Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber bare han begynder at få nogle muskler på kroppen snart. Så kunne jeg godt se ham slås med om pladsen næste sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Jeg tror også det har noget at gøre med at Tverskov er skadet. Det er helt klart ham der leder mest og bedst i defensiven. Hvis Robin skal derind nu, så har han brug for en god makker der kan rette lidt på ham. Der tror jeg altså KL og AJA læser spillet for langsomt og har for meget at gøre med selv at følge med.
- Likes 2
Comment
-
Syntes faktisk at KL ofte læser spillet udemærket. Han er bare langsom. Og tror heller ikke at Tver og Ø ville passe sammen. Masser af god bold imellem dem men der vil nok mangle en del i luften på superliga plan
Comment
-
Syntes faktisk at KL ofte læser spillet udemærket. Han er bare langsom. Og tror heller ikke at Tver og Ø ville passe sammen. Masser af god bold imellem dem men der vil nok mangle en del i luften på superliga plan"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg kunne faktisk godt tænke mig, hvis Thranderson går død efter de der 70 minutter at Laursen blev skiftet ind i stedet for ham og så rykke Robin fra back op på 6'er positionen.
For det tror jeg ikke han har, men kan godt følge dig I at det kunne være spændende at se ham på Aron position, men måske hellere hvis Aron har karantæne eller sådan noget.
Tror ikke han skal overtage efter at have spillet 70 min. på backen.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlægNogle fra Esbjerg der kunne være interessante? Siden deres bestyrelsesmedlem siger at hvis de er utilfredse kan de bare rive kontrakten i stykker uden…?
Men kender ikke rigtigt noget til nogle af dem, men der var både venstre og højre backs imellem.
Comment
-
MH udtaler sig om evt OC salg(men siger intet)
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...den-rette-pris
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Tror du Robin har når energi til at spille den plads efter at have løbet 70 min. på backen?
For det tror jeg ikke han har, men kan godt følge dig I at det kunne være spændende at se ham på Aron position, men måske hellere hvis Aron har karantæne eller sådan noget.
Tror ikke han skal overtage efter at have spillet 70 min. på backen.
Comment
-
Hemmingsen prøver at forklare OBs vindue indtil videre og hvad vi måske gør
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vi-kigger-paa
Men hvis han var vejr metrolog har han lovet lyn,torden,regnvejr,tørvejr, blæst i vindstille vejr og måske sol med mulighed for sne
- Likes 1
Comment
Comment