Hvad med ham Japhet Sery fra FCM? EB skriver at FCM vil af med ham og hører forskellige danske klubber. Tror godt han kunne spille den højreback
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Lige et lille OB rygte fra BT´s Transfervinduet. En spiller fra B93 ved navn Hamid El Idrissi skulle tiltrække sig interesse fra Superliga klubber, og her skulle OB være en de klubber. Han skulle have været til prøvetræning i klubben, men den er dog aldrig blevet til noget. OB skulle være lidt betænkelige over, at han er 20 år og ikke blevet taget af en af de store København klubber. Ifølge transfermarket skulle han spille i det centrale forsvar eller på den defensive midtbane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Spændende hvem der har hjulpet med scoutningen, jeg synes jeg så et sted, at det var en tidligere OB spiller, som jeg ikke kan huske navnet på. Hvad siger dine kilder ???
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har læst samme artikel og det er Bakery Bojang der har været mellemmand og sørget for kontakten til spillerne, hvis det er det samme som at scoute så er det ham der er scout
Det som trickede mig var, at jeg kun kunne huske ham som B1909’er og mange andre klubber, men ikke OB, medmindre det er på Old Boys holdet.
Han er stadig bosiddende i Odense, så Tonny H har sikkert fisket i hans baghave. Så er den ged barberet.Last edited by pnl; 01-07-2021, 18:44.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægDu har helt ret i Bakery Bojang. I omtalen i FS fra tirsdagens kamp mod Næsby er Tonny H citeret for, at kontaktpersonen er den tidligere “OB’er” BB.
Det som trickede mig var, at jeg kun kunne huske ham som B1909’er og mange andre klubber, men ikke OB, medmindre det er på Old Boys holdet.
Han er stadig bosiddende i Odense, så Tonny H har sikkert fisket i hans baghave. Så er den ged barberet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De tjener alle sammen mere en AK, er over the top og har for de flestes vedkommende en alder uden videresalgspotentiale. Nej tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kæmpe nej tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Nej.
De tjener alle sammen mere en AK, er over the top og har for de flestes vedkommende en alder uden videresalgspotentiale. Nej tak.
Troede ikke Oviedo var så gammel .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
Men hvad står der i den tweet.. lad os andre blive euforiske
@bjerghest
·
3. jul.
Odense Boldklub har styr på; træner, akademi, strategi, klubhus, trup og fodbolddirektør Nu mangles der en der kan sparke guldet hjem til Ådalen. Portugals Eder gjorde det i EM2018 Finalen, skal han gøre det for OB i 2022 - på en fri transfer
@LasseVge
#AndEllerEj #obdk
Comment
Comment