I småtingsafdelingen; Rasmus Nissen rykker nok til Vikingur, han har i hvertfald lige spillet træningskamp for dem og scoret 3 mål, samt 2oplæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægI småtingsafdelingen; Rasmus Nissen rykker nok til Vikingur, han har i hvertfald lige spillet træningskamp for dem og scoret 3 mål, samt 2oplæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Da jeg så en kamp med Vikingur i 2018 var det på Island
Men overrasket over, hvis han ryger til en islandsk bundklub... troede trods alt talentet / ambitionener var til mereLast edited by Online; 26-04-2021, 10:58.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nåh okay Så ved jeg ikke hvilken han har prøvetrænet i
Meget godt sat ind
https://twitter.com/tomthordarson/st...u-fyrir-viking
En ny CELast edited by Online; 26-04-2021, 11:20.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan se, at det var en træningskamp mod nummer 9 i Island, hvor Vikingur sluttede som 10'er i sidste sæson.
Alexander Scholtz var også et smut på Island inden han drog til Belgien, og lur mig om han ikke vil sige at han ikke ville være hans Islands tur foruden hvis man spurgte ham om det. Schmeichels ophold på Oure var også et noget atypisk karrierevalg som han selv ved flere lejligheder har udtalt har været afgørende for ham personligt såvel som karrieremæssigt.
Dermed ikke sagt at Island nødvendigvis vil være det rigtige for Nissen - og iøvrigt ingen videre sammenligning mellem Scholtz/Schmeichel og Nissen :)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Han er i klemme i OB og for ham gælder det vel mest af alt bare om at få spilletid. Kan det kombineres med en på opleveren tænker jeg ikke det er så skidt igen for en ung mand og en udlandstur er ofte godt for dannelsen.
Alexander Scholtz var også et smut på Island inden han drog til Belgien, og lur mig om han ikke vil sige at han ikke ville være hans Islands tur foruden hvis man spurgte ham om det. Schmeichels ophold på Oure var også et noget atypisk karrierevalg som han selv ved flere lejligheder har udtalt har været afgørende for ham personligt såvel som karrieremæssigt.
Dermed ikke sagt at Island nødvendigvis vil være det rigtige for Nissen - og iøvrigt ingen videre sammenligning mellem Scholtz/Schmeichel og Nissen :)
Troede bare han var røget på udlejning til en klub i 1. division
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Han er i klemme i OB og for ham gælder det vel mest af alt bare om at få spilletid. Kan det kombineres med en på opleveren tænker jeg ikke det er så skidt igen for en ung mand og en udlandstur er ofte godt for dannelsen.
Var det ikke et "normalt" efterskoleophold, da han var 14 år ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Var det ikke et "normalt" efterskoleophold, da han var 14 år ?
Comment
Comment