Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja
Jeg hælder dog til det samme, selv om der er sket vildere ting. Det var ikke gået før Corona, men mange klubber må have mistet købekraft, det er en ny situation, men grundlæggende enig, det er nok uden for rækkevidde.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Må bare ærligt indrømme at jeg ikke kommer til at savne ham efter den udtalelse han lavede om fansne forventninger"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...elevant-for-os
Håber vi holder nallerne væk, selvom jeg godt kan li' Paulsen, så er han lige præcis den type spiller vi ikke skal gå efter længere. 29 år, ikke nogen nævneværdig profil, og nok dyr i løn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSport Fyn vurderer disse 5 mand er på vej væk fra OB
https://fyens.dk/artikel/disse-fem-ob-ere-er-på-vej-ud
Man skal jo heller ikke glemme at Sander nok kommer tilbage til August
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg har tidligere nævnt at han burde være et emne. Han er løbestærk, hovedstødsstærk og så kan han kaste indkast bedre end Oliver Lund.
Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Hvis hans værdi på transfermarkt stemmer overens med virkeligheden, så er han ikke umulig at få fat på. Jeg tror dog ikke, at han er billig i drift.
Jeg har tidligere nævnt at han burde være et emne. Han er løbestærk, hovedstødsstærk og så kan han kaste indkast bedre end Oliver Lund.
Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..Last edited by Online; 20-05-2021, 15:15.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis vi skal rykke os (opad) er det vel ham og en som eksempelvis Vigen, vi skal gå efter. Tror egentligt ikke at en eventuel transfersum (ikke for Vigen) er så relevant, men mere lønnen / signing-on fee !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægUd fra Alms system så tror jeg lidt vi mangler en venstre kantspiller i truppen. En driblestærk udfordrende type, da det ikke virker som om han bruger brede playmakere derude (ala. Frø og Jebali)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Hvis hans værdi på transfermarkt stemmer overens med virkeligheden, så er han ikke umulig at få fat på. Jeg tror dog ikke, at han er billig i drift.
Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægUd fra Alms system så tror jeg lidt vi mangler en venstre kantspiller i truppen. En driblestærk udfordrende type, da det ikke virker som om han bruger brede playmakere derude (ala. Frø og Jebali)
Det sagt har Frø spillet ve. kant i en 4-3-3 under JM, så selvom jeg er enig i at han er mere playmaker end kant, kan jeg sagtens se ham få spilletid på venstre kanten i en 4-3-3Last edited by stonebear; 21-05-2021, 12:09.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Hvis Alm spiller 4-3-3 med en mere klassisk target mand på toppen, så kunne Kadrii vel sagtens være en spiller der kunne ligge på venstre kant - det er vel trods alt ikke så langt fra det han startede sin OB karriere med. Kadrii skal naturligvis spille i OB, men han er vel ret beset ikke så oplagt alene på toppen i en 4-3-3?
Det sagt har Frø spillet ve. kant i en 4-3-3 under JM, så selvom jeg er enig i at han er mere playmaker end kant, kan jeg sagtens se ham få spilletid på venstre kanten i en 4-3-3
Comment
Comment