Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hvis man nu skal prøve at forestille sig, at der rent faktisk er nogen i Ådalen der ved, hvorfor der bliver gjort, som der bliver gjort, kunne man så forestille sig at årsagen er følgende:
    -at nordmændene nærmest ikke betaler noget af Sanders løn,
    -at han har nogenlunde tur i den,
    -at han har fungeret med bashkim tidligere, og
    -at man håber han kan være et alternativ til venstre kanten.?
    Han er en del af Spiller truppen og skal vurderes af AA?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Han er en del af Spiller truppen og skal vurderes af AA?
      ..Eller Alm kender ham og her ligefrem bedt om ham.?

      Uuuuh det bliver godt det her Håber Sander får succes her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Hvis man nu skal prøve at forestille sig, at der rent faktisk er nogen i Ådalen der ved, hvorfor der bliver gjort, som der bliver gjort, kunne man så forestille sig at årsagen er følgende:
        -at nordmændene nærmest ikke betaler noget af Sanders løn,
        -at han har nogenlunde tur i den,
        -at han har fungeret med bashkim tidligere, og
        -at man håber han kan være et alternativ til venstre kanten.?
        Kunne det tænkes, at det ikke imponere med 2 mål og 3 assist i en liga som er dårligere end superligaen.
        Han får nok for meget i løn, så ja OB betaler noget af lønnen.
        Tur i den - hvis 2 mål og 3 oplæg i 17 kampe er tur i den, så vil jeg nødigt have ham når der ikke er tur i den.
        BK er desværre ikke hvad BK var - jeg håber stadig han kommer igang.
        Han er langsommer end en snegl, så kanten går slet slet ikke. Holdet har i forvejen kun Jørgen og Sabbi som har lidt topfart.

        Han skal sælges, og det samme skal Lieder, Opondo, Jørgen, AJA, Kløve, Okosun, men i virkeligheden burde man trække plasteret af og lave en straks afskrivning på 3-4 af den og få nogle nye ind. Jeg ved godt det ikke sker, men holdet kan ikke komme i top 6, man vinder ikke formel 1 i en Smart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Tragedien består netop i at vores hold skriger på et vist antal forstærkninger her og nu, som ikke er mulige.

          Imens fortsætter OSE deres selvbedrag.

          MvH ChrisOB
          Jeg er langt fra sikker på, at der er tale om selvbedrag. Men det er i hvert fald et forsøg på fan bedrag.

          Jeg synes det ligner resignation og en prioritering af omkringliggende erhvervsaktiviteter/netværk, fra den øverste top’s side.

          Odense Boldklub er blevet et biprodukt - og det er vanskeligt at få øje på ambitionerne. Men, de er dygtige til at sælge undskyldninger, den skal de have. Så som forklaringen på hvorledes det kunne tage ca. 20 år, at anskaffe træningsfaciliteter der var tilnærmelsesvist superliga værdigt. Store stygge Odense Kommune altså, - buuh fkn huuh…
          Last edited by Netsirk; 16-08-2021, 15:43.

          Comment


            OC bekræfter at OB har takket nej til et par bud fra HSV

            Comment


              OB kommer til at fortryde denne beslutning mange gange (IMO)

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-par-hsv-bud/

              At sige nej til 18,5 mill i alt er rystende hjernedødt i min verden og jeg tror ikke at OB kommer i nærheden af at få den pris igen. Måske ser vi OC gå transferfrit om 2 år? Hvem ved?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                OB kommer til at fortryde denne beslutning mange gange (IMO)

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-par-hsv-bud/

                At sige nej til 18,5 mill i alt er rystende hjernedødt i min verden og jeg tror ikke at OB kommer i nærheden af at få den pris igen. Måske ser vi OC gå transferfrit om 2 år? Hvem ved?
                det må tiden jo vise.

                jeg kan et eller andet sted godt li'at man ikke bare sælger til den første den bedste men faktisk har en pris man forventer bliver mødt. Syntes ikke man behøver sælge en ung første keeper der står fast på u21 og har fået landsholdsdebut for peanuts...

                Men ja det kan da komme til at bide klubben i røven...Men hvis OC gerne vil afsted mon så ikke han ryster skuffelsen af sig og fortsætter den gode stil - så ryger han til vinter eller senest næste sommer....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  det må tiden jo vise.

                  jeg kan et eller andet sted godt li'at man ikke bare sælger til den første den bedste men faktisk har en pris man forventer bliver mødt. Syntes ikke man behøver sælge en ung første keeper der står fast på u21 og har fået landsholdsdebut for peanuts...

                  Men ja det kan da komme til at bide klubben i røven...Men hvis OC gerne vil afsted mon så ikke han ryster skuffelsen af sig og fortsætter den gode stil - så ryger han til vinter eller senest næste sommer....
                  18,5 mill for en målmand i vores andedam er altså rigtig mange penge. Uanset hans CV. FCN fik 14 mill for en næsten sammenlignlig
                  Og lige pt forøger han ihverfald ikke sin værdi. Jeg tror OB har skidt i nælderne her. Men den tro kommer nok mest pga mistroen til den sportslige ledelse og ikke OC`s evner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Men den tro kommer nok mest pga mistroen til den sportslige ledelse og ikke OC`s evner.
                    Det er der ved gud heller ikke nogen der kan bebrejde dig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      OB kommer til at fortryde denne beslutning mange gange (IMO)

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-par-hsv-bud/

                      At sige nej til 18,5 mill i alt er rystende hjernedødt i min verden og jeg tror ikke at OB kommer i nærheden af at få den pris igen. Måske ser vi OC gå transferfrit om 2 år? Hvem ved?
                      Det passer nok med FCK eller Herning skal have ny keeper så kan vi forære ham væk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg

                        Jeg er langt fra sikker på, at der er tale om selvbedrag. Men det er i hvert fald et forsøg på fan bedrag.

                        Jeg synes det ligner resignation og en prioritering af omkringliggende erhvervsaktiviteter/netværk, fra den øverste top’s side.

                        Odense Boldklub er blevet et biprodukt - og det er vanskeligt at få øje på ambitionerne. Men, de er dygtige til at sælge undskyldninger, den skal de have. Så som forklaringen på hvorledes det kunne tage ca. 20 år, at anskaffe træningsfaciliteter der var tilnærmelsesvist superliga værdigt. Store stygge Odense Kommune altså, - buuh fkn huuh…
                        Ja jeg har så også selv argumenteret for, det du skriver her; OSE har slugt Odense Boldklub og omdannet det til et vedhæng til en underholdningskoncern, hvor popsmarte slogans og håbløse ansættelser står i kø. Hvor det at holde dem op på deres egne målsætninger betyder, at det lige pludselig er OS, der har for høje forventninger. At vi bliver skuffet over både præstation og resultat af en kamp på hjemmebane mod en oprykker lige pludseligt betyder, at vi tror vi kan vinde "kamprunde efter kamprunde" som vores træner helt i OSEs ånd kastede ud af sin svenske mund, som et ekko af Jesper Hansens "sølvdage" kommentar, som mest af alt dækker over en total ansvars fralæggelse.

                        Vores hold er ikke godt nok til top 6. Punktum. Hverken kvantitativt eller kvalitativt. Det er vist ved at gå op for flere og flere.

                        At holde ledelser op på deres egne målsætninger, selv om de fleste anser dem for urealistiske, er ikke at forlange man vinder hver spillerunde.

                        Det er ikke at forlange for meget fra vores side. Det er dem, der forlanger, forventer for meget af en både middelmådig og forkert sammensat spillertrup.

                        Deri består selvbedraget.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Ja jeg har så også selv argumenteret for, det du skriver her; OSE har slugt Odense Boldklub og omdannet det til et vedhæng til en underholdningskoncern, hvor popsmarte slogans og håbløse ansættelser står i kø. Hvor det at holde dem op på deres egne målsætninger betyder, at det lige pludselig er OS, der har for høje forventninger. At vi bliver skuffet over både præstation og resultat af en kamp på hjemmebane mod en oprykker lige pludseligt betyder, at vi tror vi kan vinde "kamprunde efter kamprunde" som vores træner helt i OSEs ånd kastede ud af sin svenske mund, som et ekko af Jesper Hansens "sølvdage" kommentar, som mest af alt dækker over en total ansvars fralæggelse.

                          Vores hold er ikke godt nok til top 6. Punktum. Hverken kvantitativt eller kvalitativt. Det er vist ved at gå op for flere og flere.

                          At holde ledelser op på deres egne målsætninger, selv om de fleste anser dem for urealistiske, er ikke at forlange man vinder hver spillerunde.

                          Det er ikke at forlange for meget fra vores side. Det er dem, der forlanger, forventer for meget af en både middelmådig og forkert sammensat spillertrup.

                          Deri består selvbedraget.

                          MvH ChrisOB
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            OB kommer til at fortryde denne beslutning mange gange (IMO)

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-par-hsv-bud/

                            At sige nej til 18,5 mill i alt er rystende hjernedødt i min verden og jeg tror ikke at OB kommer i nærheden af at få den pris igen. Måske ser vi OC gå transferfrit om 2 år? Hvem ved?
                            Den er svær, salget havde været den gode historie, men økonomien skal jo også være i orden. HSV har vist haft noget økonomisk bavl, og så er kilden til buddets størrelse Bild.de som kilde, knapt så troværdig en kilde.

                            Jeg tænker man nok skal få solgt OC.
                            ​​​​​​

                            ​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Den er svær, salget havde været den gode historie, men økonomien skal jo også være i orden. HSV har vist haft noget økonomisk bavl, og så er kilden til buddets størrelse Bild.de som kilde, knapt så troværdig en kilde.

                              Jeg tænker man nok skal få solgt OC.
                              ​​​​​​

                              ​​​​
                              Problemet er nok ikke at få ham solgt, men mere om det bliver til den "rigtige"/forventede pris

                              Comment


                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ribben/8787422

                                Comment

                                Working...
                                X