Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-05...l-vaek-fra-fck

    Er det uden for vores rækkevidde ?
    Ja

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja
      Det var et præcist svar

      Jeg hælder dog til det samme, selv om der er sket vildere ting. Det var ikke gået før Corona, men mange klubber må have mistet købekraft, det er en ny situation, men grundlæggende enig, det er nok uden for rækkevidde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Må bare ærligt indrømme at jeg ikke kommer til at savne ham efter den udtalelse han lavede om fansne forventninger
        Ja det gør det virkelig letter at sige farvel. Derudover er han alt for ofte skadet og tvivler at han kan præstere på tidligere topniveau i længere tid. Der skal hentes ind en ny 6er.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...elevant-for-os

          Håber vi holder nallerne væk, selvom jeg godt kan li' Paulsen, så er han lige præcis den type spiller vi ikke skal gå efter længere. 29 år, ikke nogen nævneværdig profil, og nok dyr i løn
          Enig. Han ville være super for 5 år siden...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sport Fyn vurderer disse 5 mand er på vej væk fra OB

            https://fyens.dk/artikel/disse-fem-ob-ere-er-på-vej-ud

            Man skal jo heller ikke glemme at Sander nok kommer tilbage til August
            Ikke den store overraskelse i det, men havde dog gerne set lidt mere til Sveinn (lidt svært at bedømme ham fair på den begrænsede spilletid, men syntes han har haft nogle fornuftige indhop og er en type vi ellers ikke har).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-05...l-vaek-fra-fck

              Er det uden for vores rækkevidde ?
              Hvis hans værdi på transfermarkt stemmer overens med virkeligheden, så er han ikke umulig at få fat på. Jeg tror dog ikke, at han er billig i drift.

              Jeg har tidligere nævnt at han burde være et emne. Han er løbestærk, hovedstødsstærk og så kan han kaste indkast bedre end Oliver Lund.

              Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Hvis hans værdi på transfermarkt stemmer overens med virkeligheden, så er han ikke umulig at få fat på. Jeg tror dog ikke, at han er billig i drift.

                Jeg har tidligere nævnt at han burde være et emne. Han er løbestærk, hovedstødsstærk og så kan han kaste indkast bedre end Oliver Lund.

                Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..
                Hvis vi skal rykke os (opad) er det vel ham og en som eksempelvis Vigen, vi skal gå efter. Tror egentligt ikke at en eventuel transfersum (ikke for Vigen) er så relevant, men mere lønnen / signing-on fee !
                Last edited by Online; 20-05-2021, 15:15.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvis vi skal rykke os (opad) er det vel ham og en som eksempelvis Vigen, vi skal gå efter. Tror egentligt ikke at en eventuel transfersum (ikke for Vigen) er så relevant, men mere lønnen / signing-on fee !
                  Enig! Når(hvis) vi skal hente spillere til at forstærke truppen med, så SKAL de være fra en top6 klub, hvor de IKKE ER OVER 30..

                  Comment


                    Ud fra Alms system så tror jeg lidt vi mangler en venstre kantspiller i truppen. En driblestærk udfordrende type, da det ikke virker som om han bruger brede playmakere derude (ala. Frø og Jebali)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Ud fra Alms system så tror jeg lidt vi mangler en venstre kantspiller i truppen. En driblestærk udfordrende type, da det ikke virker som om han bruger brede playmakere derude (ala. Frø og Jebali)
                      Warming fra Lyngby inden han bliver for dyr.......Men det er han jo nok allerede

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Warming fra Lyngby inden han bliver for dyr.......Men det er han jo nok allerede
                        Det er for sent. Han koster nok 5-7 mill. Det er sådan en AGF henter. Men et rigtigt godt bud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Hvis hans værdi på transfermarkt stemmer overens med virkeligheden, så er han ikke umulig at få fat på. Jeg tror dog ikke, at han er billig i drift.

                          Jeg har tidligere nævnt at han burde være et emne. Han er løbestærk, hovedstødsstærk og så kan han kaste indkast bedre end Oliver Lund.

                          Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham og så sige tak for denne gang til RJL..
                          Hovedstødsstærk? Den må du sgu lige forklare, manden er 1,78 høj

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Ud fra Alms system så tror jeg lidt vi mangler en venstre kantspiller i truppen. En driblestærk udfordrende type, da det ikke virker som om han bruger brede playmakere derude (ala. Frø og Jebali)
                            Hvis Alm spiller 4-3-3 med en mere klassisk target mand på toppen, så kunne Kadrii vel sagtens være en spiller der kunne ligge på venstre kant - det er vel trods alt ikke så langt fra det han startede sin OB karriere med. Kadrii skal naturligvis spille i OB, men han er vel ret beset ikke så oplagt alene på toppen i en 4-3-3?

                            Det sagt har Frø spillet ve. kant i en 4-3-3 under JM, så selvom jeg er enig i at han er mere playmaker end kant, kan jeg sagtens se ham få spilletid på venstre kanten i en 4-3-3
                            Last edited by stonebear; 21-05-2021, 12:09.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Hvis Alm spiller 4-3-3 med en mere klassisk target mand på toppen, så kunne Kadrii vel sagtens være en spiller der kunne ligge på venstre kant - det er vel trods alt ikke så langt fra det han startede sin OB karriere med. Kadrii skal naturligvis spille i OB, men han er vel ret beset ikke så oplagt alene på toppen i en 4-3-3?

                              Det sagt har Frø spillet ve. kant i en 4-3-3 under JM, så selvom jeg er enig i at han er mere playmaker end kant, kan jeg sagtens se ham få spilletid på venstre kanten i en 4-3-3
                              Enig i det første, kunne godt se Bashkim på venstrekanten igen, så er det vel Max der skal spille topangriber? Også med Sabbi til højre?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Warming fra Lyngby inden han bliver for dyr.......Men det er han jo nok allerede
                                Ja, Warming ville være perfekt - som fod i hose. Men ja, desværre nok for urealistisk

                                Comment

                                Working...
                                X