Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

    Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.
    Tænker fuldstændig det samme.
    Især Opondo som fortsat er relativt ung må da skrige efter at komme væk. Han må have læst skriften på væggen og konstateret der er langt til spilletid trods et ok indhop imod agf.
    Okosun tror jeg måske man har været mere lunken ved at skille sig af med. Den centrale midtbane slider på spillerne og både JJT, Aron og Kløve har deres perioder med skader. Ibrahimagic har også haft et længere skadesophold som ungdomsspiller så vidt jeg husker, så okosun er måske vores mest pålidelige mand på midten. Derfor skulle man ud og finde en afløser for ham. Her kunne jeg forestille mig man har valgt at holde og vente til BW kommer til for at få den kringlet, da en afløser for et stort indkøb som Okosun skal være af høj karat.
    Lieder forestiller jeg mig der har været temmelig koldt omkring. Han er bare ikke specielt god og har en perspektivløs alder. Vi får svært ved at komme af med ham, når han sandsynligvis har en lukrativ kontrakt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

      Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.
      Det skal også være bud som spilleren ønsker,håber jeg. Ellers er det for meget slavehandel, er det ikke?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Det skal også være bud som spilleren ønsker,håber jeg. Ellers er det for meget slavehandel, er det ikke?
        Jov, men vi ved jo slet ikke om det er nået til spillerne hvis der har været bud.

        Men en spiller kan jo bare lade være med at skrive under på en kontrakt tænker jeg.
        Tror ikke der er nogen i OB der sidder med en pistol til deres hoved for at få dem til at skrive under.

        Comment


          To anyone who cares

          Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

          Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
          OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

          Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

          Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
          Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
          For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            To anyone who cares

            Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

            Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
            OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

            Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

            Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
            Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
            For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall
            God info om OC salget.

            Jeg tror dog vi skal starte med at få Breum på kontrakt, og så tage den derfra.
            Potentialet er der angiveligt, men en dag ad gangen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              God info om OC salget.

              Jeg tror dog vi skal starte med at få Breum på kontrakt, og så tage den derfra.
              Potentialet er der angiveligt, men en dag ad gangen
              Ja… Giv knægten 1 mill for at skrive under hvis det er det som kræves. Guleroden er stor.
              Bliver godt nok skuffet hvis han smutter. Håber det bedste

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                To anyone who cares

                Så fik jeg mere info på OC`s og også Faghir`s salg idag. Jeg stoler på min kammerats info

                Faghir 4,5 mill euro med det samme og 15% videresalg startende fra nul
                OC 3 mill euro med det samme + mulig ca 1 mill euro ved diverse klausuler og 10% videresalg

                Man skulle være meget benovet og imponeret over OC`s salg som faktisk er imponerende når man tænker på at Vejle kun får en smule mere for WF som er yngre og angriber. Begge salg er kontant salg og ikke i rater som man ellers tit ser.

                Nu må vi håbe at vi kan lave en ny U21 landsholds målmand ud af Magnus eller Marcus selv om konkurrencen er hård. For vi kan åbenbart lave penge på målmænd.
                Glæder mig også til at følge Breum og se om vi kan presse en U21 landsholds spiller ud af ham.
                For så kunne han godt true 1. Pladsen for bedste OB salg siden Fall
                Fedt lyder som om vi endelig igen har formået at lave et godt salg
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ja… Giv knægten 1 mill for at skrive under hvis det er det som kræves. Guleroden er stor.
                  Bliver godt nok skuffet hvis han smutter. Håber det bedste
                  Får lidt fråde om munden når jeg tænker Sabbi (i form) til højre og Breum til venstre - det kunne blive giftigt

                  Comment


                    Thomas Graversen mener at OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-u17-spillere

                    Jeg synes, at Michael Hemmingsen har handlet for lidt. Det er Superliga-klub, der skal nyt ind. De har fået penge for Oliver Christensen, men jeg synes, at hver gang han (Hemmingsen, red) har været på skærmen, har han haft en lang snak med sig selv om, at "vi skal nok", og "vi skal derhen", men i sidste ende skete der ingenting i OB, siger Gravesen.

                    Comment


                      Thomas Gravesen var en meget dygtig fodboldspiller. Som ekspert…

                      Han kan næppe nævne fem spillere fra OB.

                      Jeg er nok en smule alene med holdningen, men vinduet var helt efter min smag. Staben er forstærket og vi har hentet en (ung) højreback, hvilket var akut nødvendigt.

                      Men jeg går heller ikke en døjt op i top-6. For mig et ethvert spædt skridt mod noget bæredygtigt glædeligt, og jeg er glad for, at vi ikke har hentet alle mulige ligegyldige spillere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Thomas Graversen mener at OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-u17-spillere

                        Jeg synes, at Michael Hemmingsen har handlet for lidt. Det er Superliga-klub, der skal nyt ind. De har fået penge for Oliver Christensen, men jeg synes, at hver gang han (Hemmingsen, red) har været på skærmen, har han haft en lang snak med sig selv om, at "vi skal nok", og "vi skal derhen", men i sidste ende skete der ingenting i OB, siger Gravesen.
                        Svært at være uenig. Og dermed er man godt igang med at svigte sin nye træner. Men dem der skal se det,vil ikke se det.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Thomas Gravesen var en meget dygtig fodboldspiller. Som ekspert…

                          Han kan næppe nævne fem spillere fra OB.

                          Jeg er nok en smule alene med holdningen, men vinduet var helt efter min smag. Staben er forstærket og vi har hentet en (ung) højreback, hvilket var akut nødvendigt.

                          Men jeg går heller ikke en døjt op i top-6. For mig et ethvert spædt skridt mod noget bæredygtigt glædeligt, og jeg er glad for, at vi ikke har hentet alle mulige ligegyldige spillere.
                          helt enig ifht gravesen som "ekspert"

                          MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

                          At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

                          Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            helt enig ifht gravesen som "ekspert"

                            MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

                            At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

                            Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole
                            kunne ikke være mere enig det er klubbens egne udmeldinger der får dem til at fremstå som tåber….

                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              kunne ikke være mere enig det er klubbens egne udmeldinger der får dem til at fremstå som tåber….
                              Enig, og som endnu større tåber når de efter kiksede ambitioner klynker i pressen over fansenes forventninger.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                helt enig ifht gravesen som "ekspert"

                                MEN - at OB har haft et dårligt vindue syntes jeg er svært ikke at give ham ret i.

                                At du ikke går efter top 6 er jo fint - men det er jo klubben der selv igen og igen melder ud om den der top 6.

                                Meldte de anderledes ud ville det for mig være en anden sag - hvis man sagde der var et lidt længere sigte og man gik hårdt efter at få integreret flere af de unge, og så måtte det koste lidt på "ambitionerne" (top 6 er sgu da også lidt en ynkelig "ambition" at have, men det er en anden sag) Men istedet bliver man ved med at sætte sig mellem 2 stole
                                Jeg er helt enig. Det er en idiotisk og skadelig målsætning. Den fordrer kortsigtet tænkning. Og giver ingen mening ifht strategien.

                                OB har været - og er fortsat - en rigtig dårlig ledet klub. Der har ingen rød tråd været i over et årti.

                                Nu er der da kommer lidt med strategien og nye stabsmedlemmer. Jeg håber, men tvivler på, at klubben vil revurdere de her fjollede top-6målsætninger og gå all ind på akademiet.

                                Det er jo i øvrigt også derfor, at jeg helt tydeligt skriver, at det er ‘et vindue efter min smag’. Min.

                                Last edited by Jungledyret; 12-09-2021, 18:49.

                                Comment

                                Working...
                                X