Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

    Jeg synes faktisk at der er flere backs i ligaen, som kunne passe fint ind. Tobias Mølgaard fra Vejle er spændende og var vel nærmest bedste vejlespiller i sæsonen sammen med Sousa indtil han blev skadet. Derudover synes jeg også at der er lidt Espen Ruud over Emil Holm fra Sønderjyske. Han er dog kun 20 år og på kontrakt til 2025, så han er nok ikke mulig. Aleksander Munksgaard har været reserve i AGF på det sidste, men er egentlig også en fin back, synes jeg. Jeg er dog enig i, at Buus godt kan være et fint bud og nok den mest realistiske. Er bare i tvivl om der reelt er nok niveau til at styrke os. Ser ham lidt som samme type og måske også samme niveau som Desler.
    Mølgaard og Munksgaard er bestemt også gode spillere. Ja tak. Men de har også begge rimelig lange kontrakter.

    Kan også være jeg overvurderer Buus da jeg har lidt for stribede briller på. Synes bare han har set imponerende ud. Også fysisk ift. en spiller som f.eks. Desler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      Jeg synes faktisk at der er flere backs i ligaen, som kunne passe fint ind. Tobias Mølgaard fra Vejle er spændende og var vel nærmest bedste vejlespiller i sæsonen sammen med Sousa indtil han blev skadet. Derudover synes jeg også at der er lidt Espen Ruud over Emil Holm fra Sønderjyske. Han er dog kun 20 år og på kontrakt til 2025, så han er nok ikke mulig. Aleksander Munksgaard har været reserve i AGF på det sidste, men er egentlig også en fin back, synes jeg. Jeg er dog enig i, at Buus godt kan være et fint bud og nok den mest realistiske. Er bare i tvivl om der reelt er nok niveau til at styrke os. Ser ham lidt som samme type og måske også samme niveau som Desler.
      I fht. situationen som den er nu med Ryan der vel højt sat spiller hver anden kamp, på et noget lavere niveau end da han var bedst, og en back-up i AJA der intet har offensivt vil Jacob Buus være en klar forstærkning. Det er muligt at niveauet er som Deslers, men han havde dog også sine momenter og var særdeles driftsikker uden at være rigtig højre back. Hvis det bliver Buus stoler jeg på han kan gøre det bedre end det vi har oplevet den seneste sæson.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Jeg er enig i, at man ikke skal se det som en selvfølge, at OB bare lige kan hente Buus i Horsens når han har en forholdsvis lang kontrakt og formentlig vil koste en del (som det måske er tvivlsomt om OB vil betale - hvis OB overhovedet er interesseret). Men er ikke helt med på hvad din pointe er? :-) Du får mig ikke til at være helt enig i, at det er urealistisk for OB, at hente en spiller som ham fra en nedrykker.

        Som du selv skriver er der også mange ting, der kan spille ind for Horsens. Der kan være noget klausul i hans kontrakt. De skal sikkert også trække vejret og vurdere hele deres setup og økonomi. Hvor meget tror de på, at de kan rykke direkte op igen og hvor meget bliver de i det hele taget nødt til at geare ned på baggrund af de lavere indtægter næste år? Har de måske et ungt talent på backen som de vil køre i stilling i næste sæson?
        Det var min aparte måde at erklære mig enig i dit pris-estimat. I den forstand at Buus har været en af de mest iøjenfaldende Horsens, mens at Okosun var uden fremtid i Midtjylland.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          I fht. situationen som den er nu med Ryan der vel højt sat spiller hver anden kamp, på et noget lavere niveau end da han var bedst, og en back-up i AJA der intet har offensivt vil Jacob Buus være en klar forstærkning. Det er muligt at niveauet er som Deslers, men han havde dog også sine momenter og var særdeles driftsikker uden at være rigtig højre back. Hvis det bliver Buus stoler jeg på han kan gøre det bedre end det vi har oplevet den seneste sæson.
          Det er jo det vi skal huske. Lige nu er vi ekstremt tyndt besat på Højre back, så der skal ikke meget til for at rykke os. Buus er afgjort længder bedre end Østrøm og og Aja, simpelthen fordi OB spil er afhængige af offensive backs, når vi oftest spiller helt uden deciderede kanter. Den opgave magter de to bare ikke, selvom de ellers dækker fint op.

          Om Buus så er til at betale, ja altså han har jo kun været fast mand på en nedrykker i et halvt år. Jeg kan ikke se man kan kræve 2-3 mio for sådan en spiller, når han trods alt ikke er 20, men 24 år. Der burde kunne laves en ok aftale med ham, hvis Drachmann nu også skal den anden vej.

          Jeg tror vi får svært ved at finde en billigere spiller, som passer så fint ind og kan styrke os, samtidig med der stadig er luft til vi kan styrke os på specielt midtbanen, hvor der trænger til en udrensning.
          ​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Sjovt som man husker ting forskelligt.

            En der kan løbe solen sort som 6`er. En der er bindeled mellem forsvaret og vores 8`ere, som erobrer bolde i hobetal og skiller sig fornuftigt af med den
            Ja, hukommelsen er en sjov størrelse
            Om han var det ene eller andet, så giver din beskrivelse mere mening. Om vi så kalder ham Makrini, fit Drachmann eller Zeca tænker jeg ikke er så vigtigt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

              Ja, hukommelsen er en sjov størrelse
              Om han var det ene eller andet, så giver din beskrivelse mere mening. Om vi så kalder ham Makrini, fit Drachmann eller Zeca tænker jeg ikke er så vigtigt.
              Præcis

              Comment


                Buus på HB og Christian Sørensen på VB

                Dét kunne være lidt frækt, så kan vi slippe for de to gamle skadesplagede på backerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                  Buus på HB og Christian Sørensen på VB

                  Dét kunne være lidt frækt, så kan vi slippe for de to gamle skadesplagede på backerne.
                  CS har i hvert fald bedre indlæg, hjørne og frispark end Jørgen. Om han så er god nok defensivt er måske mere tvivlsomt når det ikke længere er første division

                  Comment


                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nt-har-bejlere

                    Nogen der kender noget til ham? Vi kunne i hvert fald godt bruge noget mere fart på kanterne

                    Comment


                      Tre år mere med Christian Vestergaard! :-)
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...nger-til-2024/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nt-har-bejlere

                        Nogen der kender noget til ham? Vi kunne i hvert fald godt bruge noget mere fart på kanterne
                        Helt oprigtig talt, så er jeg meget fascineret af Fremad Amager og de spillere de rekruterer. Det er en mindre skala end Vejle, men lidt ligeså meget i øst og vest. Han kunne være sjov at få til en prøvetræning.

                        Dog ser jeg 3 problemer;
                        1. Han har kun spillet 1 sæson, men gjort det godt
                        2. Han har kontrakt til 2023
                        3. Fremad Amagers ejer har flere klubber under sig, så jeg tror at der er en række andre klubber der er foran OB, hvis det er.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nt-har-bejlere

                          Nogen der kender noget til ham? Vi kunne i hvert fald godt bruge noget mere fart på kanterne
                          Jeg kender i hvert fald så meget til ham, at jeg kan oplyse Bold.dk-journalisten om, at han er angriber og ikke kant. Derudover er han nok uden for vores rækkevidde økonomisk, vi får ham ikke for under 5 millioner i hvert fald.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg kender i hvert fald så meget til ham, at jeg kan oplyse Bold.dk-journalisten om, at han er angriber og ikke kant. Derudover er han nok uden for vores rækkevidde økonomisk, vi får ham ikke for under 5 millioner i hvert fald.
                            Ja okay, så skal det også kun være hvis det er præcis den type vi ender med at mangle, at vi skal give sådan en pris

                            Comment



                              Fra EB.
                              Centerforsvarer


                              Det ligger allerede nu fast, at ulvene mister Alexander Scholz. Den stærke centerforsvarers overgang til Japan blev officiel mandag.

                              Derfor skal der findes en ny makker til Erik Sviatchenko. Daniel Høegh kan spille pladsen, men han bliver set som en spiller til bredden. Føromtalte Raphael Nwadike bliver af flere personer i staben set som forsvarer.

                              Kunne man ikke stadig håbe på, at DH har nok ambitioner til at han kunne blive en stor fisk i OB, i stedet for "fiskeyngel" i Herning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Fra EB.
                                Centerforsvarer


                                Det ligger allerede nu fast, at ulvene mister Alexander Scholz. Den stærke centerforsvarers overgang til Japan blev officiel mandag.

                                Derfor skal der findes en ny makker til Erik Sviatchenko. Daniel Høegh kan spille pladsen, men han bliver set som en spiller til bredden. Føromtalte Raphael Nwadike bliver af flere personer i staben set som forsvarer.

                                Kunne man ikke stadig håbe på, at DH har nok ambitioner til at han kunne blive en stor fisk i OB, i stedet for "fiskeyngel" i Herning.
                                Er den nye strategi ikke at satse på unge spillere / egen avl, men måske DH hører til sidste ?

                                Comment

                                Working...
                                X