Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Det fatter jeg seriøst ikke en meter af. Vi har 200 midtbanespillere, og skal vi endelig hente en ny ind, skal vi i min optik A) starte med at skille os af med nogen i truppen først og B) hente spillere der TYDELIGT kan gøre en forskel for kvaliteten på positionen. Det ser jeg slet ikke at Ramadani (eller Prip for den sags skyld) kan.
    Hvis det er den type spillere vi ender med så kan jeg ikke blive ved med at forsvare Hemme.. Så dør min tillid fuldstændig Ramadani kan jeg dog se en anelse mere mening i, da vi mangler en 6'er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Torben Østergaard.
      Han er med via bl.a. sponsorat fra Unit-IT som er EA tidligere firma. Det er vist Mia, Torbens datter der står til at overtager ansvaret og hun er lige så lidt interesseret i fodbold, som faren

      Comment


        Det ville være en OB-classic at hente Ramadani. Hvis der er noget vi elsker, så er det at hente de der spillere der har gjort det fornuftigt for nogle dårligere Superligahold og sikkert også kan begå sig fint her, men som ikke flytter en skid eller hæver vores topniveau. Der er mindst 6 spillere i Vejles trup der er mere interessante end Ramadani.

        Problemet er også, at det ALDRIG er OB der finder sådan en som Ramadani i Albanien som 21-årig, som Vejle gjorde. Dem lader vi de andre om at finde og udvikle, og når de så bryder igennem og bliver Superligaprofiler som Bundu og Lobzhanidze så kan de klubber så skyde dem af, og hvis de viser sig ikke at have niveau til mere end midten/bunden af Superligaen, kan de gå over til OB og få en lønstigning. Ligesom vi gjorde med Sabbi sidste sommer, hvor vi nu betaler ham en formue for stadigvæk at være mega ustabil. Vi rykker os aldrig nogensinde fremad med den strategi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Hvis det er den type spillere vi ender med så kan jeg ikke blive ved med at forsvare Hemme.. Så dør min tillid fuldstændig Ramadani kan jeg dog se en anelse mere mening i, da vi mangler en 6'er
          Jeg er enig i, at der ikke rigtig er kredit at give til Hemmingsen for at se den åbenlyse (for alle) mangel på en ægte, solid defensiv midt. Ramadani, en spiller Vejle ikke engang ville forlænge med, ville ikke være en profil på Bashkim-hylden. Han er Kløve/Conor O'brien hylden. Hæderlige spillere (med enkelte verdensklassekampe i løbet af sæsonen, som Kløve nogle gange hiver op ad hatten), som bare ikke rykker os som klub. Og så vil Ramadani sende et klart og tydeligt signal om, at de erklærede top-6 ambitioner ikke tiltrækker top-6 spillere - men at vi skal opfylde disse ambitioner gennem "mere/hårdere træning" af mellem-/bundholdsspillere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Hvis det er den type spillere vi ender med så kan jeg ikke blive ved med at forsvare Hemme.. Så dør min tillid fuldstændig Ramadani kan jeg dog se en anelse mere mening i, da vi mangler en 6'er
            Ramadani er en fin spiller, men det siger næsten alt, at Vejle er villige til at lade ham gå. De tror de kan finde en der er bedre, ligesom de gjorde sidste sommer med Ezatolahi. Vi tror vi kan hente en Vejle ikke for alvor tror på, og så bliver vi et fast top 6-hold. Det er simpelthen for naivt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ramadani er også interessant for OB

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-ramadani/
              Min kilde siger han skifter til SIF. Så jeg tager det helt roligt. Vi må se. Men han er slet ikke god nok til os

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Min kilde siger han skifter til SIF. Så jeg tager det helt roligt. Vi må se. Men han er slet ikke god nok til os
                Tak

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Min kilde siger han skifter til SIF. Så jeg tager det helt roligt. Vi må se. Men han er slet ikke god nok til os
                  Håber du har ret, men bryder mig ikke om, at vi overhovedet er nævnt i den sammenhæng. Hvis der skal være vægt bag de ambitioner, skal vi da som minimum have noget ind på Drachmann-hylden, som da vi hentede ham i FCM.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Håber du har ret, men bryder mig ikke om, at vi overhovedet er nævnt i den sammenhæng. Hvis der skal være vægt bag de ambitioner, skal vi da som minimum have noget ind på Drachmann-hylden, som da vi hentede ham i FCM.
                    Intet er jo sikkert i denne verden. Men han lød rimelig overbevisende. Og enig. Men det tror jeg nu også de prøver på. Vejles dårligste midtbane spiller ville godt nok være at pisse på strategien. Så hellere gå all in på Tarik

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det ville være en OB-classic at hente Ramadani. Hvis der er noget vi elsker, så er det at hente de der spillere der har gjort det fornuftigt for nogle dårligere Superligahold og sikkert også kan begå sig fint her, men som ikke flytter en skid eller hæver vores topniveau. Der er mindst 6 spillere i Vejles trup der er mere interessante end Ramadani.

                      Problemet er også, at det ALDRIG er OB der finder sådan en som Ramadani i Albanien som 21-årig, som Vejle gjorde. Dem lader vi de andre om at finde og udvikle, og når de så bryder igennem og bliver Superligaprofiler som Bundu og Lobzhanidze så kan de klubber så skyde dem af, og hvis de viser sig ikke at have niveau til mere end midten/bunden af Superligaen, kan de gå over til OB og få en lønstigning. Ligesom vi gjorde med Sabbi sidste sommer, hvor vi nu betaler ham en formue for stadigvæk at være mega ustabil. Vi rykker os aldrig nogensinde fremad med den strategi.
                      Puha. Har det på præcis samme måde. Den virkede så "oplagt" da jeg så nyheden om, at han skulle videre så jeg lidt dels frygtede og dels forventede den ville komme inden længe.

                      Vi mangler helt klart en 6'er og transfervinduet er, som jeg ser det, en fiasko hvis vi ikke styrker os på positionen. Jeg kan som sådan også se ham supplere flere af de nuværende spillere med hans fight og aggressivitet (som jeg primært synes at have set i ham). Men han er også bare en middelmådig spiller i mine øjne. Håber på en højere hylde.

                      Så også gerne, at vi kiggede på andre markeder og tænkte i lidt andre baner end vi plejer. Der er jo kun de penge der er. Så hvis vi henter herhjemme skal det jo næsten være fra klubber under eller lige omkring vores egen hylde.

                      Comment


                        Er Prip og Ramadani gode spillere? - Ja
                        Er det spillere som vil rykke i top 6? -Nej
                        Skal de så hentes? - Nej

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Det fatter jeg seriøst ikke en meter af. Vi har 200 midtbanespillere, og skal vi endelig hente en ny ind, skal vi i min optik A) starte med at skille os af med nogen i truppen først og B) hente spillere der TYDELIGT kan gøre en forskel for kvaliteten på positionen. Det ser jeg slet ikke at Ramadani (eller Prip for den sags skyld) kan.
                          Bare roligt. Det går om at hente mere end ét point mod Vejle næste sæson... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Min tiltro til Hemme og hans transferageren er sikker ikke stort. Men synes det er tydeligt at der sker en forændring i OB. Vi henter en ny cheftræner som selv siger at han vil ikke blande sig i transferarbejde. Vi holder fast i assistenttræneren allerede før vi er klar med den nye cheftræner og henter en assistenttrlnermere, sikker i aftale med Alm men ikke Alms mand som han "bringer med". Det ser ud som vi virkelig begynder at arbejde efter strategien og bliver ikke mere afhængig af den aktuelle cheftræneres forestillinger og netværket. Så er der endelig slut med en total nystart med hver trænerskifte og der opstår en idé om "hvad er OB". Med en ny direktør i OB som har hovedopgaven at implementere strategien og måske har også et fornuftigt netværk så kan der blive rigtig godt. Bliver ret optimistisk om klubbens fremtid igen. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              "
                              Han er en arbejdshest, der altid knokler og kæmper. Når han er god, vinder han også mange 2. bolde. Desværre er han ret dårlig på bolden, og har det også med at tro han er bedre til at drible og skyde på mål end han reelt er.

                              Jeg har ikke noget imod, at han er smuttet fra VB. Men jeg er også taknemmelig for hans bidrag." - bruger på bold om Ramadani

                              Det lyder jo unægteligt som en én-til-én beskrivelse af Oliver Lund, som jo sjovt nok ikke passede ind.. men Ylber åbenbart gør? hmmmm

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                "
                                Han er en arbejdshest, der altid knokler og kæmper. Når han er god, vinder han også mange 2. bolde. Desværre er han ret dårlig på bolden, og har det også med at tro han er bedre til at drible og skyde på mål end han reelt er.

                                Jeg har ikke noget imod, at han er smuttet fra VB. Men jeg er også taknemmelig for hans bidrag." - bruger på bold om Ramadani

                                Det lyder jo unægteligt som en én-til-én beskrivelse af Oliver Lund, som jo sjovt nok ikke passede ind.. men Ylber åbenbart gør? hmmmm
                                Gyser med Ham, Aron og Okosun på midten. Så ligner midtbanen FC Zulu på Red Bull

                                Comment

                                Working...
                                X