Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Hvordan kan du komme på den tanke..? Han er total talentløs, grå kedelig type og hvorfor skal HAN tage spilletid fra vores egne talenter..? Kom nu ind i kampen.
    Skru lidt for arrogancen kammerat. Brugeren kom med et forslag. Det står vel en frit for, uden at skulle mødes af nedladenhed.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Skru lidt for arrogancen kammerat. Brugeren kom med et forslag. Det står vel en frit for, uden at skulle mødes af nedladenhed.
      Hørt!

      Comment


        Ja, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Ja, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
          Alt taler imod det wagrier. Enten skal vi hente en klassespiller, en udviklingsspiller ellers bør vi bare satse på Tverskov,Larsen,Østrøm og Vestergaard

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Alt taler imod det wagrier. Enten skal vi hente en klassespiller, en udviklingsspiller ellers bør vi bare satse på Tverskov,Larsen,Østrøm og Vestergaard
            Tænker også at Enghart og Kasper er nogenlunde på niveau, så det ville ikke give mening at hente ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Ja, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
              Selv ikke med afgang af Tverskov tror jeg der kikkes på forstærkninger til cf. KL, Vestergård, Østrøm og AJA (sommer '22 mener jeg) til cf. Jeg er sikker på at den kommende strategi indeholder beskrivelse af at der højest må være en etableret spiller foran talenter der er på rigtige kontrakter så de ikke ender ned som 3. eller 4. valg og ikke får de rigtige chancer i en sæson. Eneste mulighed for det tror jeg er hvis der tvivles på om KL kan holdes skadesfri hvis Tverskov smutter.


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                Ja, Enghardt er nu ikke en, som hæver vores spillemæssige niveau i nye højder. Til gengæld har han en god bundniveau, er kaptajn gor Lyngbys hold og han burde være i vores financielle rækkevide. Men alt i alt kan jeg godt forstå hvis der er for mange contra argumenter, jeg er selv i tvivl om han kunne være en forstærkning og habs alder taler jo også imod en kontrakt.
                Hvis vi skulle på strandhugst til midterforsvaret i Lyngby, er jeg mere lun på Thiembe, som jeg tror er en ung, usleben diamant.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvis vi skulle på strandhugst til midterforsvaret i Lyngby, er jeg mere lun på Thiembe, som jeg tror er en ung, usleben diamant.
                  Og koster 5-10 mill. Bare glem ham. Ellers enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Hvad tænker i om Kasper Enghardt fra Lyngby? Han er stamspiller, har en god teknik og kan spille center forsvar eller defensiv midtbane. Han var et emne tidligere. Hvis Tverskov skifter i det næste transfervindue (hvad jeg godt nok ikke håber), så kunne han være en mulighed. Måske er hans topniveau ikke godt nok og hans alder er også på negativsuden (29 år).
                    Hvis vi ikke havde OL og AJA, kunne han være en fin back-up.

                    MEN.

                    Han var tæt på OB da hans kontrakt med Randers løb ud og alt skulle angiveligt være på plads men en underskrift manglede kun. Som jeg husker at have hørt historien så er broen mellem OB og Enghardt HELT brændt og det kommer næppe til at ske. Uanset om han er back-up eller fast mand.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Hvis vi ikke havde OL og AJA, kunne han være en fin back-up.

                      MEN.

                      Han var tæt på OB da hans kontrakt med Randers løb ud og alt skulle angiveligt være på plads men en underskrift manglede kun. Som jeg husker at have hørt historien så er broen mellem OB og Enghardt HELT brændt og det kommer næppe til at ske. Uanset om han er back-up eller fast mand.
                      Bare for nysgerrighedens skyld - var det OB eller Enghardt der "lukkede leddet"


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Bare for nysgerrighedens skyld - var det OB eller Enghardt der "lukkede leddet"

                        Ingen anelse, men jeg ved da så meget at den ene dag sagde han off-the-record at han skulle til OB og dagen efter var han på vej til Lyngby.

                        Comment


                          Kunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mod-exit-i-aab

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mod-exit-i-aab
                            For mig er det et "ellers tak". Han har vist nogle fine ting og der er helt sikkert noget uforløst, men det har man vidst sagt i efterhånden mange år med ham der, og det bliver fortsat til for lidt for ham og nu er han endda blevet 24. Det kommer selvfølgelig også an på, hvad der er af budget, jeg drømmer selvfølgelig om noget større end Samuelsen, men hvis der ikke er til mere end en som ham, kan det selvfølgelig være en overvejelse. Hvis vi antager at 4-3-3 er planen fremadrettet, synes jeg allerede vi har fine spillere i Sabbi, Frøkjær, Jebali og Bashkim der kan begå sig derude, måske Hylle og Fenger også kan. Hvis vi skal have noget til de pladser tænker jeg, at det enten skal være noget til topniveauet og som er bedre end i hvert fald Sabbi og Frøkjær, eller en yngre spiller der kan udvikle sig og i starten kan være til bredden på en 19-20-21 år. Samuelsen falder nok ned i mellem de to kategorier for mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              For mig er det et "ellers tak". Han har vist nogle fine ting og der er helt sikkert noget uforløst, men det har man vidst sagt i efterhånden mange år med ham der, og det bliver fortsat til for lidt for ham og nu er han endda blevet 24. Det kommer selvfølgelig også an på, hvad der er af budget, jeg drømmer selvfølgelig om noget større end Samuelsen, men hvis der ikke er til mere end en som ham, kan det selvfølgelig være en overvejelse. Hvis vi antager at 4-3-3 er planen fremadrettet, synes jeg allerede vi har fine spillere i Sabbi, Frøkjær, Jebali og Bashkim der kan begå sig derude, måske Hylle og Fenger også kan. Hvis vi skal have noget til de pladser tænker jeg, at det enten skal være noget til topniveauet og som er bedre end i hvert fald Sabbi og Frøkjær, eller en yngre spiller der kan udvikle sig og i starten kan være til bredden på en 19-20-21 år. Samuelsen falder nok ned i mellem de to kategorier for mig.
                              Du har et eller andet med alder.... har du en tabel med de "bedste" aldre og baggrunden for "jo yngre, jo bedre"?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kunne Martin Samuelsen være noget? Syntes han har set spændende ud i perioder og skal vel bare forløses lidt. Eller er det ligmed et farvel til Frø og derfor et NoGo?

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mod-exit-i-aab
                                OB har spillere i overflod på den plads - ikke mindst store talenter fra eget regi. Jeg tænker specifikt på Frø.

                                OB mangler en midtbanegeneral og en god højre back. RL er ofte skadet og niveauet nedadgående. Østrøm ser jeg som en CB, der også kan bruges som gardering på backen.

                                Comment

                                Working...
                                X