Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Men var formen ikke også et problem hos os? Havde ikke indtryk af at han nogensinde ramte noget, der mindede om fysisk topform hos os.
    Der er jeg dig svar skyldig

    Comment


      Jeg kunne godt tænke mig vi hentede en angriber ind.

      Nogen der ved hvordan det går med Mathias Jørgensen i US?

      Han var lånt ud til AGF sidste sæson, hvis det er fordi han ikke kan komme på holdet så ser jeg ham gerne i Odense igen.
      ​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Jeg kunne godt tænke mig vi hentede en angriber ind.

        Nogen der ved hvordan det går med Mathias Jørgensen i US?

        Han var lånt ud til AGF sidste sæson, hvis det er fordi han ikke kan komme på holdet så ser jeg ham gerne i Odense igen.
        ​​​
        Han var skadet det meste af tiden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Han var skadet det meste af tiden
          Men det ser ikke umiddelbart ud til at han er slået igennem i Red Bull.

          ​​​​https://www.google.com/amp/s/www.onc...n-his-failures

          Det ville være et skud værd en 20-årig med en fortid i klubben, god fart i støvlerne, jeg er ikke afvisende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Men det ser ikke umiddelbart ud til at han er slået igennem i Red Bull.

            ​​​​https://www.google.com/amp/s/www.onc...n-his-failures

            Det ville være et skud værd en 20-årig med en fortid i klubben, god fart i støvlerne, jeg er ikke afvisende.
            Føler bare det ville være spild når vi har Hyllegaard i truppen, som er nærmest præcis samme spiller

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              2 Hurtige klik afslører at EB citerer den Bild artikel, der kom for 3 dage siden.

              Godt at EB også kan bringe de samme rygter, som alle andre medier bragte for 2-3 dage siden.
              Klikkede også på den. Og kunne godt se den var skrevet 18/7. Men det lignede den var opdateret 21/7(idag). Derfor postede jeg det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Føler bare det ville være spild når vi har Hyllegaard i truppen, som er nærmest præcis samme spiller
                Jo ja, men asssåå, Hyllegaard er jo ude med en skade og der er altså noget i at kunne stille op med fart på toppen når vi kommer til at stå dybt.

                Alternativt skulle vi hente et ordentligt skur ind, men der har jeg ikke lige nogen jeg kan se. Og MJ potentiale er der.

                Comment


                  Jeg vil især gerne se ham på toppen mod FC Copenhagen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jo ja, men asssåå, Hyllegaard er jo ude med en skade og der er altså noget i at kunne stille op med fart på toppen når vi kommer til at stå dybt.

                    Alternativt skulle vi hente et ordentligt skur ind, men der har jeg ikke lige nogen jeg kan se. Og MJ potentiale er der.
                    Jeg tror simpelthen ikke at MJ vil kunne forstærke et hold der har Top 6 ambitioner. Så ser det ikke ske. Lad os nu se hvad der sker med Sander som har udløb om 10 dage i Norge

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tror simpelthen ikke at MJ vil kunne forstærke et hold der har Top 6 ambitioner. Så ser det ikke ske. Lad os nu se hvad der sker med Sander som har udløb om 10 dage i Norge
                      Han startede jo som lyn og torden ham Sander. Vi må se om han kan finde det niveau igen. Det virker ikke til at MH er glad for ham dog.

                      Top 6 ambitionerne er vist mere af ideologisk karakter end økonomisk, hvis man hører MHs interview med MH hvor de kommer ind på netop det, så jeg ville blive overrasket hvis der kom "store" transfers ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Han startede jo som lyn og torden ham Sander. Vi må se om han kan finde det niveau igen. Det virker ikke til at MH er glad for ham dog.

                        Top 6 ambitionerne er vist mere af ideologisk karakter end økonomisk, hvis man hører MHs interview med MH hvor de kommer ind på netop det, så jeg ville blive overrasket hvis der kom "store" transfers ind.

                        Er det det man kalder en med personlighedsspaltning dialog med sig selv, da kun "de to" kan forstå den enes mumlen og usammenhængende / intetsigende svar
                        Last edited by Online; 21-07-2021, 14:54.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Han startede jo som lyn og torden ham Sander. Vi må se om han kan finde det niveau igen. Det virker ikke til at MH er glad for ham dog.

                          Top 6 ambitionerne er vist mere af ideologisk karakter end økonomisk, hvis man hører MHs interview med MH hvor de kommer ind på netop det, så jeg ville blive overrasket hvis der kom "store" transfers ind.

                          Tror bestemt heller ikke der komme nogle 'store' transfers ind.. Føler mig ret overbevist om at man først vil se hvor langt Alm kan føre det med nuværende materiale

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Er det det man kalder en med personlighedsspaltning dialog med sig selv, da kun "de to" kan forstå den enes mumlen og usammenhængende / intetsigende svar
                            Hehehe! Det gik lidt stærkt. Jeg mente Sfå podcasten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Tror bestemt heller ikke der komme nogle 'store' transfers ind.. Føler mig ret overbevist om at man først vil se hvor langt Alm kan føre det med nuværende materiale
                              Præcis tog så venter de nok på ham AIK direktøren efterfølgende. Jeg er sådan set tilhænger af det, selvom jeg også må sige at den der svada Hemingsen fik fyret af om Brøndby som eksempel på at man sagtens kan vinde mesterskaber med et mindre sportsligt budget, virkede demotiverende.

                              Og det er også i den kontekst at jeg kan se en retur til Mathias Jørgensen. 20 år gammel tidligere OB'er med en fin portion talent. Der højst sandsynligt kan hentes billigt.

                              Comment


                                HSV`s køb af OC skulle afhænge af om de får solgt en ung belgier til udlandet for 60-75 mill kr

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ensens-fremtid

                                Comment

                                Working...
                                X