Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der kan næppe være tvivl om at Drachmann skifter klub snart

    https://fyens.dk/artikel/der-er-noge...anus-drachmann
    Må bare ærligt indrømme at jeg ikke kommer til at savne ham efter den udtalelse han lavede om fansne forventninger

    Comment


      Jeg synes at det kunne være en god idé at beholde Drachmann kontraktperioden ud, hvis han bliver helt klar igen. Han er uden tvivl en leder på banen og hans erfaring og indstilling kunne godt gavne de unge spillere i truppen og vores træningsmilieu. Jeg kan forstå hvis nogen er sur over hans uheldige udtalelser, men i sidste ende tror jeg at han er en god karakter at have i truppen og et forbillede på pladsen. Kunne det ikke være en tanke værd, om han kunne integreres i vores træner setup efter kontraktudløbet? Jeg er helt med at vi trænger til mere indsatstider for vores unge spillere og at ingen gammel, skadet spiller skulle stå i vejen for det, men omvendt er han en god spiller at have som backup og for omklædningsrumet. Det er naturligvis også et spørgsmål om han er med på ideen og om han kan se sig selv i en rolle som substitute og mentor.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Der kan næppe være tvivl om at Drachmann skifter klub snart

        https://fyens.dk/artikel/der-er-noge...anus-drachmann
        Når Drachmann rykker videre så skal der der en ny stærk 6'er ind. Det er den vigtigste signing i mange år og jeg håber vi har midlerne til at hente en virkelig klassespiller til denne position.

        Comment


          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...elevant-for-os

          Håber vi holder nallerne væk, selvom jeg godt kan li' Paulsen, så er han lige præcis den type spiller vi ikke skal gå efter længere. 29 år, ikke nogen nævneværdig profil, og nok dyr i løn

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Der kan næppe være tvivl om at Drachmann skifter klub snart

            https://fyens.dk/artikel/der-er-noge...anus-drachmann
            Fedt. Der skal renses ud i bunken af ubrugelige spillere, Drachmann bidraget med intet udover han vejer for tungt i lønbudgettet og det vil også gavne ham at komme tilbage til en klub som passer til ham uden format og ambitioner. Win-win
            Last edited by Magge; 20-05-2021, 11:48.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Der kan næppe være tvivl om at Drachmann skifter klub snart

              https://fyens.dk/artikel/der-er-noge...anus-drachmann
              Mon ikke det også kun er skader der har gjort han stadig er her. Han har vidst været en færdig mand i OB længe.
              Ærgerligt det er endt som det gør. Han kom ellers ind fra start og gjorde en forskel. Desværre skulle han nok have hoppet sit fcm-skifte over, så vi fik ham lidt før, så havde han fået et lidt bedre eftermæle i klubben, for han var virkelig en stor profil i sin første sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                Jeg synes at det kunne være en god idé at beholde Drachmann kontraktperioden ud, hvis han bliver helt klar igen. Han er uden tvivl en leder på banen og hans erfaring og indstilling kunne godt gavne de unge spillere i truppen og vores træningsmilieu. Jeg kan forstå hvis nogen er sur over hans uheldige udtalelser, men i sidste ende tror jeg at han er en god karakter at have i truppen og et forbillede på pladsen. Kunne det ikke være en tanke værd, om han kunne integreres i vores træner setup efter kontraktudløbet? Jeg er helt med at vi trænger til mere indsatstider for vores unge spillere og at ingen gammel, skadet spiller skulle stå i vejen for det, men omvendt er han en god spiller at have som backup og for omklædningsrumet. Det er naturligvis også et spørgsmål om han er med på ideen og om han kan se sig selv i en rolle som substitute og mentor.
                Jeg er enig, men han altså mistet noget af gnisten til træningen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Jeg synes at det kunne være en god idé at beholde Drachmann kontraktperioden ud, hvis han bliver helt klar igen. Han er uden tvivl en leder på banen og hans erfaring og indstilling kunne godt gavne de unge spillere i truppen og vores træningsmilieu. Jeg kan forstå hvis nogen er sur over hans uheldige udtalelser, men i sidste ende tror jeg at han er en god karakter at have i truppen og et forbillede på pladsen. Kunne det ikke være en tanke værd, om han kunne integreres i vores træner setup efter kontraktudløbet? Jeg er helt med at vi trænger til mere indsatstider for vores unge spillere og at ingen gammel, skadet spiller skulle stå i vejen for det, men omvendt er han en god spiller at have som backup og for omklædningsrumet. Det er naturligvis også et spørgsmål om han er med på ideen og om han kan se sig selv i en rolle som substitute og mentor.
                  Meget uenig her. Han er anfører, meget skadet, 33 år og ikke længere sikker på en startplads. Det er desuden meget begrænset hvad han bidrager med på banen når han spiller. Og så virker han som en der er ligeglad med os fans og bare spiller for løn checken. Det kan jeg ikke bruge til noget.
                  Det bliver et pænt farvel og tak herfra

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fedt. Der skal renses ud i bunken af ubrugelige spillere, Drachmann bidraget med intet udover han vejer for tungt i lønbudgettet og det vil også gavne ham at komme tilbage til en klub som passer til ham uden format og ambitioner. Win-win
                    Enig. Der skal renses ud i dyre aldrene spillere der ikke har Top 6 niveau og/eller er for meget skadet. Og her er han i blandt. Lieder og Oli ryger nok samme vej

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Når Drachmann rykker videre så skal der der en ny stærk 6'er ind. Det er den vigtigste signing i mange år og jeg håber vi har midlerne til at hente en virkelig klassespiller til denne position.
                      tror midlerne er der.. Man kan vi tiltrække sådan en?

                      Og det store spørgsmål.... Hvem skal være ny anfører? Jeg vakler mellem Tverskov og Kadrii

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        tror midlerne er der.. Man kan vi tiltrække sådan en?

                        Og det store spørgsmål.... Hvem skal være ny anfører? Jeg vakler mellem Tverskov og Kadrii
                        Tverskov er vel vores anfører nu hvor Drachmann er på vej væk og Kandii må være viceanfører. Mener iøvrigt også Okusun har haft anførerbindet et par gange men det har nok kun været når de andre 2 er blevet udskiftet eller været skadet eller i karantæne.

                        Comment


                          Sport Fyn vurderer disse 5 mand er på vej væk fra OB

                          https://fyens.dk/artikel/disse-fem-ob-ere-er-på-vej-ud

                          Man skal jo heller ikke glemme at Sander nok kommer tilbage til August

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Tverskov er vel vores anfører nu hvor Drachmann er på vej væk og Kandii må være viceanfører. Mener iøvrigt også Okusun har haft anførerbindet et par gange men det har nok kun været når de andre 2 er blevet udskiftet eller været skadet eller i karantæne.
                            Tror ihverfald det vil give et prej om Tverskovs fremtidstanker hvis han vælges

                            Comment


                              En my OT

                              PVJ fra FCN vil gerne sælges til sommer

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ny-udfordring/

                              Lidt spændende i en tid hvor vi har en yngre og bedre målmand der står foran ham på U21. Hvor meget for de for ham? Det må jo prissætte OC.
                              Men det ville da ikke undre mig at de fik minimum det dobbelte bare fordi han kommer fra FCN

                              Comment


                                https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-05...l-vaek-fra-fck

                                Er det uden for vores rækkevidde ?

                                Comment

                                Working...
                                X