Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Af en mand der havde fået disse spørgsmål på forhånd, er det direkte pinligt at manden ikke kan sætte bare et par ord på dette..
    Man forestiller sig at hvis man er neutral fodboldinteresseret så vil det at lytte til MH være omtrent lige så opløftende og spændende som at få oplæst pollentallene fra pollensæsonen 2008 i Viborg og omegn af Søren Ryge.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Man forestiller sig at hvis man er neutral fodboldinteresseret så vil det at lytte til MH være omtrent lige så opløftende og spændende som at få oplæst pollentallene fra pollensæsonen 2008 i Viborg og omegn af Søren Ryge.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Man forestiller sig at hvis man er neutral fodboldinteresseret så vil det at lytte til MH være omtrent lige så opløftende og spændende som at få oplæst pollentallene fra pollensæsonen 2008 i Viborg og omegn af Søren Ryge.
        Hvorfor skal MH`s manglende evner nu gå ud over Søren Ryge.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Hvorfor skal MH`s manglende evner nu gå ud over Søren Ryge.
          Ja. Søren Ryge skal du ikke genere, han laver det mest afstressende fjernsyn.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Manden kan heller ikke redegøre for hvilke kvaliteter,den nye træner skal være i besiddelse af. Det lyder ej heller som om processen med at finde en ny, er sat igang.
            Nej, jeg deler den samme opfattelse af hans udtalelser omkring den kommende træner..

            Men hvor mange gange bliver han ikke ved med at sige ting som:
            - Jeg ser en positiv udvikling (hvad er det du ser i klubben?)
            - OB er et godt sted (hvorfor?)
            - Vi er rigtig glade for truppen og trænerne (hvorfor skiller i jer så af med cheftræneren?) (hvorfor er du glad for truppen?)
            - Det arbejde der bliver lagt i klubben (hvilket arbejde?)
            - De ting vi skal blive bedre til (hvilke ting skal i blive bedre til?)
            - De ting vi er gode til i forhold til konkurrenterne (hvilke ting er OB gode til i forhold til andre klubber?)

            Der mangler, synes jeg, helt klart nogle opfølgende spørgsmål på hans udsagn omkring klubben og hans egne opfattelser.
            Vi kommer jo aldrig til at kunne holde ham op på noget som helst fordi han intet siger reelt set.. Vi bliver spist af med et svar på, hvor vi skal hen, men ikke hvordan vi kommer derhen...

            - Det er selvfølgelig også en smart strategi fra MH's side...

            Comment


              #51
              OBstruktion Fik i nogensinde en aftale sat istand omkring jeres MH interview?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg

                Nej, jeg deler den samme opfattelse af hans udtalelser omkring den kommende træner..

                Men hvor mange gange bliver han ikke ved med at sige ting som:
                - Jeg ser en positiv udvikling (hvad er det du ser i klubben?)
                - OB er et godt sted (hvorfor?)
                - Vi er rigtig glade for truppen og trænerne (hvorfor skiller i jer så af med cheftræneren?) (hvorfor er du glad for truppen?)
                - Det arbejde der bliver lagt i klubben (hvilket arbejde?)
                - De ting vi skal blive bedre til (hvilke ting skal i blive bedre til?)
                - De ting vi er gode til i forhold til konkurrenterne (hvilke ting er OB gode til i forhold til andre klubber?)

                Der mangler, synes jeg, helt klart nogle opfølgende spørgsmål på hans udsagn omkring klubben og hans egne opfattelser.
                Vi kommer jo aldrig til at kunne holde ham op på noget som helst fordi han intet siger reelt set.. Vi bliver spist af med et svar på, hvor vi skal hen, men ikke hvordan vi kommer derhen...

                - Det er selvfølgelig også en smart strategi fra MH's side...
                Meget enig, og MD kunne godt have været bsre en smule mere 'fræk'

                Comment


                  #53
                  Jeg synes MD virkelig kæmper hårdt for at få MH til at blive konkret, og jeg hører også en MH der virkelig ønsker at besvare spørgsmålene og gå i dialog. Jeg tror oprigtigt at MH efter interviewet har følt at nu var alt besvaret og forklaret. MEN jeg er fuldstændig enig med Vo Dich i at der intet konkret kommer frem. Det er en kæmpe gåde at MH ikke kan give et eneste konkret eksempel på hvad der kendetegner ob, andet end at han skal være ambitiøs og et eller andet sted ville noget med det. Det kunne være så nemt hvis han fx sagde at ob hellere ville have en type som Steven Gerrard end Neymar, hårdt arbejde trumfer flair, eller sådan noget. De må da for fanden have tænkt over det.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er der nogen af jer der prøver i dette vindue at få Hemmingsen i tale?

                    Ville være rart at høre lidt om planen for vinduet og måske i den forbindelse prøve at komme lidt mere ind på nogle af de mere abstrakte og idiologiske visioner om fremtidens OB.
                    Jo mindre Hemmingsen siger, jo bedre....

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg tror der er noget at hente ved at dykke ned i, hvorfor MH troede Skjelvik var sikret en kontrakt. Det sagde han sikkert fordi han troede det. Det er jo ikke ham, der underskriver. Han har derfor nok troet den var hjemme og så har en/flere højere oppe i hierakiet sagt nej. Hvorfor tillader MH at fremstå som tåbe hvis en er løbet fra sit løfte til ham.
                      Noget andet er, om Skjelvik bør have den kontrakt. Jeg tror og håber OB kan finde noget bedre.
                      Den VAR hjemme. Problemet ligger i at man ikke kun offentlig gøre noget, pga noget skattemæssigt i forbindelse men kontrakten i USA. Så da MH udtaler at JS er OB'er efter leje var det på plads, men skulle tysses ned.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


                        Det tror jeg simpelthen ikke på. Synes ikke der er ret meget der rent faktisk tyder på, at det rent faktisk skulle forholde sig sådan.

                        For mig er det en fjer, der er blevet til otte høns i fankredse. Det er meget nemmere at forholde sig til hvor dårligt det går for ens klub, hvis man kan rette alle frustrationerne imod en person, der er roden til det meste af det. Hvis det ikke er Lars Olsen, er det Thomas Christensen, er det Jesper Hansen, er det Niels Thorborg.

                        Kender ikke manden, men alt hvad jeg har set og hørt til ham gør mig overbevist om, at han er en del af OB fordi han godt kan lide at være det og oprigtigt ønsker klubben skal have succes. Jeg tror også, at han godt ved, at det får man ikke ved at "micro-manage" hans øverste ledelse i en stor del af de afgørende beslutninger - som han godt ved de har bedre kompetencer til at træffe.

                        Dermed ikke sagt, at han måske ikke alligevel blander sig (lidt for meget?) i nogle sportslige beslutninger. F.eks. da han eftersigende gik ind og tog beslutningen om at fyre Kent Nielsen. Tror heller ikke en træner bliver ansat uden Thorborg har mødt personen og sagt god for det. Måske er "det sportslige udvalg" grundlæggende ikke en god ide. Men tror simpelthen ikke på, at han sidder og trækker i alle trådene. Når der bliver ansat en træner er det 90% Hemmes/JHs beslutning.
                        OB er 1000% topstyret!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                          Jeg synes MD virkelig kæmper hårdt for at få MH til at blive konkret, og jeg hører også en MH der virkelig ønsker at besvare spørgsmålene og gå i dialog. Jeg tror oprigtigt at MH efter interviewet har følt at nu var alt besvaret og forklaret. MEN jeg er fuldstændig enig med Vo Dich i at der intet konkret kommer frem. Det er en kæmpe gåde at MH ikke kan give et eneste konkret eksempel på hvad der kendetegner ob, andet end at han skal være ambitiøs og et eller andet sted ville noget med det. Det kunne være så nemt hvis han fx sagde at ob hellere ville have en type som Steven Gerrard end Neymar, hårdt arbejde trumfer flair, eller sådan noget. De må da for fanden have tænkt over det.
                          Nu har jeg lige hørt seneste SFÅ interview med Hemmingsen igen og ja der bliver vævet en del, men jeg synes faktisk også han får svaret ok på nogle af spørgsmålene. Omkring analysedelen og brug af data så synes jeg han klart giver udtryk for hvordan der arbejdes med det og, at det er et område der skal opgraderes på. Jeg synes han virker ret klar i spyttet i snakken om spillestil (blå tråd siger han) og helt konkret i fremtidig rekruttering af spillere på de enkelte positioner. Hvad det præcis er for nogle kompetencer de enkelte spillere på de enkelte positioner skal kunne (eksempelvis højintensive løb, pres i de forskellige faser osv.). Jeg har en fornemmelse af at Michael Hemmingsen har en ret klar holdning til hvordan OB skal spille og hvilket udtryk der forventes af spillere i OB trøjen taktisk ned på de enkelte positioner. Og jeg er overbevist om Tonni Hermansen deler denne holdning, men på akademiet har de uden tvivl en mere tydelig måde at formidle det på.

                          Jeg synes det er positivt at han selv nævner interviewet med Dan Hammer (70-20-10 mm..) og ja han væver noget i det, men han siger da trods alt at der arbejdes på at forbedre os på alle 3 parametre, hvilket er en gratis omgang da det ikke bliver uddybet, men det er trods alt positivt og så må vi se om der også er konkret handling bag ordene.

                          Mht. kommende træner så er der jo naturligvis grænser for hvor konkret kan kan blive, men jeg får dog en fornemmelse af at OB har en klar idé om, hvilken trænerprofil de går efter og han er ret klar i spyttet om at der skal udvikles videre på det Jakob Michelsen og resten af trænerteamet har arbejdet med, og igen nævner han det med at der skal være en “blå tråd” ifht spillestil og udtryk og netop det tolker jeg meget positivt. Men ja, vil da gerne høre mere om denne blå tråd og måske Tonni Hermansen kan inviteres ind og gå mere i dybden med det, fordi det er jeg sikker på han vil være meget bedre til end MH. Men det vigtigste i mine øjne er at den er der (blå tråd),
                          Jeg tror nemlig Michael Hemmingsen og Tonni Hermansen er meget på bølgelængde når det kommer til denne “blå tråd” igennem hele klubben.

                          Nej Michael Hemmingsen er ikke nogen guds benådet kommunikator, men han skal have credit for at stille op igen og jeg er meget spændt på hvilken træner de så får ansat til at føre denne “blå tråd” ud i livet. Næste gang skal han naturligvis have mulighed for at svare på kritikken af vores træningsbaner både i Ådalen og Falen.

                          Comment


                            #58
                            ‘Der arbejdes på det’ er et ligegyldigt svar i alle henseender.

                            Hvordan arbejdes der på det? Hvad gør I konkret? Hvilke mennesker vil I ansætte til at analysere data? Økonomer, statistikere?

                            Det er ikke ret kompliceret. Jeg er overbevist om, at der slet ikke arbejdes håndfast med det. Ellers var det jo det nemmeste i verden at melde ud. Det gør alle de andre klubber.

                            Der er også blevet ‘arbejdet’ på vores træningsforhold. Det har ikke rykket meget. De aner ikke, hvad de laver :)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Nej Michael Hemmingsen er ikke nogen guds benådet kommunikator, men han skal have credit for at stille op igen og jeg er meget spændt på hvilken træner de så får ansat til at føre denne “blå tråd” ud i livet. Næste gang skal han naturligvis have mulighed for at svare på kritikken af vores træningsbaner både i Ådalen og Falen.
                              Arh, skal sportsdirektøren virkelig have credit for at stille op til et dybdegående interview med det vigtigste fanmedie en gang årligt? Altså, det er da godt, han gør det, men er det ikke det absolut mindste, man kan forvente?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Arh, skal sportsdirektøren virkelig have credit for at stille op til et dybdegående interview med det vigtigste fanmedie en gang årligt? Altså, det er da godt, han gør det, men er det ikke det absolut mindste, man kan forvente?
                                Var det virkelig det eneste du havde af input til mit indlæg?

                                Comment

                                Working...
                                X