Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmmm, der ville han have meget stærk konkurrence med Schwolow. Selvom Schwolow rykkede sidst ud af startholdet så er Schwolow en rigtig god målmand.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Hmmm, der ville han have meget stærk konkurrence med Schwolow. Selvom Schwolow rykkede sidst ud af startholdet så er Schwolow en rigtig god målmand.
      Lige meget hvor savnet han bliver skal han simpelthen skydes afsted - vi har så meget brug for en god case og OC har i den grad fortjent det! Også en fed by

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Problemet er nok ikke at få ham solgt, men mere om det bliver til den "rigtige"/forventede pris
        Jeg tror at dén beslutning, som så mange andre beslutninger OSE har taget, kommer til at bide dem og dermed også os i halen. Med forbehold for at OC brænder en kanonsæson af på et middelmådigt hold, så tror jeg ikke at han er lige så meget værd om et år, eller bare et halvt.

        Klubberne har ikke længere U21 landsholds præstationerne og en A landsholdsdebut at kigge tilbage på, og jo længere tid der går, jo mindre kommer de til at fylde.

        Jeg tror, at han hvis han bliver solgt i næste vindue eller det næste med, så bliver prisen mindst halveret. Altså det klubberne vil give. OSE siger nej, Oli falder i niveau med holdet, og så ryger han enten for en slik eller gratis.

        Jeg håber jeg tager fejl, men sandsynligheden taler for endnu en OSE classic. Vi får bare ikke nok for vores profiler.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Lige meget hvor savnet han bliver skal han simpelthen skydes afsted - vi har så meget brug for en god case og OC har i den grad fortjent det! Også en fed by
          Der er generelt enig. Oliver fortjener det og vi kan selvfølgelig også bruge et ordentligt beløb på kontoen. Men det skulle være en klub hvor han får rigtig god spilletid og ses helt klart som førstemålmand. Og ved ikke om det er sikret i Hertha. Husker Schwolow som én af ligaens bedste målmænd fra sin tid i Freiburg så der er meget stærk konkurrence der som kan koste spilletid.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ansk-interesse

            Mustapha Bundu rygtes tilbage til Danmark. Tvivler på at det er os, men han ville da bidrage med noget af den fart vores angreb så desperat mangler

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Thrillho Se indlæg
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ansk-interesse

              Mustapha Bundu rygtes tilbage til Danmark. Tvivler på at det er os, men han ville da bidrage med noget af den fart vores angreb så desperat mangler
              Spiller han ikke på Sabbi plads eller husker jeg forkert

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Jeg tror at dén beslutning, som så mange andre beslutninger OSE har taget, kommer til at bide dem og dermed også os i halen. Med forbehold for at OC brænder en kanonsæson af på et middelmådigt hold, så tror jeg ikke at han er lige så meget værd om et år, eller bare et halvt.

                Klubberne har ikke længere U21 landsholds præstationerne og en A landsholdsdebut at kigge tilbage på, og jo længere tid der går, jo mindre kommer de til at fylde.

                Jeg tror, at han hvis han bliver solgt i næste vindue eller det næste med, så bliver prisen mindst halveret. Altså det klubberne vil give. OSE siger nej, Oli falder i niveau med holdet, og så ryger han enten for en slik eller gratis.

                Jeg håber jeg tager fejl, men sandsynligheden taler for endnu en OSE classic. Vi får bare ikke nok for vores profiler.

                MvH ChrisOB
                Men i det mindste ved vi at OB’s ledelse var i salgsmode og klubben er parat til at sælge OC.
                Man er så måske blevet lidt grådig og troede at man kunne komme op på 3,0 mio. Euro, hvilket bare gjorde at køber gik andetsteds og købte billigere.
                Mon man er mere lydhør overfor 2,5 mio. nu?
                Til gengæld er et salg under 2,5 falliterklæring når man nu kunne have fået 2,5 mio. for under en måned siden.
                Og takker man ja til 2,5 mio. til Berlin, hvorfor så ikke til Hamburg??

                Dum situation …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Men i det mindste ved vi at OB’s ledelse var i salgsmode og klubben er parat til at sælge OC.
                  Man er så måske blevet lidt grådig og troede at man kunne komme op på 3,0 mio. Euro, hvilket bare gjorde at køber gik andetsteds og købte billigere.
                  Mon man er mere lydhør overfor 2,5 mio. nu?
                  Til gengæld er et salg under 2,5 falliterklæring når man nu kunne have fået 2,5 mio. for under en måned siden.
                  Og takker man ja til 2,5 mio. til Berlin, hvorfor så ikke til Hamburg??

                  Dum situation …
                  Der kan knyttes bonus til, så måske kan man løse det på den måde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Spiller han ikke på Sabbi plads eller husker jeg forkert
                    Vi mangler en venstrekant
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Hmmm, der ville han have meget stærk konkurrence med Schwolow. Selvom Schwolow rykkede sidst ud af startholdet så er Schwolow en rigtig god målmand.
                      Andlox - Det her ved du nok bedre end mig. Men er det ikke sandsynligt at Hertha vil byde det samme som HSV. Jeg kan se at Schwolow blev hentet for 7 millioner euro og har kontrakt til 2025, altså dyr og på en lang kontrakt. Så virker det i mine øre usandsynligt at Hertha byder 20 millioner DKK for en potentiel reserve

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Thrillho Se indlæg
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ansk-interesse

                        Mustapha Bundu rygtes tilbage til Danmark. Tvivler på at det er os, men han ville da bidrage med noget af den fart vores angreb så desperat mangler
                        Hvis han kan finde AGF-niveauet og kan vil spille venstrekant så kunne han da helt sikkert være fed at få ind. Han er højrebenet og med de indadvente kante som bruger så ville det være optimalt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Andlox - Det her ved du nok bedre end mig. Men er det ikke sandsynligt at Hertha vil byde det samme som HSV. Jeg kan se at Schwolow blev hentet for 7 millioner euro og har kontrakt til 2025, altså dyr og på en lang kontrakt. Så virker det i mine øre usandsynligt at Hertha byder 20 millioner DKK for en potentiel reserve
                          Tror de har kun Jarstein som er ret gammel som anden målmand så der kunne være ideen at Oliver ses som fremtidens mand , fremtidig afløser for Schwolow. Og de har en investor der i Hertha (Lars Windhors) som åbenbart er villig at investere. De drømmer ja allerede previ stort i Hertha uden at kunne omsætte det i realiteten. Og nu står de endda bag Union i byens fodboldhierarki. Det kan de svært leve med. Så kunne forestille mig at Windhorst åbner pengepungen.
                          Selvfølgeligt ville det være kæmpe for Oliver at komme til Bundesligaen. Men frygter det kan gå på bekostning af spilletid, de henter ham vel ikke som førstemålmand med Schwolow i klubben. Men hvis de lægger en klar plan for Oliver som deres fremtidige første målmand, så....
                          Tænker bare om Nübel som skiftede fra Schalke til Bayern og søn fik vel tilsagt en del spilletid men det blev aldrig indfriet og han gik fuldstændigt i stå.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            Andlox - Det her ved du nok bedre end mig. Men er det ikke sandsynligt at Hertha vil byde det samme som HSV. Jeg kan se at Schwolow blev hentet for 7 millioner euro og har kontrakt til 2025, altså dyr og på en lang kontrakt. Så virker det i mine øre usandsynligt at Hertha byder 20 millioner DKK for en potentiel reserve
                            De kunne købe og leje ham ud til os i et år, hvis de tror han er fremtiden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              De kunne købe og leje ham ud til os i et år, hvis de tror han er fremtiden
                              Ja, men de vil vel også har konkurrence og back-up for Schwolow og ved ikke om de ville gør os den tjeneste.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Tror de har kun Jarstein som er ret gammel som anden målmand så der kunne være ideen at Oliver ses som fremtidens mand , fremtidig afløser for Schwolow. Og de har en investor der i Hertha (Lars Windhors) som åbenbart er villig at investere. De drømmer ja allerede previ stort i Hertha uden at kunne omsætte det i realiteten. Og nu står de endda bag Union i byens fodboldhierarki. Det kan de svært leve med. Så kunne forestille mig at Windhorst åbner pengepungen.
                                Selvfølgeligt ville det være kæmpe for Oliver at komme til Bundesligaen. Men frygter det kan gå på bekostning af spilletid, de henter ham vel ikke som førstemålmand med Schwolow i klubben. Men hvis de lægger en klar plan for Oliver som deres fremtidige første målmand, så....
                                Tænker bare om Nübel som skiftede fra Schalke til Bayern og søn fik vel tilsagt en del spilletid men det blev aldrig indfriet og han gik fuldstændigt i stå.
                                Hertha har jo i Nils Körber en Hertha dreng, der er født i Berlin, og været i klubben siden han var 14. Schwolow blev hentet dyrt, og der var store forventninger. Men manden floppede fælt sidste sæson. Nu er jeg stor Hertha fan, og har set stort set alle kampe sidste år. Da Dardai kom tilbage som træner, Tog han Jarstain tilbage på mål. Han stod dog også skidt, og droppede et par gange. Schwolow ser dog ud til at være manden der satses på. Men Med en “ung” Hertha dreng på bænken, ser jeg ingen mening i at hente OC, desværre. Pungen er bestemt større end i HSV, selvom Bobic sidder lidt mere fornuftigt på pungen end Preetz. Hvis Hertha skulle købe ham, så skal det være som konkurrent og førstekeeper. Det er jo sket før, da man havde Kraft og Købte Jarstein, så kan ske igen. Men ser ikke sandsynligheden som stor. Ville ellers være vanvittig fedt:-)

                                Comment

                                Working...
                                X