Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    BT Transfervinduet nævner at Jens Gustafsson er hothothot i OB.
    Spændende med et konkret navn.Er der nogen der kender noget til ham? Spillestil, opstilling, meritter?

    Jeg håber, at rygterne omkring trænere til OB snart vil bære frugt i form af en ansættelse, da det ikke stiller os i det bedste lys, at vi angiveligt bliver afvist gang på gang.

    Comment


      I hvert fald har han erfaring at arbejde med unge spiller. Var svensk U21 landshold træner og overtog dertid første hold i Halmstad efter at være U19træner i klubben.
      https://www.transfermarkt.de/jens-gu.../trainer/12162
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Buus på månedens hold

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aanedens-hold/

        Syntes stadig vi skal overveje at hente ham hjem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          BT Transfervinduet nævner at Jens Gustafsson er hothothot i OB.
          Hvilket han også var for et halvt år siden, så det var da godt vi fik hyret Team Gaarde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Hvilket han også var for et halvt år siden, så det var da godt vi fik hyret Team Gaarde
            Præcis, det virker fuldstændigt gak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Hvilket han også var for et halvt år siden, så det var da godt vi fik hyret Team Gaarde
              Det kan være Gustafsson viser sig at være den bedste kandidat og Gaarde peger på ham. Er vi sikre på Hemme ville pege på ham, hvis der er noget at vælge imellem.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Hvilket han også var for et halvt år siden, så det var da godt vi fik hyret Team Gaarde
                Ja, det virker helt vanvittigt, at vi ikke hentede ham i vinters, hvis han reelt er interesseret og vi synes han har det, vi har brug for... Resultaterne kunne ikke have været dårligere end de har været uanset, og så ville han have haft tid til at implementere sin stil og vurdere hvilke spillere, der er en del af planerne inden sommerens transfervindue.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Buus på månedens hold

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aanedens-hold/

                  Syntes stadig vi skal overveje at hente ham hjem
                  Jeg kunne i hvert fald godt se fidusen i det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Jeg kunne i hvert fald godt se fidusen i det.
                    Jeg ved 100% at han selv rigtig gerne vil have chancen i OB igen og så dyr kan han ikke være. Vi har jo nok også næsten foræret Drachmann til dem.
                    Køb ham fri denne sommer. Så kan man bruge næste sæson på at se styrke forholdet mellem Ryan og Buus og om der skal ydeligere en højreback ind når Ryans kontrakt udløber 30/6-22

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Spændende med et konkret navn.Er der nogen der kender noget til ham? Spillestil, opstilling, meritter?

                      Jeg håber, at rygterne omkring trænere til OB snart vil bære frugt i form af en ansættelse, da det ikke stiller os i det bedste lys, at vi angiveligt bliver afvist gang på gang.

                      Jeg ved lidt - Med streg under lidt.

                      Jeg hører fra en kilde at grunden til at han i første omgang ikke blev træner i AaB var blandt andet at hans kone har et ret godt job i Sverige, så økonomi er et issue for dem.

                      I forhold til hans karriere som træner, så er hans Transfermarkt og Wiki mangelfuld. Han har ikke været træner FOR U21 Sverige, men på U21 Sverige, stor forskel. I forhold til hans tid i IFK, så har han været god til at udvikle talent og samtidig også sælge talent. I den periode hvor han har været i klubben har man i gns. solgt for 15-20 millioner hver sæson og samtidig har han også været med til at udvikle en masse spændende unge spillere.. En forskel på IFK og OB har været gns. alderen. i IFK er den pt på 24.1, mens OBs er 25.9.

                      I forhold til den fodbold han praktiserer er den primært designet efter hvilke spillere han har i truppen. Hvis du kigger på de formationer han brugte i IFK, så har de svinget fra sæson til sæson, fra 4-4-2 i 2016/2017, til 3-4-3 & 3-5-2 i 2018/2019 og 4-3-3 i 2020. Modsat JM, så virker det ikke til at JG bare skifter fra kamp til kamp, men holder fast i bestemte formationer i længere perioder.

                      Og ja det virker tåbeligt at hive Gaarde ind når man har hørt rygtet tilbage i december, men det kan jo være at Gaarde fungere som en wingman?

                      Comment


                        Kontrakt med Robin!!!!

                        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...169964545?s=19
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Lækkert

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Dejligt. Men ikke den store overraskelse. Næste opgave er Fenger, Vestergaard og snart Breum

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                              Hvilket han også var for et halvt år siden, så det var da godt vi fik hyret Team Gaarde
                              Du ved Hemme skriver 3 kontrakter før de gælder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg


                                Jeg ved lidt - Med streg under lidt.

                                Jeg hører fra en kilde at grunden til at han i første omgang ikke blev træner i AaB var blandt andet at hans kone har et ret godt job i Sverige, så økonomi er et issue for dem.

                                I forhold til hans karriere som træner, så er hans Transfermarkt og Wiki mangelfuld. Han har ikke været træner FOR U21 Sverige, men på U21 Sverige, stor forskel. I forhold til hans tid i IFK, så har han været god til at udvikle talent og samtidig også sælge talent. I den periode hvor han har været i klubben har man i gns. solgt for 15-20 millioner hver sæson og samtidig har han også været med til at udvikle en masse spændende unge spillere.. En forskel på IFK og OB har været gns. alderen. i IFK er den pt på 24.1, mens OBs er 25.9.

                                I forhold til den fodbold han praktiserer er den primært designet efter hvilke spillere han har i truppen. Hvis du kigger på de formationer han brugte i IFK, så har de svinget fra sæson til sæson, fra 4-4-2 i 2016/2017, til 3-4-3 & 3-5-2 i 2018/2019 og 4-3-3 i 2020. Modsat JM, så virker det ikke til at JG bare skifter fra kamp til kamp, men holder fast i bestemte formationer i længere perioder.

                                Og ja det virker tåbeligt at hive Gaarde ind når man har hørt rygtet tilbage i december, men det kan jo være at Gaarde fungere som en wingman?
                                Jeg forstår ikke helt hvorfor Gaarde situationen bliver kritiseret så meget? Jeg synes da det er forfriskende at OB for en gangs skyld udviser rettidig omhu og sørger for at vælge rigtigt.

                                Comment

                                Working...
                                X