Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad med ham Japhet Sery fra FCM? EB skriver at FCM vil af med ham og hører forskellige danske klubber. Tror godt han kunne spille den højreback

    Comment


      Lige et lille OB rygte fra BT´s Transfervinduet. En spiller fra B93 ved navn Hamid El Idrissi skulle tiltrække sig interesse fra Superliga klubber, og her skulle OB være en de klubber. Han skulle have været til prøvetræning i klubben, men den er dog aldrig blevet til noget. OB skulle være lidt betænkelige over, at han er 20 år og ikke blevet taget af en af de store København klubber. Ifølge transfermarket skulle han spille i det centrale forsvar eller på den defensive midtbane.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Spændende hvem der har hjulpet med scoutningen, jeg synes jeg så et sted, at det var en tidligere OB spiller, som jeg ikke kan huske navnet på. Hvad siger dine kilder ???
        Jeg har læst samme artikel og det er Bakery Bojang der har været mellemmand og sørget for kontakten til spillerne, hvis det er det samme som at scoute så er det ham der er scout

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Spændende hvem der har hjulpet med scoutningen, jeg synes jeg så et sted, at det var en tidligere OB spiller, som jeg ikke kan huske navnet på. Hvad siger dine kilder ???
          Tænker det kan være Alessandro Soli

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg har læst samme artikel og det er Bakery Bojang der har været mellemmand og sørget for kontakten til spillerne, hvis det er det samme som at scoute så er det ham der er scout
            Du har helt ret i Bakery Bojang. I omtalen i FS fra tirsdagens kamp mod Næsby er Tonny H citeret for, at kontaktpersonen er den tidligere “OB’er” BB.
            Det som trickede mig var, at jeg kun kunne huske ham som B1909’er og mange andre klubber, men ikke OB, medmindre det er på Old Boys holdet.
            Han er stadig bosiddende i Odense, så Tonny H har sikkert fisket i hans baghave. Så er den ged barberet.
            Last edited by pnl; 01-07-2021, 18:44.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Du har helt ret i Bakery Bojang. I omtalen i FS fra tirsdagens kamp mod Næsby er Tonny H citeret for, at kontaktpersonen er den tidligere “OB’er” BB.
              Det som trickede mig var, at jeg kun kunne huske ham som B1909’er og mange andre klubber, men ikke OB, medmindre det er på Old Boys holdet.
              Han er stadig bosiddende i Odense, så Tonny H har sikkert fisket i hans baghave. Så er den ged barberet.
              Tør man stole på en 09'er mand?

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-traeningslejr

                noget for OB?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Nej.

                  De tjener alle sammen mere en AK, er over the top og har for de flestes vedkommende en alder uden videresalgspotentiale. Nej tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Han tjener 750.000 om måneden i FCK, er tudse gammel og konstant skadet. Og garanteret ikke interesseret i OB

                    Kæmpe nej tak

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Nej.

                      De tjener alle sammen mere en AK, er over the top og har for de flestes vedkommende en alder uden videresalgspotentiale. Nej tak.
                      Varela er 28.... der er jo ingen der siger at man skal matche nuværende løn .. så må han jo vælge noget andet hvis han ikke er tilfreds og har jo været udlejet før så FCK vil vel bare spare noget løn ...

                      Troede ikke Oviedo var så gammel ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        bjerghest

                        Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad man skal ligge i dit Twitter indlæg om Éder fra Lokomotiv Moskva - kan du gøre mig klogere?

                        Comment


                          FCK køber Grabara for 26 mill. De kunne da godt have fået OC for næsten det samme + 20% videresalg.
                          Selvom det havde gjort lidt ondt….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                            bjerghest

                            Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad man skal ligge i dit Twitter indlæg om Éder fra Lokomotiv Moskva - kan du gøre mig klogere?
                            Jeg var euforisk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Jeg var euforisk
                              Men hvad står der i den tweet.. lad os andre blive euforiske

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                                Men hvad står der i den tweet.. lad os andre blive euforiske
                                Frederik Hestbjerg Rasmussen
                                @bjerghest
                                ·
                                3. jul.
                                Odense Boldklub har styr på; træner, akademi, strategi, klubhus, trup og fodbolddirektør Nu mangles der en der kan sparke guldet hjem til Ådalen. Portugals Eder gjorde det i EM2018 Finalen, skal han gøre det for OB i 2022 - på en fri transfer
                                @LasseVge
                                #AndEllerEj #obdk

                                Comment

                                Working...
                                X