Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror man forsøger at kigge langsigtet. Forventer at Hemme langsomt bliver sivet fra når Westrøm ankommer. Man vælger nok ikke at lade Hemme foretage indkøb, så Alm og Bjørn kan se truppen an og vurdere hvordan der skal handles til det nye år. Om det er fornuftigt eller ej ved jeg ikke - og det er skam også bare en mavefornemmelse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Tror man forsøger at kigge langsigtet. Forventer at Hemme langsomt bliver sivet fra når Westrøm ankommer. Man vælger nok ikke at lade Hemme foretage indkøb, så Alm og Bjørn kan se truppen an og vurdere hvordan der skal handles til det nye år. Om det er fornuftigt eller ej ved jeg ikke - og det er skam også bare en mavefornemmelse
      Du har muligvis ret, ikke desto mindre er det meget besynderligt, at vi nu er på vej til at afslutte 3. transfervindue under Hemmingsen, og vi har samlet hentet 4 spillere i de vinduer. Af de 4 spillere, er den ene en lejeaftale med en ung spiller til bredden, og en anden var en forlængelse af en lejeaftale, så reelt ikke en ny tilføjelse til truppen. Hemmingsen har retfærdigvis heller ikke haft mange skud i bøssen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Du har muligvis ret, ikke desto mindre er det meget besynderligt, at vi nu er på vej til at afslutte 3. transfervindue under Hemmingsen, og vi har samlet hentet 4 spillere i de vinduer. Af de 4 spillere, er den ene en lejeaftale med en ung spiller til bredden, og en anden var en forlængelse af en lejeaftale, så reelt ikke en ny tilføjelse til truppen. Hemmingsen har retfærdigvis heller ikke haft mange skud i bøssen.
        Syntes ikke Skjelvik tæller. Den aftale var allerede på plads da han ankom på leje. Hemmingsen har hentet 3 spillere på 12 måneder IMO. Selv FCN har hentet flere end dette. Men vi må bare erkende at Hemmingsen er sat under administration og har nok ikke længere de store beføjelser til at bruge penge på andet end akademi spillere.

        Kadrii
        Okosun
        Gudjohnson

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Tror ikke at man kan bruge et citat fra MH til ret meget men ville gerne vide hvad dette betyder?

          ”Vi kigger og ser, om vi kan forstærke os, hvis vi synes. Der er nogle dage til endnu, at vi kan det

          Er der noget på vej eller …

          Hvis man er i dialog med Miami så bør man vel være i gang med at kigge på en erstatning men det er svært at se hvem det skulle være .. og kan man ikke finde nogen så er set vel trods alt svært at sælge RJ..
          I lange perioder under JH var det bandlyst at tale om forstærkninger fordi man bildte sig ind at alle spillere på den givne position alene af den grund ville stige i pris, måske er det samme stupiditet der gør sig gældende her?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Ret beset - Bør man som OB-fan så ikke bare erkende at retorik & kommunikation ikke er MHs stærke side og så lade være med at køre en stemning op omkring de få udtalelser han kommer med i forbindelse med transfervinduet? Man må jo antage at MH arbejder ud fra bedste evne og så bedømme ham på de resultatert/transfers han kommer med. Vi ved jo heller ikke hvem de kigger på og hvem de har på blokken - For OBs vedkommende venter man vel på at nogen af de store ligaer går i gang, i håb om at der er en HB der er utilfreds med mængden af spilletid.
            Det skriger jo af beskyttet værksted når Hemme optræder foran en mikrofon, det er så tåkrummende pinligt at der burde være en venlig sjæl som kunne hjælpe staklen og råde ham til at lade være at stille op live og kun svare på skrift.
            Han skal trods alt også sælge klubben udadtil og hans ageren er vist ikke lige den bedste reklame.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Syntes ikke Skjelvik tæller. Den aftale var allerede på plads da han ankom på leje. Hemmingsen har hentet 3 spillere på 12 måneder IMO. Selv FCN har hentet flere end dette. Men vi må bare erkende at Hemmingsen er sat under administration og har nok ikke længere de store beføjelser til at bruge penge på andet end akademi spillere.

              Kadrii
              Okosun
              Gudjohnson
              Det er nok rigtigt at hemmingsen ikke bare kan bruge penge, som Jesper Hansen måske kunne.

              Men jeg tror (håber) altså også, at de få handler har noget med en ny retning for klubben at gøre. Man har indset, at med de få midler man har, kan man ikke købe sig til succes med flere Okosun'er og kløve'r.

              Så hellere afvente at den helt rigtige spiller kommer, i forhold til kvalitet, pris og 'hvad en OB spiller skal kunne' og så slå til.
              Jeg ser det ikke kun som noget dårligt med få handler. Selvom det er kedeligt.

              Comment


                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tfigur/8809000

                åbenbart kun Hemmingsen,der ligger stille. Grotesk at der ikke kan hentes forstærkninger til OB
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tfigur/8809000

                  åbenbart kun Hemmingsen,der ligger stille. Grotesk at der ikke kan hentes forstærkninger til OB
                  Jeg tænker at top 6 toget er kørt og det kan blive alvorligt.
                  Vejle er vel nedryknings favorit, men de har nogle typer der kan afgøre kampe og Peter Sørensen vil nok få lukket mere af. Vi har ikke råd til at få mindre end uafgjort i de 4 kampe vi møder dem - som i minimum samme pointtal som Vejle får.
                  Haderslev er skrøbelige, men kan de ramme “pokalstyrken”, så er vi ikke bedre end dem. Gassen går måske af Viborg, og Sif kan lide når banerne bliver dårligere, men vi er helt sikkert en del af nedrykningsspillet.
                  Jeg er helt sikker på at vi ender under FCM, FCK, FCN, AaB, Randers, Bif. Det var min top 6, så er der GF som nok skal komme igang - bare helst efter landsholdspause.

                  Jeg er slet ikke så rolig som Hemme, og håber inderligt at forsvaret bliver styrket. Samtidig bør man leje de unge CF’er ud så de kan komme styrket tilbage til næste år.

                  opondo, lieder, AJA, Okosun, Ryan, kl og Jørgen kan vi problemløst afløse med noget bedre. Kløve er en fin trupspiller fordi han er alsidig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tfigur/8809000

                    åbenbart kun Hemmingsen,der ligger stille. Grotesk at der ikke kan hentes forstærkninger til OB

                    Slap nu af - Ja manden bombede løs da han var i Vejle, men han har været voldsomt skadesplaget.

                    1. Han har været uden klub siden oktober sidste år
                    2. Sidst han spillede en kamp var september sidste år
                    3. Han fik 30 minutter i den kamp og før dette spillede han sidst en kamp i april 2019 (!!!!)
                    4 Alt i alt har han siden 1/1/2019 spillet knap 500 minutter

                    Han må altså formodes at være ude af form, og vil man tage sådan en chance i OB? Næppe - Jeg venter gerne på en direkte forstærkning, der kan hjælpe her og nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg


                      Slap nu af - Ja manden bombede løs da han var i Vejle, men han har været voldsomt skadesplaget.

                      1. Han har været uden klub siden oktober sidste år
                      2. Sidst han spillede en kamp var september sidste år
                      3. Han fik 30 minutter i den kamp og før dette spillede han sidst en kamp i april 2019 (!!!!)
                      4 Alt i alt har han siden 1/1/2019 spillet knap 500 minutter

                      Han må altså formodes at være ude af form, og vil man tage sådan en chance i OB? Næppe - Jeg venter gerne på en direkte forstærkning, der kan hjælpe her og nu.
                      Af hvad jeg har hørt har han været i Vejle et stykke tid og er et godt stykke fra superligaform. At have hentet ham ville ikke have været en forstærkning. Og man kan kun være enig med Frederik her. Der er evt kommer ind skal være direkte til start 11 eller tæt på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Af hvad jeg har hørt har han været i Vejle et stykke tid og er et godt stykke fra superligaform. At have hentet ham ville ikke have været en forstærkning. Og man kan kun være enig med Frederik her. Der er evt kommer ind skal være direkte til start 11 eller tæt på
                        Det virker ret panisk det der foregår i Vejle, men frustrationen går nok også mere på at OB er helt passive.
                        Jeg er ikke så nervøs for at vi ryger i nedrykningsfare, hvis vi holder på truppen som andre er, men jeg vil da som TOrnBjerg nok finde det temmelig usandsynligt vi rammer top 6 uden forstærkninger og når det er den åbenlyse målsætning, så skal der 2-3 stykker ind. Minimum to til start-11'eren og en enkelt der er helt konkurrencedygtig. Derfor skal der ske noget. Det skal bare ikke være spillere med et CV præget af månedlange skadespauser og minimalt med spilletid indenfor de sidste par sæsoner. Vi skal sigte højere, for panik før lukketid er med stor sandsynlighed ikke nok til at flytte os ret meget og så står vi blot med flere spillere, der skal skippes før vi kan forstærke os i de kommende vinduer. Gør det nu klogt og vent, hvis muligheden ikke byder sig. Vi skal ikke stå med endnu en okosun om et års tid. Så hellere hent to i kadrii-kaliberen til jul.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det virker ret panisk det der foregår i Vejle, men frustrationen går nok også mere på at OB er helt passive.
                          Jeg er ikke så nervøs for at vi ryger i nedrykningsfare, hvis vi holder på truppen som andre er, men jeg vil da som TOrnBjerg nok finde det temmelig usandsynligt vi rammer top 6 uden forstærkninger og når det er den åbenlyse målsætning, så skal der 2-3 stykker ind. Minimum to til start-11'eren og en enkelt der er helt konkurrencedygtig. Derfor skal der ske noget. Det skal bare ikke være spillere med et CV præget af månedlange skadespauser og minimalt med spilletid indenfor de sidste par sæsoner. Vi skal sigte højere, for panik før lukketid er med stor sandsynlighed ikke nok til at flytte os ret meget og så står vi blot med flere spillere, der skal skippes før vi kan forstærke os i de kommende vinduer. Gør det nu klogt og vent, hvis muligheden ikke byder sig. Vi skal ikke stå med endnu en okosun om et års tid. Så hellere hent to i kadrii-kaliberen til jul.
                          Enig i alt pånær at vi nok ikke ryger i nedrykningsfare. Jeg frygter vi kommer tættere på end længe

                          Men jeg tror vi kigger efter noget vi kan leje ind fra en høj hylde. Køb bliver der ikke noget af tror jeg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig i alt pånær at vi nok ikke ryger i nedrykningsfare. Jeg frygter vi kommer tættere på end længe

                            Men jeg tror vi kigger efter noget vi kan leje ind fra en høj hylde. Køb bliver der ikke noget af tror jeg
                            Jeg er desværre enig i det m nedrykningsfare. Jeg er ikke enig m al den snak om, at vores spillere er så dårlige - vi har nogle klare mangler på backs, men der er ingen perfekte trupper i den klynge af klubber, vi ligger i. Det er mere vores spil og spillestil, der bekymrer mig. Vi virker simpelthen ikke ret afklarede. Og vi skal konkurrere med bl.a. nogle oprykkere, der er det. Jeg kan godt se Silkeborg muligvis køre kolde over hele sæsonen, men jeg tror faktisk ikke Viborg gør det. Begge de to oprykkere virker stærke, og det efterlader en kniven-på-struben kamp om nedrykning, der nemt kan gå hen og blive meget tæt og alt for spændende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Jeg er desværre enig i det m nedrykningsfare. Jeg er ikke enig m al den snak om, at vores spillere er så dårlige - vi har nogle klare mangler på backs, men der er ingen perfekte trupper i den klynge af klubber, vi ligger i. Det er mere vores spil og spillestil, der bekymrer mig. Vi virker simpelthen ikke ret afklarede. Og vi skal konkurrere med bl.a. nogle oprykkere, der er det. Jeg kan godt se Silkeborg muligvis køre kolde over hele sæsonen, men jeg tror faktisk ikke Viborg gør det. Begge de to oprykkere virker stærke, og det efterlader en kniven-på-struben kamp om nedrykning, der nemt kan gå hen og blive meget tæt og alt for spændende.
                              Enig i denne bekymring

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Kunne det være Sander Svendsen som er på vej til Randers?
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-angriber

                                Comment

                                Working...
                                X