Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg håber ikke OB ser Østrøm som back. Ligeledes håber jeg ikke, at klubben overvejer en forlængelse med AJA.
    Håber jeg bestemt heller ikke. Tror det heller ikke. Og heller ikke at man forlænger med aja.
    men for denne halvsæson, indtil Bjørn wess. får nøglerne, tør jeg godt have østrøm som backup. Han kommer jo i hvert fald ikke til at spille centralt alligevel.
    Og tror ikke vi er fremsynede nok til at bruge udlejning aktivt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      En lidt større profil kan vel også godt være ung og have videresalgs potentiale? Dyrere ja… Men kvalitet koster lidt. Det så vi i AGF da de spenderede boksen på Kahl. Der må kunne findes en gylden mellemvej.
      Ja det er selvfølgelig rigtigt. Men så begynder det også at koste, og det tror jeg ikke vi er klar til endnu. Agf eksemplet med ham den svenske back for 11 mio. er helt vildt synes jeg.
      Så skal han satme være vild, fra dag 1.
      Bare halvdelen af det beløb er jo stadig helt vildt for os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

        Har hørt at Andreas Søndergaard måske kommer når Oliver er væk.
        Hvor har du det fra? Og det er vel bare på leje et enkelt år så?
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Sådan ser jeg det faktisk ikke. Jo jeg vil da også gerne have profiler, men hvis man rent faktisk kan finde en ung gut med stort udviklingspotentiale, som ikke spiller, primært fordi en aldrende HB står i vejen, synes jeg også det er helt fint.

          Så gør vi ham til en profil og sælger ham videre om nogle år. Passer også med strategi
          Helt enig.
          Det med at hente profileret signings som afviger fra strategien... Hehe, det har vi vidst prøvet før

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Hvor har du det fra? Og det er vel bare på leje et enkelt år så?
            Tænker det er noget han har hørt i Kerteminde, ligesom han også havde hørt mht OCs skifte i sidste uge. Den holdt jo meget godt.
            Men denne tror jeg ikke på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tænker det er noget han har hørt i Kerteminde, ligesom han også havde hørt mht OCs skifte i sidste uge. Den holdt jo meget godt.
              Men denne tror jeg ikke på
              Vil ikke uddybe og ik fra Kerteminde denne gang.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker det er noget han har hørt i Kerteminde, ligesom han også havde hørt mht OCs skifte i sidste uge. Den holdt jo meget godt.
                Men denne tror jeg ikke på
                Mener at Alm på et tidspunkt udtalte, at hvis OC skiftede, havde man erstatningen internt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

                  Vil ikke uddybe og ik fra Kerteminde denne gang.
                  Det er også ok. Vi ser om den holder Men tak for rygtet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                    Mener at Alm på et tidspunkt udtalte, at hvis OC skiftede, havde man erstatningen internt..
                    Det har man også i HC.
                    Men det er jo ikke ham der bestemmer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det har man også i HC.
                      Men det er jo ikke ham der bestemmer
                      Nej det er det selvfølgelig ikke, hvis man valgt at lokke Søndergaard tilbage, vil jeg da virkelig håbe at man så lejer HC ud. Men det virker helt usandsynligt, at man skulle hente nogle, jeg syntes endelig at HC har gjort det fint i de kampe han indtil videre har spillet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                        Nej det er det selvfølgelig ikke, hvis man valgt at lokke Søndergaard tilbage, vil jeg da virkelig håbe at man så lejer HC ud. Men det virker helt usandsynligt, at man skulle hente nogle, jeg syntes endelig at HC har gjort det fint i de kampe han indtil videre har spillet.
                        Hvis man vurderer at Magnus og Marcus er for unge til at blive 3. Målmand kan det give meget god mening at leje Søndergaard i et års tid.
                        Træls for HC ja. Men thats the name of the game. Jeg vil nu se det før jeg tror på det

                        Comment


                          OC er solgt!!!!

                          Comment


                            Booooooommmmm,

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-c-til-hertha/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Stort tillykke; det er velfortjent. Fed by - fornuftigt niveau. Det bliver interessant at følge.

                              Comment


                                Så blev det officielt. Oliver til Hertha!
                                Held og lykke! God vind fremover! Tak for alle de fantastiske oplevelser du gav os!
                                Og kom hjem én dag!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X