Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Klubben har kaldt Sander tilbage, selvom han helst vil blive i Odd, som også gerne vil beholde ham. Sikke en forstærkning, en angriber, der ikke passer ind! (selvom jeg isoleret set godt kan lide ham; og derfor sympatiserer med ham over, at han bliver kaldt tilbage til en sandsynlig bænkplads mod sin vilje. Han fortjener bedre)

    Comment


      Jeg håber at der er en mening med galskaben og at det evt. er forhandlingstsktik enten ift. Odd eller en anden klub. Nu har Sander endelig spillet sig varm igen og måske hævet sin værdi lidt igen. Så lad os dog smede mens jernet er varmt og få ham solgt. Han har jo ikke en fremtid i OB og har ikke fortjent denne behandling, når han selv virker til at ønske sig væk fra OB.

      Comment


        Og nu kan Hemmingsen sige at vi har gjort noget

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og nu kan Hemmingsen sige at vi har gjort noget
          Hehe
          "Gennem længere tids scouting, har vi nu fundet vores nye angriber". Man kan lige se det for sig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Hehe
            "Gennem længere tids scouting, har vi nu fundet vores nye angriber". Man kan lige se det for sig
            Manden er genial. Intet mindre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              Klubben har kaldt Sander tilbage, selvom han helst vil blive i Odd, som også gerne vil beholde ham. Sikke en forstærkning, en angriber, der ikke passer ind! (selvom jeg isoleret set godt kan lide ham; og derfor sympatiserer med ham over, at han bliver kaldt tilbage til en sandsynlig bænkplads mod sin vilje. Han fortjener bedre)
              Kunne vel også være et tegn på, at der er nogen af vores angribere der er på vej ud?

              Comment


                OB er som en utæt redningsvest i bølgerne, som der hele tiden skal pustes luft i for bare at have en nogenlunde virkning.

                ​​​​​​OB er sunket ned i et hul af middelmådighed og selvbedrag, og det bliver ikke anderledes, det kan vi lige så godt indse én gang for alle.

                Skulle det ændre sig, så bliver det kun fordi lungerne ikke har mere luft at puste i redningsvesten.
                ​​​​​

                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  ja hvis man troværdigt skal sigte efter top 6. Der er for mange spillere som ligger på mellemniveau i superligaen. Som en anden citerede TB for, så får man ikke vand til at koge uanset hvor mange kopper med 50 grader man tilsætter. Det viser ret godt vores niveau. Disse 50 grader spillere ville være gode indskrifter, såfremt der ikke er en åbenlyst talent til pladsen.
                  jamen jeg er skam helt enig.

                  vil man troværdigt blive ved med at snakke top 6 skal der forstærkninger til.

                  alternativt - så glem det for en sæson eller to og fokuser markant mere på spilletid til de unge, så må man tage de lavere placeringer med.

                  - som det er nu sætter man sig mellem to stole - de unge får ikke nok spilletid og vi klare alligevel ikke top 6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

                    Kunne vel også være et tegn på, at der er nogen af vores angribere der er på vej ud?
                    Jeg har ret svært ved at forestille mig, at der findes klubber, der bare må eje en af vores angribere..

                    Det skulle da lige være hvis Lieder er gået med til at ophæve.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                      Jeg håber at der er en mening med galskaben og at det evt. er forhandlingstsktik enten ift. Odd eller en anden klub. Nu har Sander endelig spillet sig varm igen og måske hævet sin værdi lidt igen. Så lad os dog smede mens jernet er varmt og få ham solgt. Han har jo ikke en fremtid i OB og har ikke fortjent denne behandling, når han selv virker til at ønske sig væk fra OB.
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...scorer-tilbage

                      ja gad vide om der virkelig er en plan ?
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

                        Kunne vel også være et tegn på, at der er nogen af vores angribere der er på vej ud?
                        Det kan jeg jo håbe på, men vi har i forvejen rigeligt med angribere. Mens vi har 0 spilleklare højrebacks.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Klubben har kaldt Sander tilbage, selvom han helst vil blive i Odd, som også gerne vil beholde ham. Sikke en forstærkning, en angriber, der ikke passer ind! (selvom jeg isoleret set godt kan lide ham; og derfor sympatiserer med ham over, at han bliver kaldt tilbage til en sandsynlig bænkplads mod sin vilje. Han fortjener bedre)
                          Meget enig. Lad os håbe at det er forhandlingstaktik og man vil gerne øge prisen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                            Det kan jeg jo håbe på, men vi har i forvejen rigeligt med angribere. Mens vi har 0 spilleklare højrebacks.
                            Så kan vi ja omskole Sander. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Så kan vi ja omskole Sander. ;-)
                              Vores nye højre back... og BK tilbage på venstre

                              Comment


                                Hvis man nu skal prøve at forestille sig, at der rent faktisk er nogen i Ådalen der ved, hvorfor der bliver gjort, som der bliver gjort, kunne man så forestille sig at årsagen er følgende:
                                -at nordmændene nærmest ikke betaler noget af Sanders løn,
                                -at han har nogenlunde tur i den,
                                -at han har fungeret med bashkim tidligere, og
                                -at man håber han kan være et alternativ til venstre kanten.?

                                Comment

                                Working...
                                X