Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Gav AGF 3 mill euro for Oliver Lund
    Ja, og dertil skal du lægge videresalgsklausulen på 30%... det ved alle da

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Nu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk

      Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
      Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
      Jeg tænker vi henter ham højrebacken, sælger Sander og måske lejer en enkelt ud. Men der vil ikke blive brugt mange penge. Så spørgsmålet er jo om vi egentlig forstærker os?

      Vi har mistet OC,Drachmann,Oli og Sveinn mens et par unge er rykket op. Jeg har det helt fint med det. Væk med gammelt fyld og ind med unge talenter. Det er vejen frem. Men jeg orker altså ikke at høre på sætninger som “vi kommer styrket ud af vinduet” og “vi har en Top 6 trup” når der skal evalueres snart.

      Jeg er helt enig i med det man prøver på i OB. Men vær nu ærlig. Vi kommer ikke styrket ud af vinduet og har heller ikke en Top 6 trup. Vi havde det ikke sidste år og har det slet ikke nu.
      Vi rammer måske Even Steven hvis ham højrebacken er god. Men ellers er vi nok svagt svækket. Og vores trup er en til Top 8-9 hvor man med jævne mellemrum kan snige sig med i det fine selskab.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, og dertil skal du lægge videresalgsklausulen på 30%... det ved alle da
        Suuuper. 22,5 mill for en der kunne gå transferfrit er altså godt købmandsskab spøg til side.

        Spændende at se om vi sælger flere. Nok mest interesse for vores akademi pt.
        Vil ikke blive overrasket hvis der sælges en for 5-7+ mill indenfor de næste 4 dage
        Last edited by fmprOB; 27-08-2021, 15:14.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Gav AGF 3 mill euro for Oliver Lund
          jeps .. det er offentligt kendt.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeps .. det er offentligt kendt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Det kommer i høj grad an på hvilken kvalitet der tilføres. Men bestemt positivt hvis OB kan sælge en spiller for 3 mill euro.
              Isoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Isoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.
                Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
                Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
                  Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
                  Eller man vidste der var andre følere ude så man ikke følte sig presset til at sælge med det samme.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
                    Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
                    Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
                      Sker der noget da? Sæsonen er allerede ved at være solgt - igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Eller man vidste der var andre følere ude så man ikke følte sig presset til at sælge med det samme.
                        Der har utvivlsomt været en del henvendelser. Men der skal godt nok nerver af stål til at sige nej til 15-18 mill i en klub som OB. Det imponerer mig og viser vi er på rette vej rent akademi salgsmæssigt.
                        Men kreditten ligger næppe ved MH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
                          Den står jo stadig lidt ubesvaret tilbage. Indtil videre har vi jo kun hørt om en Norsk højreback der måske er på vej. Men måske først til vinter
                          Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.

                          Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Den står jo stadig lidt ubesvaret tilbage. Indtil videre har vi jo kun hørt om en Norsk højreback der måske er på vej. Men måske først til vinter
                            Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.

                            Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra
                            Top 6 er væk, ellers skal vi på en helt ny hylde.
                            har svært ved at se os løbe fra FCK, fcm, fcn, AaB, Randers, Bif. Hertil er det ikke givet at GF, slutter bag os. Spørgsmålet er mere om vi overhovedet kan blive nummer 8.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
                              Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
                              Det er da sandsynligt at NT har været inde over beslutningen om at afvise HSV, men der skal jo også nogen til at sandsynliggøre for NT at der kan komme mere ud af det ved at vente. Jeg antager NT er klog/dygtig nok til at sige JATAK til 15-18 mill. hvis der ikke er bedre sandsynlige muligheder som også passer i OCs karriereplan. At Bjørn Wesström evt. skulle have "fjernstyret fra det kolde nord" er imø. hovedrystende nedladende overfor den nuværende sportslige ledelse - MH bliver med rette klandret for meget (oftest kommunikativt) men her kan vi ikke gøre andet end lette på hatten for håndteringen af salget, og pt. er det altså MH der øverste ansvarlige for det.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

                                Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

                                Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra

                                Comment

                                Working...
                                X