Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Ja, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJa, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Alt taler imod det wagrier. Enten skal vi hente en klassespiller, en udviklingsspiller ellers bør vi bare satse på Tverskov,Larsen,Østrøm og Vestergaard
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJa, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægHvad tænker i om Kasper Enghardt fra Lyngby? Han er stamspiller, har en god teknik og kan spille center forsvar eller defensiv midtbane. Han var et emne tidligere. Hvis Tverskov skifter i det næste transfervindue (hvad jeg godt nok ikke håber), så kunne han være en mulighed. Måske er hans topniveau ikke godt nok og hans alder er også på negativsuden (29 år).
MEN.
Han var tæt på OB da hans kontrakt med Randers løb ud og alt skulle angiveligt være på plads men en underskrift manglede kun. Som jeg husker at have hørt historien så er broen mellem OB og Enghardt HELT brændt og det kommer næppe til at ske. Uanset om han er back-up eller fast mand.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Hvis vi ikke havde OL og AJA, kunne han være en fin back-up.
MEN.
Han var tæt på OB da hans kontrakt med Randers løb ud og alt skulle angiveligt være på plads men en underskrift manglede kun. Som jeg husker at have hørt historien så er broen mellem OB og Enghardt HELT brændt og det kommer næppe til at ske. Uanset om han er back-up eller fast mand.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mod-exit-i-aab
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
For mig er det et "ellers tak". Han har vist nogle fine ting og der er helt sikkert noget uforløst, men det har man vidst sagt i efterhånden mange år med ham der, og det bliver fortsat til for lidt for ham og nu er han endda blevet 24. Det kommer selvfølgelig også an på, hvad der er af budget, jeg drømmer selvfølgelig om noget større end Samuelsen, men hvis der ikke er til mere end en som ham, kan det selvfølgelig være en overvejelse. Hvis vi antager at 4-3-3 er planen fremadrettet, synes jeg allerede vi har fine spillere i Sabbi, Frøkjær, Jebali og Bashkim der kan begå sig derude, måske Hylle og Fenger også kan. Hvis vi skal have noget til de pladser tænker jeg, at det enten skal være noget til topniveauet og som er bedre end i hvert fald Sabbi og Frøkjær, eller en yngre spiller der kan udvikle sig og i starten kan være til bredden på en 19-20-21 år. Samuelsen falder nok ned i mellem de to kategorier for mig.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?
OB mangler en midtbanegeneral og en god højre back. RL er ofte skadet og niveauet nedadgående. Østrøm ser jeg som en CB, der også kan bruges som gardering på backen.
Comment
Comment