Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Forstår ikke, hvorfor Sander ikke er udtaget til sådan en kamp, hvis der skal roteres / spares
    Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Mon ikke også FCM begynder at blive lidt nervøse for FCK som kommer buldrende bag fra? Jeg tænker der også bliver roteret en del hos dem. Ærgerligt at man ikke får mulighed for at tage imod Høegh hvis han spiller for Herning - FCM eller ej, han fortjener stående klapsalver. Anyway, jeg synes det er fornuftigt at prioritere korrekt dosering frem for et maksimalt slagkraftigt mandskab i en første kvartfinale af to på en lorte bane hvor tilfældigheder helt sikkert kan komme til at få lidt indflydelse. Spændende med Østrøm og Vestergaard, fuck hvor gad jeg godt stå og fryse på tribunen i aften.
      De har i hvert fald ikke udtaget Sisto, Frank Onyeka og Paulinho til dagens kamp, så det ligner nok lidt den rotation vi ser i O'ense.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.
        Han fik da 15-20 min mod Køge så vidt jeg husker

        Comment


          #19
          Så er man igang med at rydde sne igen

          https://fyens.dk/artikel/før-ob-fcm-...med-en-snekamp

          Comment


            #20
            Er der egentlig nogen der ved hvor langt max Fenger er fremme med sin genoptræning, siden han ikke har været med på bænken i de første kampe her

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Er der egentlig nogen der ved hvor langt max Fenger er fremme med sin genoptræning, siden han ikke har været med på bænken i de første kampe her
              Leif Rasmussen skrev på Twitter for nylig, at det blev en kamp at blive klar til U19's CL-kamp, og det er vist i starten af marts?
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #22
                Drachmann og Tverskovs ude, det er en svækkelse. Men glæder mig at se "de unge" på banen. Håber stadig at de fighter sig til en sejr, banen vil vel ikke være til en særlig god fodboldkamp.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Drachmann og Tverskovs ude, det er en svækkelse. Men glæder mig at se "de unge" på banen. Håber stadig at de fighter sig til en sejr, banen vil vel ikke være til en særlig god fodboldkamp.
                  enig og FCM er ikke hvad de var. Ser ikke deres nye angriber som bedre end vores reserveangribere. Men over 2 kampe er det kun 20% chance for vi går videre

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Mon ikke også FCM begynder at blive lidt nervøse for FCK som kommer buldrende bag fra? Jeg tænker der også bliver roteret en del hos dem. Ærgerligt at man ikke får mulighed for at tage imod Høegh hvis han spiller for Herning - FCM eller ej, han fortjener stående klapsalver. Anyway, jeg synes det er fornuftigt at prioritere korrekt dosering frem for et maksimalt slagkraftigt mandskab i en første kvartfinale af to på en lorte bane hvor tilfældigheder helt sikkert kan komme til at få lidt indflydelse. Spændende med Østrøm og Vestergaard, fuck hvor gad jeg godt stå og fryse på tribunen i aften.
                    Jeg forstår det også klart. Man skal huske de har haft en kort og intens opstart og at vejret samt banerne og et tæt kampprogram virkelig slider på bentøjet. Jeg vil blive meget forbavset hvis ikke FCM roterer ligeså meget som os. Ingen tvivl om at de i endnu højere grad end os ser mere på tabellen end på pokalturneringen. Det samt en lortebane kan være vores lille chance for at komme videre.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han fik da 15-20 min mod Køge så vidt jeg husker
                      Ja okay. Det ændrer nok ikke det store på kampformen...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.
                        Spillede han ikke i Norge ?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                          Leif Rasmussen skrev på Twitter for nylig, at det blev en kamp at blive klar til U19's CL-kamp, og det er vist i starten af marts?
                          Kampen er den 24 Februar - og jeg håber at man kan få allernødestig lov til at komme ind og se den...

                          Comment


                            #28
                            Oliver Christensen
                            Ryan KL CV Oli
                            Okosun JJ Kløve
                            Sabbi Hylle Frø

                            Comment


                              #29
                              Mod

                              Jonas Lössel
                              Cools Høegh Scholtz Ailton
                              Cajuste Madsen Isaksen
                              Mabil Pfeiffer Dreyer

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Oliver Christensen
                                Ryan KL CV Oli
                                Okosun JJ Kløve
                                Sabbi Hylle Frø
                                Spændende opstilling synes jeg, og spændende hvordan de matcher et ligeledes relativt ungt midtjylland hold - havde banerne været til mere kunne det godt gå hen og blive en seværdig fodboldkamp

                                Comment

                                Working...
                                X