Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MH får formuleret det fint i første sætning: 'At vi i første omgang erstatter med egne talenter'
    ​...Måske lidt kedeligt, men i tråd med strategien.

    Derefter går det galt for ham i interviewet, og han bruger ofte de samme lidt spøjse vendinger som også JH havde for vane
    Last edited by René; 01-08-2021, 08:20.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det vil jeg til gengæld godt give dig ret i .. MH har bare altid haft denne måde at udtrykke sig på, så det tror jeg ikke vil give meget forandring men der må dog kunne udstyres med lidt værktøj så det hele ikke bliver så luftigt. Jeg erindrer fint at OB-spilerne på et tidspunkt var på kursus i kommunikation, og mener dog ikke at MH var aktiv på det tidspunkt, men det er jeg langt fra sikker på.
      Det var nu ikke MH bashing. Bare en konstatering af at hans kompetencer ligger andre steder end en mikrofon, det er jo ikke jordens undergang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det var nu ikke MH bashing. Bare en konstatering af at hans kompetencer ligger andre steder end en mikrofon, det er jo ikke jordens undergang.
        Samtidig har strategi processen og demange kontrakter til Jørgen vist ledelsen, at MH langt fra er på en hylde som klubben har brug for. Spændende om Bjørn kan uddanne ham, eller om han ender som chef i Kolding eller lignende niveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Samtidig har strategi processen og demange kontrakter til Jørgen vist ledelsen, at MH langt fra er på en hylde som klubben har brug for. Spændende om Bjørn kan uddanne ham, eller om han ender som chef i Kolding eller lignende niveau.
          Jeg har faktisk, og det kan godt være det er mig der er vanvittig, en idé om at MH er ret fodboldfaglig
          ​​ kompetent. Det er mere det udenom, transfers, kontrakt-forhandlinger og mediehåndtering, der virker til at være en lidt for stor mundfuld, i en fodboldverdenen hvor det bliver kontinuerligt en større del af selve virksomheden og det er derfor man henter en sportsdirektør ind.

          Fordi i forhold til selve transfer delen, der er jeg da enig med, brugeren der skrev tidligere at vi kigger lidt på konkurrenterne og ser hvad de foretager sig.

          Og altså hvis man spørger mig om den her trup er stærk nok til at ende i top seks, så ville jeg sige ja, det er den, jeg ville ikke falde bagover af overraskelse hvis vi sluttede i top seks. Men vi er ikke "garanteret" en top seks placering. Men det ville ikke ændre sig hvis vi gik ud og hev en polak til 6-7 millioner kroner ind. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg har det med den målsætning i det hele taget.
          Last edited by Striwetforlivet!; 01-08-2021, 13:00.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg har faktisk, og det kan godt være det er mig der er vanvittig, en idé om at MH er ret fodboldfaglig
            ​​ kompetent. Det er mere det udenom, transfers, kontrakt-forhandlinger og mediehåndtering, der virker til at være en lidt for stor mundfuld, i en fodboldverdenen hvor det bliver kontinuerligt en større del af selve virksomheden og det er derfor man henter en sportsdirektør ind.

            Fordi i forhold til selve transfer delen, der er jeg da enig med, brugeren der skrev tidligere at vi kigger lidt på konkurrenterne og ser hvad de foretager sig.

            Og altså hvis man spørger mig om den her trup er stærk nok til at ende i top seks, så ville jeg sige ja, det er den, jeg ville ikke falde bagover af overraskelse hvis vi sluttede i top seks. Men vi er ikke "garanteret" en top seks placering. Men det ville ikke ændre sig hvis vi gik ud og hev en polak til 6-7 millioner kroner ind. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg har det med den målsætning i det hele taget.
            Selvfølgelig er han kompetent: mange års trænererfaring, uddannelse, diverse roller i forskellige klubber, samt en lang spillerkarriere. Synes det er lige kækt nok at underkende hans kompetencer, fordi han ikke er stærk foran en mikrofon.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Selvfølgelig er han kompetent: mange års trænererfaring, uddannelse, diverse roller i forskellige klubber, samt en lang spillerkarriere. Synes det er lige kækt nok at underkende hans kompetencer, fordi han ikke er stærk foran en mikrofon.
              Men det er vel heller ikke det jeg gør? Jeg kalder ham jo netop fodboldkompetent, bare ikke mikrofon kompetent.
              ​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Selvfølgelig er han kompetent: mange års trænererfaring, uddannelse, diverse roller i forskellige klubber, samt en lang spillerkarriere. Synes det er lige kækt nok at underkende hans kompetencer, fordi han ikke er stærk foran en mikrofon.
                Jo men på lavt niveau som træner, med tro på at holdet kan løbe fra de andre med mere fysisk træning. Han burde ikke være kastet for løverne som sportschef uden erfaring.
                Holdet er ikke super godt, men de andre er svækket.

                Comment


                  I kan da få Lieder tilbage..

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-os-farligere/

                  Comment


                    Præcis min tanke. Måske med Eske retur, selvom han ikke har vist noget særligt et stykke tid.

                    Men lieder harmonerer nok ikke med, at de gerne vil være farligere.

                    Comment


                      FCK fik kun 2 mio kroner for Bartolec. Ham havde jeg ellers gerne have set i klubben...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        FCK fik kun 2 mio kroner for Bartolec. Ham havde jeg ellers gerne have set i klubben...
                        Mon ikke den havde heddet 3-4 mio til en klub i superligaen, men ellers er jeg da enig. Han ville styrke os og det bliver da ikke nemt at finde spillere i midttyverne der kan styrke os til den pris

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          FCK fik kun 2 mio kroner for Bartolec. Ham havde jeg ellers gerne have set i klubben...
                          Enig, men nu kender vi heller ikke lønnen i den nye klub, måske den er højere end vi matcher.

                          Comment


                            Nu tror jeg altså slet ikke en HB er vores første prioritet.

                            Ikke fordi vi god kunne bruge en, men tror vi spiller med RØ indtil RJL er klar igen og så ledes der efter en ny fra næste sommer hvor RJL har udløb.

                            Tror mere vi leder efter f.eks. en venstre kant og en midtbane mand der skal tage over når enten JJT eller AT ikke er klar.
                            Vi så hvor meget det betød at AT ikke var klar i weekenden, forestil jer hvis både han og JJ er ude.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Nu tror jeg altså slet ikke en HB er vores første prioritet.

                              Ikke fordi vi god kunne bruge en, men tror vi spiller med RØ indtil RJL er klar igen og så ledes der efter en ny fra næste sommer hvor RJL har udløb.

                              Tror mere vi leder efter f.eks. en venstre kant og en midtbane mand der skal tage over når enten JJT eller AT ikke er klar.
                              Vi så hvor meget det betød at AT ikke var klar i weekenden, forestil jer hvis både han og JJ er ude.
                              Fejlen lå nu mest i at man så også valgte okosun på pladsen synes jeg.
                              Uanset hvad synes jeg den er svær, for skal vi forstærke os på de nævnte positioner, så vil det gå udover vores yngste og dermed også stride lidt imod strategien.
                              Venstre kant rammer jo som det ser ud nu både Frø og Fenger
                              Midtbanen vil ramme Ibrahimagic, som man skal huske viste fine takter i opstarten. Hb rammer jo Østrøm.

                              Jeg ved godt vi ikke skal være fcn, men jeg tror faktisk ikke vi røre på os på de her positioner, med mindre vi kan lykkedes med f.eks. at leje Ibrahimagic ud eller sælge en etableret. Forlydender har dog gået på en hb, men det giver også en smule mere mening, da man samtidig har sagt at fremtiden for Østrøm ikke er tilsigtet højre back.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Nu tror jeg altså slet ikke en HB er vores første prioritet.

                                Ikke fordi vi god kunne bruge en, men tror vi spiller med RØ indtil RJL er klar igen og så ledes der efter en ny fra næste sommer hvor RJL har udløb.

                                Tror mere vi leder efter f.eks. en venstre kant og en midtbane mand der skal tage over når enten JJT eller AT ikke er klar.
                                Vi så hvor meget det betød at AT ikke var klar i weekenden, forestil jer hvis både han og JJ er ude.
                                Jeg køber ikkke argumenter om at AT gør verden til forskel.
                                Det må fremtiden afgøre, men Han overmatcher normalt ikke Zeca, Stage og Falsk.

                                Desværre er det holdet som der er ustabilt. som feks sidste år hvor vi i første halvleg fik Fuck til at ligne spejderdremge.

                                Vi kan spille lige op med alle og tabe til alle. Det bliver sandsynligvis en tæt liga i år, især så længe der er europædiske kampe med i ligningen.

                                Holdet er fint men ikke fint nok til målsætningen over tid. Det er ikke udelukket at vi kan ramme en Haderslev, EFB, lyngby sæson og blive nummer 2-3, men mere sandsynligt bliver vi 7-8.

                                Man skulle købe godt ind og ramme en Aab som har det med at være gode når de andre er i opbygning.

                                Comment

                                Working...
                                X