Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vinteropstarten 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ikke ud til at der er stream til kampen i morgen
    Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk
      Igen. Det viser jo deres dedikation over for os hardcore fans.

      “Don`t say you love me... Show me”....

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Igen. Det viser jo deres dedikation over for os hardcore fans.

        “Don`t say you love me... Show me”....
        Det der irriterer én mest er jo, at det er ofte ting hvor det er meget nemme løsninger der skal til for at gøre folk tilfredse, og som fan får man bare mere og mere indtrykket af at de slet ikke lytter..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Det der irriterer én mest er jo, at det er ofte ting hvor det er meget nemme løsninger der skal til for at gøre folk tilfredse, og som fan får man bare mere og mere indtrykket af at de slet ikke lytter..
          Jeg tror bare ikke de føler vi er besværet værd. Jeg ved faktisk heller ikke hvor mange der ville følge med. Men for mig personligt er det mega frustrerende og er da igen med til at slide slidt på forholdet

          Comment


            #50
            Vel en god mulighed at spørge hvorfor Sønderjyske kan levere en ordentlig stream af kampen men vi ikke:
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/til-sa...e-spoergsmaal/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk
              Hvis det er på plastik igen så er der fin udsigt bag hegnet og der må man gerne stå.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk
                Hos Stemmer fra Ådalen har vi været i dialog med OB. Der er bare en del udfordringer forbundet med afvikling i morgen. OB har forsøgt at afhjælpe, og vi kunne formentlig godt gøre det, men vi er for usikre på kvaliteten. Problemet er at kampen spilles på Ringen/Dyrskuepladsen, hvor der ikke er mulighed for at koble WIFI op. Tror ikke 4G er stærkt nok til at vise i ordentlig kvalitet - og vi vil meget gerne streame en kamp igen. Men det skal simpelthen være i markant bedre billedkvalitet end sidste gang, hvor vi gjorde det.
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                  Hos Stemmer fra Ådalen har vi været i dialog med OB. Der er bare en del udfordringer forbundet med afvikling i morgen. OB har forsøgt at afhjælpe, og vi kunne formentlig godt gøre det, men vi er for usikre på kvaliteten. Problemet er at kampen spilles på Ringen/Dyrskuepladsen, hvor der ikke er mulighed for at koble WIFI op. Tror ikke 4G er stærkt nok til at vise i ordentlig kvalitet - og vi vil meget gerne streame en kamp igen. Men det skal simpelthen være i markant bedre billedkvalitet end sidste gang, hvor vi gjorde det.
                  Og det er også ganske forståeligt..

                  Men det er mig Uforståeligt at man så ikke kommunikerer det ud!! At man ikke forstår at der sidder masser af fans der gerne vil følge OB i alle træningskampe. Specielt i disse tider hvor der ikke er adgang.
                  Hvorfor skal det af tilfældige veje være en fra SFÅ der kommer med disse info?

                  Hvorfor lærer man ikke af sine fejl? Ligegyldighed? Mangel på evner? Forglemmelse?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg tror bare ikke de føler vi er besværet værd. Jeg ved faktisk heller ikke hvor mange der ville følge med. Men for mig personligt er det mega frustrerende og er da igen med til at slide slidt på forholdet
                    Der er da sikkert en pæn slat FCK fans der gerne vil se hvordan spillerne i deres feeder klub gør det.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Og det er også ganske forståeligt..

                      Men det er mig Uforståeligt at man så ikke kommunikerer det ud!! At man ikke forstår at der sidder masser af fans der gerne vil følge OB i alle træningskampe. Specielt i disse tider hvor der ikke er adgang.
                      Hvorfor skal det af tilfældige veje være en fra SFÅ der kommer med disse info?

                      Hvorfor lærer man ikke af sine fejl? Ligegyldighed? Mangel på evner? Forglemmelse?
                      Kundepleje og fanpleje er ikke helt det samme ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Synes det er hovedrystende ringe.. det kan simpelthen ikke passe at man ikke kan indgå et samarbejde med f.eks. Fyens Stiftstidende hvor de så streamer OBs kampe?? Det ser vi da andre lokalaviser der gør rundt omkring - i sær i disse coronatider hvor man ikke må komme der fysisk
                        Sidst jeg så d’herrer Abildtrup og Rasmussen med et kamera i hånden var det på højde med Ren Kagemand. Så med mindre Fyens Stiftidende har forbedret vil jeg ikke lægge mine æg i den kurv. Men hvad med Tv2fyn eller DR Fyn - det kunne være rart at få noget ordentligt indhold for licenspengene?
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Sidst jeg så d’herrer Abildtrup og Rasmussen med et kamera i hånden var det på højde med Ren Kagemand. Så med mindre Fyens Stiftidende har forbedret vil jeg ikke lægge mine æg i den kurv. Men hvad med Tv2fyn eller DR Fyn - det kunne være rart at få noget ordentligt indhold for licenspengene?
                          Det må eddermame snart være tid til et generationsskifte på den sportsredaktion. Nu har de siddet på den pind i så mange år og bliver bare mere og mere bedagede og utidssvarende at høre på. Samtidig gør de åbenlyst ikke meget for at pleje deres kildenetværk, når det kommer til historier omkring klubben. Det er stort set aldrig dem der breaker spillerhandler, eller kan berette om forløbet omkring Michelsen f.eks, hvilket må være pinligt for dem. Det er nok ikke Niels og Leif vi skal rette kritikken mod, når det kommer til manglende dækning af træningskampe f.eks, men det siger nok noget om FS manglende villighed til generelt at opkvalificere dækningen af OB.

                          Det er rystende og dybt bedrøveligt, at en så stor lokal og regional avis, der ingen andre nævneværdige fodboldklubber har at dække, er blevet så ubetydelige når det kommer til dækning af OB, og er blevet overhalet af op til flere podcasts, blogs, fanmedier etc, nogle gør det endda mere eller mindre kun af egen lyst, antager jeg. Om det handler om debatter, opinionsstof, referater eller rygter fra de indre linjer i klubben, så er det alt sammen noget der er andre der er mere leveringsdygtige på end FS. Det er dybt kritisabelt.

                          Comment


                            #58
                            Jeg synes allerede de dækkede OB elendigt for 20-25 år siden hvor der ingen konkurrence var, og med de nye mediers ankomst er det bare blevet værre. Der er nemlig ikke sket en fornyelse, hvilket desværre gælder lokal- og regionalaviserne som sådan. Det er meget sjældent jeg finder en interessant historie når jeg kigger forbi Fyens.dk for at se hvad der sker på min fødeø. Og når der endelig er, er det bag betalingsmur. Mit bud er at disse aviser er væk om ti år. Nå, det var en anden diskussion
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #59
                              Sayouba Mande med i truppen til dagens træningskamp. Hvis han er ikke skadet så betyder det til at HC, som var med igår, allerede har overhalet ham?
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-hb-koege/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Sayouba Mande med i truppen til dagens træningskamp. Hvis han er ikke skadet så betyder det til at HC, som var med igår, allerede har overhalet ham?
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-hb-koege/
                                Nej det tror jeg ikke man skal lægge noget i. Målmandsreserven i går skulle ikke på banen, så kan være at Mandé har trænet en smule i stedet for.

                                Comment

                                Working...
                                X