Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han spillede 40 min i en intern træningskamp i mandags. Så langt væk er han nok ikke. Tror bare lige så meget det afhænger af Jebali og Frø
    I følge Morten var det 30 minutter og tirsdag og onsdag havde spillere fri så er ikke så optimistisk. Men god muligt hvis Jebali og Frøkjær skulle være ude, Fenger er det vel sikker, så tager JM han måske med i truppen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Jebali træner med i denne video fra idag. Så mon ikke han er klar til søndag

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sabbi-...age-i-topform/

      Comment


        #33
        Hvornår er Fenger egentlig klar igen?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kappen12 Se indlæg
          Hvornår er Fenger egentlig klar igen?
          I værste fald så først næste sæson. De har vidst ikke helt styr på den knæskade og han har slet ikke været i Ådalen i 2-3 uger nu

          Comment


            #35
            Fcm vinder over Aab. Det er vores tur nu! Vi skal simpelhen vinde på søndag, om det så skal koste røde kort eller det der er værre, så er det NU at drengene skal give den gas

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
              Fcm vinder over Aab. Det er vores tur nu! Vi skal simpelhen vinde på søndag, om det så skal koste røde kort eller det der er værre, så er det NU at drengene skal give den gas
              Det skal siges FCM spiller sin bedste kamp i sæsonen, men puha hvor er AaB også bare langt fra at kunne være med. Tror sgu vi bliver førsteudfordrere til top 6. Så er spørgsmålet bare om vi får sat nogle sejre sammen. Søndag skal være starten på det, ellers tror jeg forhåbningerne lider et stort knæk blandt spillerne.
              ​​​​​​
              ​​​​​​

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det skal siges FCM spiller sin bedste kamp i sæsonen, men puha hvor er AaB også bare langt fra at kunne være med. Tror sgu vi bliver førsteudfordrere til top 6. Så er spørgsmålet bare om vi får sat nogle sejre sammen. Søndag skal være starten på det, ellers tror jeg forhåbningerne lider et stort knæk blandt spillerne.
                ​​​​​​
                ​​​​​​
                Enig, det er en vind eller forsvind kamp for os

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det skal siges FCM spiller sin bedste kamp i sæsonen, men puha hvor er AaB også bare langt fra at kunne være med. Tror sgu vi bliver førsteudfordrere til top 6. Så er spørgsmålet bare om vi får sat nogle sejre sammen. Søndag skal være starten på det, ellers tror jeg forhåbningerne lider et stort knæk blandt spillerne.
                  ​​​​​​
                  ​​​​​​
                  Ja - FCM spiller en go'kendt kamp i går, selv om det er træls forsvarspil af AaB ved begge scoringer, så er resultatet det bedst mulige for os. Håbet er som bekendt lysegrønt i fht. top6, men jeg har unægeligt svært ved at se OB sætte en serie af sejre sammen sammen både mod ACH og Lyngby og i særdeleshed mod de direkte konkurrenter i AaB, Haderslev og RFC når det bliver "alvor".

                  Last edited by manner; 20-02-2021, 08:12.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Det synes jeg ikke er rigtigt. Hylle har tydeligvis fået mere muskelmasse og jeg synes bestemt, han er begyndt at vise, at han ikke bare kan skubbes væk. Derudover har han så meget fart på de første meter, at han sagtens kan spilles fri i feltet med stikninger fra kanten af feltet i det satte angrebsspil. Det kræver bare at han spilles rigtigt.
                    Jeg synes faktisk stadig det gælder i næsten lige så høj grad som sidste år. Det blev meget fint eksemplificeret mod FCN. Da han fik bolden i frit løb scorede han. Da han fik en kæmpe chance i en løbeduel blev han ganske nemt skubbet væk

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Ja - FCM spiller en go'kendt kamp i går, selv om det er træls forsvarspil af AaB ved begge scoringer, så er resultatet det bedst mulige for os. Håbet er som bekendt lysegrønt i fht. top6, men jeg har unægeligt svært ved at se OB sætte en serie af sejre sammen sammen både mod ACH og Lyngby og i særdeleshed mod de direkte konkurrenter i AaB, Haderslev og RFC når det bliver "alvor".
                      Helt enig. Jeg har desværre også svært ved at se, at vi pludselig begynder at skille os positivt ud og vinde en række kampe.
                      vi mangler en kontinuerlig målscorer. Eller, jeg tror faktisk vi har en eller flere i truppen. Men de spiller ikke, grundet skader, manglende form og at andre bliver foretrukket.

                      Comment


                        #41
                        Jeg kan aldrig lide de kampe, hvor vi bare skal have alle tre point.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg kan aldrig lide de kampe, hvor vi bare skal have alle tre point.
                          Især fordi vores historik siger vi er umådeligt gode til at skuffe i dem..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Helt enig. Jeg har desværre også svært ved at se, at vi pludselig begynder at skille os positivt ud og vinde en række kampe.
                            vi mangler en kontinuerlig målscorer. Eller, jeg tror faktisk vi har en eller flere i truppen. Men de spiller ikke, grundet skader, manglende form og at andre bliver foretrukket.
                            Et fromt håb kan jo være at der er spillet til nul mod FCN og GF hvor ingen af de hold havde mange chancer i de kampe. Kan det fortsætte skal vi jo "bare" lave en enkelt pind mod ACH i morgen, og på et tidspunkt rammer Lieder, Jebali, Sabbi eller Hylle den rigtigt den rigtigt og få puttet den runde i kassen.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Et fromt håb kan jo være at der er spillet til nul mod FCN og GF hvor ingen af de hold havde mange chancer i de kampe. Kan det fortsætte skal vi jo "bare" lave en enkelt pind mod ACH i morgen, og på et tidspunkt rammer Lieder, Jebali, Sabbi eller Hylle den rigtigt den rigtigt og få puttet den runde i kassen.
                              Jeg har det lidt på en anden måde. Jeg synes godt vi kan forvente, at dem der spiller, de præsterer. Ved angriberne handler det så om mål. Vi har så mange angribere, at vi kan skifte, hvis nogen ikke scorer over længere tid.

                              Hvis vi skal håbe på ét mål mod Horsens, bliver top6 ikke sjovt, hvis det mod forventning skulle lykkes.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                Jeg synes faktisk stadig det gælder i næsten lige så høj grad som sidste år. Det blev meget fint eksemplificeret mod FCN. Da han fik bolden i frit løb scorede han. Da han fik en kæmpe chance i en løbeduel blev han ganske nemt skubbet væk
                                Gælder det ikke alle angribere i hele verden, at det er nemmere at score i frit løb end det er når du presses af en forsvarsspiller?

                                Comment

                                Working...
                                X