Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg kan aldrig lide de kampe, hvor vi bare skal have alle tre point.
    Indtil videre har vi med vores socialfodbold hjulpet Vejle og Lyngby til sejre, hvorfor skulle vi så ikke også smide 3 point i Horsens - desværre.

    Comment


      #47
      Oli, KL og Frø fortsat ude med skader. Bashkim har angiveligt stadig langt til at komme i betragtning til spilletid

      https://fyens.dk/artikel/emmanuel-sa...mod-ac-horsens

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Oli, KL og Frø fortsat ude med skader. Bashkim har angiveligt stadig langt til at komme i betragtning til spilletid

        https://fyens.dk/artikel/emmanuel-sa...mod-ac-horsens
        Øv med Bash at han er så meget ude af form Og det ser ud til at Frø har fået noget af en hjernerystelse. Sådan noget kan godt tage noget tid desværre.
        Desværre er KL også ved at blive sådan en der ikke spiller 10 kampe uden en skade

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Øv med Bash at han er så meget ude af form Og det ser ud til at Frø har fået noget af en hjernerystelse. Sådan noget kan godt tage noget tid desværre.
          Desværre er KL også ved at blive sådan en der ikke spiller 10 kampe uden en skade
          KL må meget gerne se at komme tilbage igen, for Tverskov er angiveligt også på skånekost til træning, så det er lidt risky at give ham 90 min hver gang, selvom CV godt nok er klar, hvis det kommer til at gøre for ondt.
          Til gengæld positivt der ikke kom nye skader til i AGF-kampen, så vi forhåbentligt kan bygge videre på det fine spil vi viste der og så måske lige have den sidste x-faktor i en frisk Sabbi i stedet for uskarpe Lieder

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            KL må meget gerne se at komme tilbage igen, for Tverskov er angiveligt også på skånekost til træning, så det er lidt risky at give ham 90 min hver gang, selvom CV godt nok er klar, hvis det kommer til at gøre for ondt.
            Til gengæld positivt der ikke kom nye skader til i AGF-kampen, så vi forhåbentligt kan bygge videre på det fine spil vi viste der og så måske lige have den sidste x-faktor i en frisk Sabbi i stedet for uskarpe Lieder
            Jeg er slet ikke nervøs hvis CV skal spille. Som i overhovedet. Hvis vi vil have vores egen Ross eller Hausner skal han ind og spille noget mere allerede nu i denne sæson.

            Jeg er ikke fan af Lieder. Men når Jebali spiller skal han have en angriber foran sig for at være bedst. Og det får han nok ikke i morgen. Så jeg har ikke de vilde forhåbninger til et godt resultat

            Comment


              #51
              FS mener start11 ser sådan ud i dag

              .......................OC
              Ryan.......Tverskov.....AJA....Østrøm
              .....Okosun...Drachmann...Kløve
              ...Sabbi......Jebali........Opondo
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg er slet ikke nervøs hvis CV skal spille. Som i overhovedet. Hvis vi vil have vores egen Ross eller Hausner skal han ind og spille noget mere allerede nu i denne sæson.

                Jeg er ikke fan af Lieder. Men når Jebali spiller skal han have en angriber foran sig for at være bedst. Og det får han nok ikke i morgen. Så jeg har ikke de vilde forhåbninger til et godt resultat
                Det er jeg faktisk helt enig i - CV burde være førstevalg til cf. hvis enten KL eller Tverskov er skadet eller ude på anden måde. Jeg vil også ærgre mig over at Jebali ser ud til at være vores 9'er i dag. Det er ikke der han giver det meste udbytte til holdet. Jeg har selvf. stor forståelse for at Opondo og Sabbi prioriteres med de individuelle kvaliteter, og den form specielt Opondo har vist på det seneste, men det ændrer ikke meget meget på at Jebali har set bedst ud med en angriber foran sig.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Det er jeg faktisk helt enig i - CV burde være førstevalg til cf. hvis enten KL eller Tverskov er skadet eller ude på anden måde. Jeg vil også ærgre mig over at Jebali ser ud til at være vores 9'er i dag. Det er ikke der han giver det meste udbytte til holdet. Jeg har selvf. stor forståelse for at Opondo og Sabbi prioriteres med de individuelle kvaliteter, og den form specielt Opondo har vist på det seneste, men det ændrer ikke meget meget på at Jebali har set bedst ud med en angriber foran sig.
                  Måske Michelsen kunne finde på at bænke Sabbi og spille Lieder istedet. Vi må bare indrømme at det er begrænset hvad vi har fået ud af Sabbi i vinter/foråret her og i de 2 kampe han har været ude har det set udemærket ud. Jeg ville som træner overveje det

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Måske Michelsen kunne finde på at bænke Sabbi og spille Lieder istedet. Vi må bare indrømme at det er begrænset hvad vi har fået ud af Sabbi i vinter/foråret her og i de 2 kampe han har været ude har det set udemærket ud. Jeg ville som træner overveje det
                    Præcis så formationen mere er 4-3-2-1. Jeg tror egentlig at Lieder har det i sig endnu, og jeg synes der var enkelte gode momenter mod AGF, men meget kommer nok til af afhænge af hvor "kontrolleret" JM angriber kampen på en sandsynligvis meget tung bane. Sabbi har netop ikke lige præcis vist han er sikker starter hver gang.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Jeg håber JM forstår at drage fordel af vi må skifte 5 spillere, det kunne give nogle taktiske muligheder fx
                      ( hvis fs.bud holder stik) at skifte Opondo og Sabbi ud efter 55-60 minutter og så sætte Lieder & Hylle ind
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #56
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-vej-for-mig/
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Til eftermiddag kl. 14.00 går det løs på CASA Arena, når vi gæster AC Horsens i 3F Superligaen.

                          Til kampen har cheftræner, Jakob Michelsen, udtaget følgende spillere:

                          13. Hans Christian Bernat
                          27. Oliver Christensen

                          3. Alexander Juel
                          4. Ryan Johnson Laursen
                          6. Jeppe Tverskov
                          7. Issam Jebali
                          8. Janus Drachmann
                          9. Mart Lieder
                          10. Sander Svendsen
                          11. Emmanuel Sabbi
                          14. Jens Jakob Thomasen
                          19. Aron Elís Thrándarson
                          20. Ayo Simon Okosun
                          21. Tarik Ibrahimagic
                          23. Troels Kløve
                          25. Moses Opondo
                          26. Mikkel Hyllegaard
                          28. Christian Vestergaard
                          43. Robin Østrøm

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            FS mener start11 ser sådan ud i dag

                            .......................OC
                            Ryan.......Tverskov.....AJA....Østrøm
                            .....Okosun...Drachmann...Kløve
                            ...Sabbi......Jebali........Opondo
                            Det undrer mig sært, at Sabbi virker til at være garanteret en startplads. Han har utvivlsomt nogle stærke spidskompetencer, men det bliver sjældent til noget, og han har grundlæggende skuffet mig, hvad mål og assists angår.

                            Samtidig er han enormt ufleksibel, og kan vel nærmest kun spille kant i en 4-3-3. I ovenstående opstilling medfører det Jebali som frontangriber, hvilket er ærgerligt, da han er så umanerlig dygtig som hængende angriber.

                            Jeg ville også gerne spille med JJT i stedet for Okosun. Det ville give en helt anden dynamik, og så kan Okosun komme ind, hvis der skal jagtes dødbolde.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det undrer mig sært, at Sabbi virker til at være garanteret en startplads. Han har utvivlsomt nogle stærke spidskompetencer, men det bliver sjældent til noget, og han har grundlæggende skuffet mig, hvad mål og assists angår.

                              Samtidig er han enormt ufleksibel, og kan vel nærmest kun spille kant i en 4-3-3. I ovenstående opstilling medfører det Jebali som frontangriber, hvilket er ærgerligt, da han er så umanerlig dygtig som hængende angriber.

                              Jeg ville også gerne spille med JJT i stedet for Okosun. Det ville give en helt anden dynamik, og så kan Okosun komme ind, hvis der skal jagtes dødbolde.
                              Okosun var sammen med Kløve OB`s bedste imod AGF. Han giver så meget fysik og løb på den midtbane sammen med sit hovedspil at han gør en forskel. Så valget mellem ham og JJ skal tages ud fra den måde man vil gribe kampen an på. Og der tror jeg at Okosun står foran lige nu

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Okosun var sammen med Kløve OB`s bedste imod AGF. Han giver så meget fysik og løb på den midtbane sammen med sit hovedspil at han gør en forskel. Så valget mellem ham og JJ skal tages ud fra den måde man vil gribe kampen an på. Og der tror jeg at Okosun står foran lige nu
                                Jeg er ikke enig. Okosuns hovedspil har næsten ikke givet noget. Det ses også klart på Okosuns statistik som OB-spiller.

                                Han er rimelig på bolden - meget bedre end jeg troede - men vi er i undertal på midten, fordi Okosun hele tiden er halvt på vej ind i feltet - til et indlæg som aldrig kommer eller slås for dårligt.

                                Så jeg ser det som en mislykkes strategi med Okosun indtil videre, trods han er en habil midtbanespiller.

                                Comment

                                Working...
                                X