Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ren spekulation men kunne man frygte at Tverskov var på listen hvis den ikke lykkedes?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hBklalA8JdJS78
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Navnet er jo ikke supernorsk men OB har tidligere haft succes med norsk på højre back ..

      https://www.transfermarkt.com/brice-...spieler/331214

      Kender ham ikke men han er en ren højreback, skandinavisk og rimelig alder med kontraktudløb til vinter ..
      Last edited by Plum; 06-08-2021, 10:17.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Ren spekulation men kunne man frygte at Tverskov var på listen hvis den ikke lykkedes?

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hBklalA8JdJS78
        Hvis ikke de vil lægge 8-10 mio, så håber jeg det ikke. Synes vi skal kræve det samme for tverskov, hvis han skal sælges til en dansk klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Ren spekulation men kunne man frygte at Tverskov var på listen hvis den ikke lykkedes?

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hBklalA8JdJS78
          kan se du linker til en artikel for 3 dage siden og de hentede jo Kevin Tshiembe dagen efter så mon ikke vi godt kan ånde lettet ud...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            kan se du linker til en artikel for 3 dage siden og de hentede jo Kevin Tshiembe dagen efter så mon ikke vi godt kan ånde lettet ud...
            Og så vidt jeg har læst, så er maxsø-handlen muligvis strandet. Indtil videre i hvert fald.

            Tverskov til bif tror jeg ikke på. Tror vores pris ligger omkring 1 mio euro.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Og så vidt jeg har læst, så er maxsø-handlen muligvis strandet. Indtil videre i hvert fald.

              Tverskov til bif tror jeg ikke på. Tror vores pris ligger omkring 1 mio euro.
              BIF betaler ikke transfers på spillere over 27. Så ingen problem der

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                BIF betaler ikke transfers på spillere over 27. Så ingen problem der
                Det skulle da så være det for en halvutilfredse ex-anfører kunne måske godt skabe noget interesse ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Det skulle da så være det for en halvutilfredse ex-anfører kunne måske godt skabe noget interesse ..
                  Men det ændre jo ikke det facts at så skal OB lade ham gå transferfrit. Det sker jo helt sikkert ikke. Tror nu også det anfører halløj er blæst lidt op. Tænker man er videre

                  Comment


                    Jeg er ekstremt glad for at Nikolaj Thomsen ikke kommer til OB, han ligner umiddelbart ikke et menneske der bidrager med en indstilling der rykker den her klub fremad. Jeg synes helt overordnet at man skal være meget påpasselig med tidligere FCK spillere (Bashkim fraregnet) der er altså en væsentligt del af de der drenge der har seriøs problemer med deres indstilling og mentalitet, selvtilfredst istedet for selvsikkert og det gider jeg ikke.

                    Jeg tænker også at man er videre med Tverskov tingen, han var skuffet over ikke at blive anfører, og (jeg er stor fan af at han lige sætter ord på det) og det skal man selvfølgelig også være og det har jeg forståelse for og så skal man videre derfra så det ikke ender ud i og blive til noget negativt der skaber dårlig stemning etc, men det tænker jeg også at man er.

                    ​​​​

                    Comment


                      Birsent Karagaren ?

                      Han var fremragende mod FCK i går... og fik deres forsvar til at ligne kegler i perioder.

                      Minder meget om Sabbi, men synes han har et bedre slutprodukt. Vil se de næste kampe med LP og se om han holder niveauet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Birsent Karagaren ?

                        Han var fremragende mod FCK i går... og fik deres forsvar til at ligne kegler i perioder.

                        Minder meget om Sabbi, men synes han har et bedre slutprodukt. Vil se de næste kampe med LP og se om han holder niveauet.

                        jeg havde samme tanke da jeg så kampen igår.. men 28 år og kun en sådan rigtig god sæson gjorde mig lidt lunken ved tanken

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                          jeg havde samme tanke da jeg så kampen igår.. men 28 år og kun en sådan rigtig god sæson gjorde mig lidt lunken ved tanken
                          Det har du ret i, men lidt rutine kunne vi godt bruge. Vil lige tjekke lidt nærmere i BG om hans bedrifter de sidste par år.

                          Ærger mig stadigvæk over, at vi ikke signede Martin Kamburov, som jeg har foreslået igennem de sidste 10-15år. Nu er han en ældre herre, men sikke en statistik !

                          Martin Kamburov - Wikipedia


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Birsent Karagaren ?

                            Han var fremragende mod FCK i går... og fik deres forsvar til at ligne kegler i perioder.

                            Minder meget om Sabbi, men synes han har et bedre slutprodukt. Vil se de næste kampe med LP og se om han holder niveauet.
                            Nej, jeg er efterhånden landet på at man, såfremt RL krop, efterhånden vurderes til ikke at kunne holde til topfodbold, mangler en virkelig kvalitets HB, så det ikke er Østrøm alene der skal dække den, fordi det bliver for tyndt.

                            ​​​​Jeg har sådan set ikke et behov for at man henter en bulgarsk spiller ind der måske kan veksle en 7-8 plads til en 6 plads, hvis man endelig skal tale om placeringer så er det for mig egentligt kun Europa og bedre der er interresant.

                            Der ligger mit behov i langt højere grad på at man kan få det man hiver op fra ungdomsakademiet til at fungere, i tråd med den strategi man har lagt.

                            Og så kunne jeg godt tænke mig at man arbejdede med den kultur man har i OB, hvor, det virker som om, at man til tider, især i hårde tider, har haft en tendens til at fodre en idé om at fansne er imod en(Drachmann og JM-sagaen)

                            Jeg ser den ikke ligenu men jeg tænker det kunne være rigtigt fint at være opmærksom på at den, kan poppe op og ihvertfald være bevidst om den på ledelsesplan, og være på forkant med det, så man er klar til at slå den tilbage lige med det samme, fordi det fordrer aldrig noget godt at man tror at de mennesker man præsterer for er imod en. Og nu har man fået en åbningskamp hvor der har været fan-march og 12500 på stadion, og folk sidder på forum og gør sig overvejelser om hvordan man er over for de her unge spillere der kommer op, og der er en god stemning og spillerne er skuffede fordi de gerne vil vinde og præstere for de der super fede mennesker så der er noget at holde fast i der, der tænker jeg at man vinde rigtigt meget. Der kunne man virkelig få noget for sine ressourcer.
                            ​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Nej, jeg er efterhånden landet på at man, såfremt RL krop, efterhånden vurderes til ikke at kunne holde til topfodbold, mangler en virkelig kvalitets HB, så det ikke er Østrøm alene der skal dække den, fordi det bliver for tyndt.

                              ​​​​Jeg har sådan set ikke et behov for at man henter en bulgarsk spiller ind der måske kan veksle en 7-8 plads til en 6 plads, hvis man endelig skal tale om placeringer så er det for mig egentligt kun Europa og bedre der er interresant.

                              Der ligger mit behov i langt højere grad på at man kan få det man hiver op fra ungdomsakademiet til at fungere, i tråd med den strategi man har lagt.

                              Og så kunne jeg godt tænke mig at man arbejdede med den kultur man har i OB, hvor, det virker som om, at man til tider, især i hårde tider, har haft en tendens til at fodre en idé om at fansne er imod en(Drachmann og JM-sagaen)

                              Jeg ser den ikke ligenu men jeg tænker det kunne være rigtigt fint at være opmærksom på at den, kan poppe op og ihvertfald være bevidst om den på ledelsesplan, og være på forkant med det, så man er klar til at slå den tilbage lige med det samme, fordi det fordrer aldrig noget godt at man tror at de mennesker man præsterer for er imod en. Og nu har man fået en åbningskamp hvor der har været fan-march og 12500 på stadion, og folk sidder på forum og gør sig overvejelser om hvordan man er over for de her unge spillere der kommer op, og der er en god stemning og spillerne er skuffede fordi de gerne vil vinde og præstere for de der super fede mennesker så der er noget at holde fast i der, der tænker jeg at man vinde rigtigt meget. Der kunne man virkelig få noget for sine ressourcer.
                              ​​​
                              Beklager, men fatter ikke dit indlæg...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Beklager, men fatter ikke dit indlæg...
                                Det er fair nok.

                                ​​​​​Jeg tænker man skal bruge de ressourcer der er på at hente en HB, hvis RL er ude og så tænker jeg at man bruger sine ressourcer bedre på at udvikle og vedligeholde en succesfuld kultur, fremfor at hente endnu en spiller.

                                Giver det mening?
                                ​​​​
                                ​​
                                ​​​​​
                                Last edited by Striwetforlivet!; 06-08-2021, 16:05.

                                Comment

                                Working...
                                X