Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Byttede gerne 3-4 af de centrale midtbanespillerne til en enkelt god .. der er for meget leverpostej der."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Enig, man burde hente Greve og Buus hjem. Ville også gerne have Christian Sørensen, men tvivler på at det giver meget mening for nogen af parterne
Jeg så faktisk også meget gerne at man hentede Eskesen og klynge hjem igen. Synes de begge virkede til at have mere at byde på, og fælles for alle 4 er, at de formentlig er klar til at dø med støvlerne på for logoet på trøjen, modsat en stor del af dem vi har nu.
Og så er der udviklingspotentiale på i hvert fald Eske og klynge.
Måske er det bare en romantisk tanke fra min side. Og tror nu heller ikke vi ser nogen af dem til sommer.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ja tak til buus og især greve. Det kunne være spændende.
Jeg så faktisk også meget gerne at man hentede Eskesen og klynge hjem igen. Synes de begge virkede til at have mere at byde på, og fælles for alle 4 er, at de formentlig er klar til at dø med støvlerne på for logoet på trøjen, modsat en stor del af dem vi har nu.
Og så er der udviklingspotentiale på i hvert fald Eske og klynge.
Måske er det bare en romantisk tanke fra min side. Og tror nu heller ikke vi ser nogen af dem til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det ville helt sikkert være drømmen. De kunne altså godt erstatte mange af de breddespillere vi har rendende nu i hvert fald. Buus istedet for Lund, Greve i stedet for Opondo (de er samme type spiller, Greve er bare bedre),Eske og Klynge har jeg lidt sværere at se hvem de skulle erstatte lige nu og her, men ville også gerne have dem tilbage hvis muligt
Jeg vil gerne beholde opondo.
men jeg tror på fred i verden, før jeg tror på ovenstående
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Uden den mindste realisme inde over, og hvis man bare måtte vælge, så ville jeg erstatte aron og okusun med greve og Eske. Uden at blinke. Klynge kunne tilgå truppen og erstatte kløve om et års tid måske.
Jeg vil gerne beholde opondo.
men jeg tror på fred i verden, før jeg tror på ovenstående"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er stadig ret begejstret om Arons kampe som central midt. Synes han viste meget af det vi savnede der: en duelstærk boks til boks spiller som ved at strukturere og styre. Ville meget gerne holde fast i ham. Men det kræver at vi sætter ham ind der hvor han er bedst og det er helt sikker ikke som kant eller at smide ham rundt fra vk til hb.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 2
Comment
-
Er stadig ret begejstret om Arons kampe som central midt. Synes han viste meget af det vi savnede der: en duelstærk boks til boks spiller som ved at strukturere og styre. Ville meget gerne holde fast i ham. Men det kræver at vi sætter ham ind der hvor han er bedst og det er helt sikker ikke som kant eller at smide ham rundt fra vk til hb.
- Likes 1
Comment
-
Vi skal gøre os meget klart, hvad Arons rolle er og hvordan vi vil spille i fremtiden, hvis det her samarbejde skal give mening.Last edited by Sheed; 18-04-2021, 15:54.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...norsk-fodbold/
Comment
Comment