Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Du skal bare arbejde hårdere eller løbe det væk.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Efter 5 minutter er jeg allerede træt
      Jeg nåede til, 'Vores hold er i allerhøjeste grad godt nok til top 6', og så havde jeg lyst til at banke hovedet i væggen. Et par minutter senere sammenligner han så igen vores trup med AGF's. Jeg slukker sgu.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Brugte nu også en pause efter 20 minutter. Har langt mere problemer at forstå dansk når der tales end at læse dansk. Men kommer god med når Martin Davidsen taler. Men Hemmingsen, det er er en udfordring...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Brugte nu også en pause efter 20 minutter. Har langt mere problemer at forstå dansk når der tales end at læse dansk. Men kommer god med når Martin Davidsen taler. Men Hemmingsen, det er er en udfordring...
          Hemme taler ikke dansk men fantsi drømme sprog.
          Det er jo mere inspirerende at høre en nyhedsudsaendelse fra Nordkorea.

          Comment


            #35
            Bliver der gået lidt til ham?

            Lige så interesseret jeg er i SFÅ, lige så uinteresseret er jeg i MH, og jeg har intet behov for at lytte til floskler og pinligheder.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Bliver der gået lidt til ham?

              Lige så interesseret jeg er i SFÅ, lige så uinteresseret er jeg i MH, og jeg har intet behov for at lytte til floskler og pinligheder.
              Hmmm. Martin Davidsen kommer nok aldrig til at “gå til folk” sådan for alvorlig. Ham og Qvortrup ligger i hver sin ende af den skala. Så nogen revolutionerende udsendelse er det ikke og man kan roligt gemme alle Breaking News skiltene væk.
              Når det er sagt får MD spurgt om mange væsentlige ting. Og der bliver til dels også svaret og oftest fulgt op på det MH kommer med. Så det er en udemærket udsendelse fra SFÅ`s side af og 75 min flyver bare af sted.

              Jeg har lige sundet mig ovenpå udsendelsen og fået tygget lidt på tingene og kommer nok til den konklusion at man virkelig tror på det man gør i OB pt er det rigtige og at man blive mere succesfuld i de kommende år. Man er overbevist om at det man gør nu skal man bare gøre lidt bedre/styrke og så kommer resultaterne.

              Jeg er så selv kommet til den konklusion at MH stadig ikke kan overbevise mig om at han og resten af den sportslige ledelse er dygtige nok til at flytte sig i en fart der gør at man overhaler ens direkte konkurrenter. De “planer” han ligger frem lyder som noget vi mandagstrænere kunne have bikset sammen på en eftermiddag..
              Jeg køber desværre ikke ind på at det de gør er nok ift hvad vi ser andre klubber når man tænker strategisk og økonomi.

              Men vinderen har altid ret og vi vil se om et par år om hvem der har ret. Men stort tak til SFÅ for at prøve og har som altid sendt en skilling

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Bliver der gået lidt til ham?

                Lige så interesseret jeg er i SFÅ, lige så uinteresseret er jeg i MH, og jeg har intet behov for at lytte til floskler og pinligheder.
                Hørte hidtil kun 20 minutter og der virker til mig at MD prøver det men MH er teflon-manden som reagerer bare ikke og det glider væk.
                HVIS jeg forstod det rigtigt (og det er nu virkelig muligt at mit dansk fejlede der - hvis det er dansk hvad MH taler der ;-)) så bekræfter Hemme at vores trup er på niveau med AGFs og det ville ikke sige meget om truppens styrke om man ligger nummer tre eller nummer ni.
                Måske kan en anden som hørte det bekræfte eller modsige om jeg forstod det rigtigt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Hørte hidtil kun 20 minutter og der virker til mig at MD prøver det men MH er teflon-manden som reagerer bare ikke og det glider væk.
                  HVIS jeg forstod det rigtigt (og det er nu virkelig muligt at mit dansk fejlede der - hvis det er dansk hvad MH taler der ;-)) så bekræfter Hemme at vores trup er på niveau med AGFs og det ville ikke sige meget om truppens styrke om man ligger nummer tre eller nummer ni.
                  Måske kan en anden som hørte det bekræfte eller modsige om jeg forstod det rigtigt.
                  Du forstod det helt rigtigt. Han fortryder ikke sin udtalelse om at vores trup er lige så god som AGFs. Han nævner så ikke denne gang at den skulle være bedre

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Du forstod det helt rigtigt. Han fortryder ikke sin udtalelse om at vores trup er lige så god som AGFs. Han nævner så ikke denne gang at den skulle være bedre
                    Så skal vi vel glæde os om et lille fremskridt. ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Så skal vi vel glæde os om et lille fremskridt. ;-)
                      Han var marginalt bedre kommunikativt idag syntes jeg. Lidt mere klar tale. Men han er ikke i nærheden af at overbevise mig om at vi snart bliver et Top 6 hold

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hmmm. Martin Davidsen kommer nok aldrig til at “gå til folk” sådan for alvorlig. Ham og Qvortrup ligger i hver sin ende af den skala. Så nogen revolutionerende udsendelse er det ikke og man kan roligt gemme alle Breaking News skiltene væk.
                        Når det er sagt får MD spurgt om mange væsentlige ting. Og der bliver til dels også svaret og oftest fulgt op på det MH kommer med. Så det er en udemærket udsendelse fra SFÅ`s side af og 75 min flyver bare af sted.

                        Jeg har lige sundet mig ovenpå udsendelsen og fået tygget lidt på tingene og kommer nok til den konklusion at man virkelig tror på det man gør i OB pt er det rigtige og at man blive mere succesfuld i de kommende år. Man er overbevist om at det man gør nu skal man bare gøre lidt bedre/styrke og så kommer resultaterne.

                        Jeg er så selv kommet til den konklusion at MH stadig ikke kan overbevise mig om at han og resten af den sportslige ledelse er dygtige nok til at flytte sig i en fart der gør at man overhaler ens direkte konkurrenter. De “planer” han ligger frem lyder som noget vi mandagstrænere kunne have bikset sammen på en eftermiddag..
                        Jeg køber desværre ikke ind på at det de gør er nok ift hvad vi ser andre klubber når man tænker strategisk og økonomi.

                        Men vinderen har altid ret og vi vil se om et par år om hvem der har ret. Men stort tak til SFÅ for at prøve og har som altid sendt en skilling
                        Ret enig. Han kan jo ikke sige, at han ikke tror på projektet.
                        Men han skaber ingen begejstring og tro på at det går fremad.
                        Jeg tror mindre på ham efter75 minutter med ligegyldige floskler.

                        Comment


                          #42
                          Et eller andet sted synes jeg, at vi i forhold til bla bla bla.. Og i forhold til OB synes jeg et eller andet sted at vi i forhold til bla bla bla...
                          Ukonkret, usammenhængende og en stor omgang decideret vrøvl!
                          Der var intet nyt under solen fra MH. Som sædvanlig var det en frygtelig gang ævl og uforståeligt at lytte til..

                          Fint at Martin Davidsen til tiden agerede som tolk for ham for at gøre det bare en smule forståeligt!

                          Comment


                            #43
                            Jeg har hørt de første tyve minutter. Jeg elsker SFÅ - det er den bedste fodboldpodcast i DK; håber I læser med herinde! - men jeg kan ikke samle mig om at lytte til MH. Det er i grunden ikke MHs skyld. Jeg finder ham bare uinteressant, fordi OB ‘ledes’ af NT, og jeg har en ganske sikker overbevisning om, at MH ikke har det store at sige. Og så bliver det bare floskler og tom politikersnak, fordi MHs rolle og persona ikke er til mere.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
                              Et eller andet sted synes jeg, at vi i forhold til bla bla bla.. Og i forhold til OB synes jeg et eller andet sted at vi i forhold til bla bla bla...
                              Ukonkret, usammenhængende og en stor omgang decideret vrøvl!
                              Der var intet nyt under solen fra MH. Som sædvanlig var det en frygtelig gang ævl og uforståeligt at lytte til..

                              Fint at Martin Davidsen til tiden agerede som tolk for ham for at gøre det bare en smule forståeligt!
                              Manden kan heller ikke redegøre for hvilke kvaliteter,den nye træner skal være i besiddelse af. Det lyder ej heller som om processen med at finde en ny, er sat igang.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Manden kan heller ikke redegøre for hvilke kvaliteter,den nye træner skal være i besiddelse af. Det lyder ej heller som om processen med at finde en ny, er sat igang.
                                Af en mand der havde fået disse spørgsmål på forhånd, er det direkte pinligt at manden ikke kan sætte bare et par ord på dette..

                                Comment

                                Working...
                                X