men han mangler noget fart i de dybdeløb den position kræver

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame kampen? Har ikke eurosport2
          Discovery + hvis man har det
          siden 1887

          Comment


            #65
            Starteren er

            ............OC
            Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
            ......Okosun....JJT...Kløve
            .....Hylle....Jebali...Opondo
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Opstillingen er 4-5-1 (eller 4-2-3-1). Ikke 4-3-3.

              Fed opstilling.

              Og JJT i stedet for JD, det er syg. De har lige vist opstillingen på Eurosport.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Opstillingen er 4-5-1 (eller 4-2-3-1). Ikke 4-3-3.

                Fed opstilling.

                Og JJT i stedet for JD, det er syg. De har lige vist opstillingen på Eurosport.
                Bare han er syg og ikke skadet

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Starteren er

                  ............OC
                  Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
                  ......Okosun....JJT...Kløve
                  .....Hylle....Jebali...Opondo
                  Fedt med Østrøm, JJT og Hylle i start 11’eren der mangler kun Vestergaard så havde det været perfekt.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Starteren er

                      ............OC
                      Ryan.....tverskov.....AJA....Østrøm
                      ......Okosun....JJT...Kløve
                      .....Hylle....Jebali...Opondo
                      Lækker opstilling. Dejligt hylle, Ørstrøm og jjt får chancen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
                        Magter ikke Glen eller Thomasberg Poulsen har jeg ikke noget forhold til.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
                          Håber virkelig ikke Hemme lytter til de forslag.. Eller har haft dem i overvejelserne til at starte med..
                          Ingen af dem er et step op ift. Jakob

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
                            Av Det håber jeg godt nok bare er gætteri. Tror ikke på et uprøvett træner som Chr. Poulsen.
                            Kan ikke se hvorfor thomasberg skulle vælge os frem for Randers. Og håber det virkelig heller ikke.
                            Riddersholm kunne vel være oplagt. Men forfærdeligt.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Riddersholm, Thomasberg og Christian Poulsen var eksperternes bud på ny træner...
                              alle 3 ville da være totalt uambitiøse signinger...​​​​​​​

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Av Det håber jeg godt nok bare er gætteri. Tror ikke på et uprøvett træner som Chr. Poulsen.
                                Kan ikke se hvorfor thomasberg skulle vælge os frem for Randers. Og håber det virkelig heller ikke.
                                Riddersholm kunne vel være oplagt. Men forfærdeligt.
                                Ved ikke hvad man forventer at kunne trække af trænere til OB men det bliver da nok en gammel kending eller noget ukendt fra udlandet, alternativt en kendt assistenttræner og jeg tænker ikke at Chr. Poulsen ville være så forfærdeligt. Defensiv balanceret fra aktiv tid og mindset fra Ajax med unge spillere ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X