Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Hvordan ser Robins kontrakt egentlig ud nu her?
    Tror det er en ungdomskontrakt, som løber til sommeren 2022

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Det er så også én af de eneste måder du kan få mig overtalt til at skille os af med Oli, det er hvis vi kan få Desler i stedet. Ellers beholder jeg med glæde Oli OG min lave IQ
      Det var bestemt ikke ment som en fornærmelse mod andre der syntes vi skal beholde Oli så det beklager jeg

      Men hvis vi skal lykkedes på den lange bane både økonomisk og sportsligt skal stregen i sandet trækkes her. Vi skal bevæge os fra masser af leverpostej til ungdom kombineret med store profiler.
      Leverpostej giver ikke transferpenge og Top 6. Men det kan talenter og store profiler i den rette kombination. Og det kræver nogle hårde beslutninger som på den korte bane kan give lidt bump på vejen.
      Her føler jeg man tog det første skridt med afskeden af Marco Lund og næste skridt bør være Oliver Lund. Så kan man fortsætte løbende over de næste par år

      Nu laver jeg lige en meget løs og overordnet skitse der skal tages med et gram salt. Men det er mere for at vise hvordan man måske kan udnytte lønbudgettet bedre
      Tit og ofte når man skriver med en fra akademiet ligger deres løn på 30.000-50.000 alt afhængig.. En leverpostej spiller ligger vel på 75.000-100.000, profiler koster 100.000-150.000 og stjerner koster 150.000-250.000

      28* leverpostej á 87.500kr= 2,45 mill/måned
      12* ung á 40.000 + 10 * profiler á 125.000 + 6 * stjerner af 200.000= 2,93 mill

      Så for 480.000kr mere om måneden kan man få noget der har mere potentiale for sportslig succes. Jeg er med på at alle de her tal er søgte og til debat og nok ikke holder i retten. Men det er for at sige hvis vi skal have råd til stjerner skal vi fra fra dyrt leverpostej og satse benhårdt på de unge. Med de bump det nu giver.



      Men hvem skal sætte alt dette sammen og rekruttere de rigtige? Hemmingsen?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Hvordan ser Robins kontrakt egentlig ud nu her?
        Det er en ungdomskontrakt der udløber 30/6-2022. Tænker det er en løn på 7.000-10.000kr pr måned
        Så får han nok en god bonus nu når han bliver udtaget til kamp. Kunne sagtens være 5.000kr+

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          ... eller overvejer at tilbyde ham en bedre kontrakt
          Nu må de jo ikke kontakte ham det næste års tid. Så må Hemmingsen bare på banen

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det var bestemt ikke ment som en fornærmelse mod andre der syntes vi skal beholde Oli så det beklager jeg

            Men hvis vi skal lykkedes på den lange bane både økonomisk og sportsligt skal stregen i sandet trækkes her. Vi skal bevæge os fra masser af leverpostej til ungdom kombineret med store profiler.
            Leverpostej giver ikke transferpenge og Top 6. Men det kan talenter og store profiler i den rette kombination. Og det kræver nogle hårde beslutninger som på den korte bane kan give lidt bump på vejen.
            Her føler jeg man tog det første skridt med afskeden af Marco Lund og næste skridt bør være Oliver Lund. Så kan man fortsætte løbende over de næste par år

            Nu laver jeg lige en meget løs og overordnet skitse der skal tages med et gram salt. Men det er mere for at vise hvordan man måske kan udnytte lønbudgettet bedre
            Tit og ofte når man skriver med en fra akademiet ligger deres løn på 30.000-50.000 alt afhængig.. En leverpostej spiller ligger vel på 75.000-100.000, profiler koster 100.000-150.000 og stjerner koster 150.000-250.000

            28* leverpostej á 87.500kr= 2,45 mill/måned
            12* ung á 40.000 + 10 * profiler á 125.000 + 6 * stjerner af 200.000= 2,93 mill

            Så for 480.000kr mere om måneden kan man få noget der har mere potentiale for sportslig succes. Jeg er med på at alle de her tal er søgte og til debat og nok ikke holder i retten. Men det er for at sige hvis vi skal have råd til stjerner skal vi fra fra dyrt leverpostej og satse benhårdt på de unge. Med de bump det nu giver.



            Men hvem skal sætte alt dette sammen og rekruttere de rigtige? Hemmingsen?
            Hemme har brug for en chef.der skal ansættes en moderne tænkende erfaren mand som sportsdirektør

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Hemme har brug for en chef.der skal ansættes en moderne tænkende erfaren mand som sportsdirektør
              Det kunne man sagtens. Ove P er jo også vice-sportsdirektør i FCM, Hemme kunne jo få lignende stilling også kunne man hente et etableret sportsdirektørnavn som hovedansvarlig. Så kan Hemme også stadig beholde sin 'Sportchef' titel.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det var bestemt ikke ment som en fornærmelse mod andre der syntes vi skal beholde Oli så det beklager jeg

                Men hvis vi skal lykkedes på den lange bane både økonomisk og sportsligt skal stregen i sandet trækkes her. Vi skal bevæge os fra masser af leverpostej til ungdom kombineret med store profiler.
                Leverpostej giver ikke transferpenge og Top 6. Men det kan talenter og store profiler i den rette kombination. Og det kræver nogle hårde beslutninger som på den korte bane kan give lidt bump på vejen.
                Her føler jeg man tog det første skridt med afskeden af Marco Lund og næste skridt bør være Oliver Lund. Så kan man fortsætte løbende over de næste par år

                Nu laver jeg lige en meget løs og overordnet skitse der skal tages med et gram salt. Men det er mere for at vise hvordan man måske kan udnytte lønbudgettet bedre
                Tit og ofte når man skriver med en fra akademiet ligger deres løn på 30.000-50.000 alt afhængig.. En leverpostej spiller ligger vel på 75.000-100.000, profiler koster 100.000-150.000 og stjerner koster 150.000-250.000

                28* leverpostej á 87.500kr= 2,45 mill/måned
                12* ung á 40.000 + 10 * profiler á 125.000 + 6 * stjerner af 200.000= 2,93 mill

                Så for 480.000kr mere om måneden kan man få noget der har mere potentiale for sportslig succes. Jeg er med på at alle de her tal er søgte og til debat og nok ikke holder i retten. Men det er for at sige hvis vi skal have råd til stjerner skal vi fra fra dyrt leverpostej og satse benhårdt på de unge. Med de bump det nu giver.



                Men hvem skal sætte alt dette sammen og rekruttere de rigtige? Hemmingsen?
                Bare rolig, tog det heller ikke personligt. Og jeg er også helt enig i dine betragtninger. Oli er måske bare lige den eneste leverpostejsspiller jeg gerne ville beholde, men du har nok ret i at man bliver nødt til at cutte leverpostejen fuldstændigt - rive plasteret af, så at sige.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det er en ungdomskontrakt der udløber 30/6-2022. Tænker det er en løn på 7.000-10.000kr pr måned
                  Så får han nok en god bonus nu når han bliver udtaget til kamp. Kunne sagtens være 5.000kr+
                  Jeg hviler i at Hemme stikker Ørstrøm en kontrakt med en voldsom længde på et helt år. Så må vi se til den tid, om han skal smutte gratis til en anden klub efter det år. Det er jo langt ude i fremtiden.
                  (ironi kan forekomme)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Bare rolig, tog det heller ikke personligt. Og jeg er også helt enig i dine betragtninger. Oli er måske bare lige den eneste leverpostejsspiller jeg gerne ville beholde, men du har nok ret i at man bliver nødt til at cutte leverpostejen fuldstændigt - rive plasteret af, så at sige.
                    Ja. Det er ikke en beslutning imod Oliver. Mere en beslutning for Østrøm og ungdommen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg hviler i at Hemme stikker Ørstrøm en kontrakt med en voldsom længde på et helt år. Så må vi se til den tid, om han skal smutte gratis til en anden klub efter det år. Det er jo langt ude i fremtiden.
                      (ironi kan forekomme)
                      He he. Så dum kan han umulig være. Der kommer helt sikkert lange kontrakter til ham og Vestergaard her i 2021

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        He he. Så dum kan han umulig være. Der kommer helt sikkert lange kontrakter til ham og Vestergaard her i 2021
                        Det kræver jo lige, at spillerne gider. Der er mange andre klubber, der satser mere på ungdommen end OB :)

                        Lad os håbe.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det kræver jo lige, at spillerne gider. Der er mange andre klubber, der satser mere på ungdommen end OB :)

                          Lad os håbe.
                          Det føler jeg mig overbevist om at de gør. Bare vent og se

                          Tror ikke der er ret mange der satser mere ungt end OB har intentioner om at gøre. Der er bare nogle hold der har nogle bedre akademispillere der får det til at se sådan ud. Det er vi stille og roligt ved at lave om på

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det føler jeg mig overbevist om at de gør. Bare vent og se

                            Tror ikke der er ret mange der satser mere ungt end OB har intentioner om at gøre. Der er bare nogle hold der har nogle bedre akademispillere der får det til at se sådan ud. Det er vi stille og roligt ved at lave om på
                            Intentioner? Beklager, jeg er ikke tankelæser.

                            Jeg ser primært OB bruge de unge spillere af nød. Dvs ved skader. Ellers ikke.

                            Comment


                              #44
                              Måske har de andre klubber stærkere akademispillere end OB, fordi de er bedre til at finde og udvikle dem fra starten af. Jeg baserer det dog primært på en helt latterlig screening af emner til Topcenteret. Der bliver fundamentet til 'leverpostejen' i hvert fald skabt i fuld skala.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Intentioner? Beklager, jeg er ikke tankelæser.

                                Jeg ser primært OB bruge de unge spillere af nød. Dvs ved skader. Ellers ikke.
                                Vi har vel OC,JJ og Frøkjær der må siges at være mere eller mindre faste.
                                Der er vi mere eller mindre på par med AGF og Aab som bruger ca det samme fra akademiet pr kamp. Aab giver den godt nok lidt ekstra gas lige nu men har generelt også kun for vane med ca 3.
                                FCM bruger sjældent mere end 1-2 men har lidt flere at tage af og det veksler lidt
                                Klubber som Sønderjyske,Randers,FCK,Horsens og Vejle er heller ikke foran generelt. Brøndby bruger pt 2-3 fast fra akademiet

                                Så tror bare du ser det grønne flotte græs ovre på den anden side af hækken pt. Næste sæson kan vi måske se 4 akademi spillere i flere kampe. Det syntes jeg nu er godt gået

                                Comment

                                Working...
                                X