Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Den stime stopper på søndag! Horsens er simpelthen så ringe for tiden, så selv vores U19 ville kunne slå dem i ordentlig brandart
    Jeg så dem senest imod FCM og der var de fuldstændig med. FCM spillede også en forfærdelig kamp og lavede flere fejl, men de har en rigtig løbestærk midtbane, som havde held med at presse og vinde rigtig mange bolde, hvor de kommer til fine muligheder. De har bestemt ikke kastet håndklædet i ringen og kæmper lidt mere i Horsens-ånden end da jeg så dem under Jonas Dahl.
    Til gengæld er deres tre bagerste nok den dårligste bagkæde i superligaen og det skal vi simpelthen lykkedes med at lukke op. Håber Hyllegaard med sin fart får lov at starte. Hylle er nok dobbelt så hurtig som alle tre de har nede bagved og jeg synes ikke det ligner de står så dybt, som vi kender dem fra Bo H-tiden

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg så dem senest imod FCM og der var de fuldstændig med. FCM spillede også en forfærdelig kamp og lavede flere fejl, men de har en rigtig løbestærk midtbane, som havde held med at presse og vinde rigtig mange bolde, hvor de kommer til fine muligheder. De har bestemt ikke kastet håndklædet i ringen og kæmper lidt mere i Horsens-ånden end da jeg så dem under Jonas Dahl.
      Til gengæld er deres tre bagerste nok den dårligste bagkæde i superligaen og det skal vi simpelthen lykkedes med at lukke op. Håber Hyllegaard med sin fart får lov at starte. Hylle er nok dobbelt så hurtig som alle tre de har nede bagved og jeg synes ikke det ligner de står så dybt, som vi kender dem fra Bo H-tiden
      Hylles fart vil fuldstændig smadre Ludwig, som jeg husker Ludwig fra hans OB tid, er han ufatteligt langsom i sine vendinger og fart.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Hylles fart vil fuldstændig smadre Ludwig, som jeg husker Ludwig fra hans OB tid, er han ufatteligt langsom i sine vendinger og fart.
        Ja. Det er brandærgerligt han ikke starter. Lieder starter. Han er etableret SL-angriber

        Comment


          #19
          Hyllegaard har den udfordring, at han skal i løb med stor afstand til nærmeste modstander for at blive farlig. Skal han i løbeduel med en modstander - uanset hvor langsom modstanderen er, så er Hylle meget nem at uskadeliggøre med bare en smule krop.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Hyllegaard har den udfordring, at han skal i løb med stor afstand til nærmeste modstander for at blive farlig. Skal han i løbeduel med en modstander - uanset hvor langsom modstanderen er, så er Hylle meget nem at uskadeliggøre med bare en smule krop.
            Det synes jeg ikke er rigtigt. Hylle har tydeligvis fået mere muskelmasse og jeg synes bestemt, han er begyndt at vise, at han ikke bare kan skubbes væk. Derudover har han så meget fart på de første meter, at han sagtens kan spilles fri i feltet med stikninger fra kanten af feltet i det satte angrebsspil. Det kræver bare at han spilles rigtigt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Det synes jeg ikke er rigtigt. Hylle har tydeligvis fået mere muskelmasse og jeg synes bestemt, han er begyndt at vise, at han ikke bare kan skubbes væk. Derudover har han så meget fart på de første meter, at han sagtens kan spilles fri i feltet med stikninger fra kanten af feltet i det satte angrebsspil. Det kræver bare at han spilles rigtigt.
              Hylles tilstedeværelse på banen gør JJ mere vigtig, han er én af de få der kan slå de bolde. Udover ham er der Frø, Jebali og Tver der er gode til at sætte Hylle op. Og ja enig med Orskov, det er tydeligt at se at Hylle har en stor muskelmasse - han er et bæst.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Hyllegaard har den udfordring, at han skal i løb med stor afstand til nærmeste modstander for at blive farlig. Skal han i løbeduel med en modstander - uanset hvor langsom modstanderen er, så er Hylle meget nem at uskadeliggøre med bare en smule krop.
                Det er rigtigt at han bliver for ubeslutsom ind imellem. F.eks. da han satte Høegh i pokalkampen og blev indhentet, så chancen løb ud i sandet. Her skal han være mere determineret. Til gengæld er jeg enig med nogen dem som mener han ikke længere bare skubbes væk. Han kan sagtens holde en modstander væk, han skal bare lære ikke at lade sig stresse for meget over det og sørge for at have øje for målet. En ting jeg er sikker på Bashkim kan lære ham, for det er han mester i.

                Comment


                  #23
                  Tør man håbe på, at Bashkim er i truppen allerede på søndag?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Tør man håbe på, at Bashkim er i truppen allerede på søndag?
                    Tvivler, tror man tager sig god tid med at få ham i form, men jeg håber da

                    Comment


                      #25
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-fejl-om-mig/

                      "- Jeg gjorde meget for OB og omvendt, og jeg fik ting med på min vej, der ikke var værdigt for mig."

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Tør man håbe på, at Bashkim er i truppen allerede på søndag?
                        Jeg tror på det!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror på det!
                          Mon ikke han er i truppen og får de sidste 20 minutter, hvis vi skal jagte et mål ?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Mon ikke han er i truppen og får de sidste 20 minutter, hvis vi skal jagte et mål ?
                            Jo det tænker jeg også. Specielt hvis Frøkjær og Jebali er ude. Hvis de ikke er er jeg mere i tvivl. Der er altså stor kamp om bare at komme i den 18 mands trup hver weekend for mange og man er ikke længere tvunget til at skulle udtage nogen der ikke er helt klar. Det så vi senest med Ryan der går direkte ind og spiller 1,5 ud af 2 kampe efter en skade. Netop fordi man giver dem den tid der skal til i genoptræningen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jo det tænker jeg også. Specielt hvis Frøkjær og Jebali er ude. Hvis de ikke er er jeg mere i tvivl. Der er altså stor kamp om bare at komme i den 18 mands trup hver weekend for mange og man er ikke længere tvunget til at skulle udtage nogen der ikke er helt klar. Det så vi senest med Ryan der går direkte ind og spiller 1,5 ud af 2 kampe efter en skade. Netop fordi man giver dem den tid der skal til i genoptræningen.
                              Spørgte Morten fra Obstruktion tirsdag. De kan se træningen igennem et hegn og han troede at det kræver nok et par uger før Bashkim er med. Så tror ikke på en indhop søndag. Men hvem ved..
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Spørgte Morten fra Obstruktion tirsdag. De kan se træningen igennem et hegn og han troede at det kræver nok et par uger før Bashkim er med. Så tror ikke på en indhop søndag. Men hvem ved..
                                Han spillede 40 min i en intern træningskamp i mandags. Så langt væk er han nok ikke. Tror bare lige så meget det afhænger af Jebali og Frø

                                Comment

                                Working...
                                X