Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hemme er ligegyldig, han kan ikke beslutte mere end farven på kuglepenne.
    Det interessante er Niels og Enrico, og hvor man respektfuldt går helt til stålet.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Vi er opmærksomme på, at mange lyttere gerne vil høre interviews med OB's øverste ledelse, som det også bliver foreslået her i tråden. Det er naturligvis noteret på idelisten. :-)
      Har I ikke mulighed for at insistere. Et argument kunne være, at det er nødvendigt for tillid fra fansene at flere bekymringer forsvinder. Og hvorfor skal så meget være så hemmeligt. Det skal de da kunne svare på evnt i et kort interview.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18

        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hemme er ligegyldig, han kan ikke beslutte mere end farven på kuglepenne.
        Det interessante er Niels og Enrico, og hvor man respektfuldt går helt til stålet.
        Det tror jeg simpelthen ikke på. Synes ikke der er ret meget der rent faktisk tyder på, at det rent faktisk skulle forholde sig sådan.

        For mig er det en fjer, der er blevet til otte høns i fankredse. Det er meget nemmere at forholde sig til hvor dårligt det går for ens klub, hvis man kan rette alle frustrationerne imod en person, der er roden til det meste af det. Hvis det ikke er Lars Olsen, er det Thomas Christensen, er det Jesper Hansen, er det Niels Thorborg.

        Kender ikke manden, men alt hvad jeg har set og hørt til ham gør mig overbevist om, at han er en del af OB fordi han godt kan lide at være det og oprigtigt ønsker klubben skal have succes. Jeg tror også, at han godt ved, at det får man ikke ved at "micro-manage" hans øverste ledelse i en stor del af de afgørende beslutninger - som han godt ved de har bedre kompetencer til at træffe.

        Dermed ikke sagt, at han måske ikke alligevel blander sig (lidt for meget?) i nogle sportslige beslutninger. F.eks. da han eftersigende gik ind og tog beslutningen om at fyre Kent Nielsen. Tror heller ikke en træner bliver ansat uden Thorborg har mødt personen og sagt god for det. Måske er "det sportslige udvalg" grundlæggende ikke en god ide. Men tror simpelthen ikke på, at han sidder og trækker i alle trådene. Når der bliver ansat en træner er det 90% Hemmes/JHs beslutning.
        Last edited by Agbre; 05-01-2021, 13:47.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


          Det tror jeg simpelthen ikke på. Synes ikke der er ret meget der rent faktisk tyder på, at det rent faktisk skulle forholde sig sådan.

          For mig er det en fjer, der er blevet til otte høns i fankredse. Det er meget nemmere at forholde sig til hvor dårligt det går for ens klub, hvis man kan rette alle frustrationerne imod en person, der er roden til det meste af det. Hvis det ikke er Lars Olsen, er det Thomas Christensen, er det Jesper Hansen, er det Niels Thorborg.

          Kender ikke manden, men alt hvad jeg har set og hørt til ham gør mig overbevist om, at han er en del af OB fordi han godt kan lide at være det og oprigtigt ønsker klubben skal have succes. Jeg tror også, at han godt ved, at det får man ikke ved at "micro-manage" hans øverste ledelse i en stor del af de afgørende beslutninger - som han godt ved de har bedre kompetencer til at træffe.

          Dermed ikke sagt, at han måske ikke alligevel blander sig (lidt for meget?) i nogle sportslige beslutninger. F.eks. da han eftersigende gik ind og tog beslutningen om at fyre Kent Nielsen. Tror heller ikke en træner bliver ansat uden Thorborg har mødt personen og sagt god for det. Måske er "det sportslige udvalg" grundlæggende ikke en god ide. Men tror simpelthen ikke på, at han sidder og trækker i alle trådene. Når der bliver ansat en træner er det 90% Hemmes/JHs beslutning.
          Det her er så forkert som noget kan være, baseret på alt hvad jeg har hørt fra folk i og omkring OB de sidste 15 år. Lige præcis trænerbeslutninger kan du være sikker på, at Thorborg har en stor indflydelse på, og i nogle tilfælde er vi nok ikke langt fra, at det ligefrem er ham der peger på kandidaten, som da vi ansatte Troels Bech sidst. Andre beslutninger er billedet helt sikkert mere mudret som f.eks. spillerkøb, hvor jeg ved at han i nogle tilfælde har presset på, Skoubo og Bashkim (2. gang) er tydelige eksempler, og så er der helt sikkert mange som han slet ikke blander sig i.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


            Det tror jeg simpelthen ikke på. Synes ikke der er ret meget der rent faktisk tyder på, at det rent faktisk skulle forholde sig sådan.

            For mig er det en fjer, der er blevet til otte høns i fankredse. Det er meget nemmere at forholde sig til hvor dårligt det går for ens klub, hvis man kan rette alle frustrationerne imod en person, der er roden til det meste af det. Hvis det ikke er Lars Olsen, er det Thomas Christensen, er det Jesper Hansen, er det Niels Thorborg.

            Kender ikke manden, men alt hvad jeg har set og hørt til ham gør mig overbevist om, at han er en del af OB fordi han godt kan lide at være det og oprigtigt ønsker klubben skal have succes. Jeg tror også, at han godt ved, at det får man ikke ved at "micro-manage" hans øverste ledelse i en stor del af de afgørende beslutninger - som han godt ved de har bedre kompetencer til at træffe.

            Dermed ikke sagt, at han måske ikke alligevel blander sig (lidt for meget?) i nogle sportslige beslutninger. F.eks. da han eftersigende gik ind og tog beslutningen om at fyre Kent Nielsen. Tror heller ikke en træner bliver ansat uden Thorborg har mødt personen og sagt god for det. Måske er "det sportslige udvalg" grundlæggende ikke en god ide. Men tror simpelthen ikke på, at han sidder og trækker i alle trådene. Når der bliver ansat en træner er det 90% Hemmes/JHs beslutning.
            Sådan burde det være, men NT interessere sig meget for vinduerne, og Hemme er i bedste fald en som laver en brutoliste inkl. Dem som TC eller NT selv har peget på.

            Hemme fumler rundt med Jørgen og træner jagt. Hjertet er for OB, men evnerne.
            ​​

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg


              Det tror jeg simpelthen ikke på. Synes ikke der er ret meget der rent faktisk tyder på, at det rent faktisk skulle forholde sig sådan.

              For mig er det en fjer, der er blevet til otte høns i fankredse. Det er meget nemmere at forholde sig til hvor dårligt det går for ens klub, hvis man kan rette alle frustrationerne imod en person, der er roden til det meste af det. Hvis det ikke er Lars Olsen, er det Thomas Christensen, er det Jesper Hansen, er det Niels Thorborg.

              Kender ikke manden, men alt hvad jeg har set og hørt til ham gør mig overbevist om, at han er en del af OB fordi han godt kan lide at være det og oprigtigt ønsker klubben skal have succes. Jeg tror også, at han godt ved, at det får man ikke ved at "micro-manage" hans øverste ledelse i en stor del af de afgørende beslutninger - som han godt ved de har bedre kompetencer til at træffe.

              Dermed ikke sagt, at han måske ikke alligevel blander sig (lidt for meget?) i nogle sportslige beslutninger. F.eks. da han eftersigende gik ind og tog beslutningen om at fyre Kent Nielsen. Tror heller ikke en træner bliver ansat uden Thorborg har mødt personen og sagt god for det. Måske er "det sportslige udvalg" grundlæggende ikke en god ide. Men tror simpelthen ikke på, at han sidder og trækker i alle trådene. Når der bliver ansat en træner er det 90% Hemmes/JHs beslutning.
              Der tager du fejl ... Hemme er sportschef og ikke sportsdirektør. Men end ikke JH som sportsdirektør havde magt som agt i titlen. Alle større beslutninger har været taget i sportsudvalget der blandt andet bestod af NT og TC samt sportsdirektør og vist også en del af trænerstaben samt scouts.
              Enrico var i september ude og sige at der er etableret en bestyrelse for OB. Om det så er en formalisering af Sportsudvalget eller hvordan sammensætningen og hvilke opgave der ligger der er indtil videre ikke oplyst men jeg er ret sikker på at alle spillerindkøb, større investeringer og naturligvis hyring og fyring af trænere ligger der. Hemme er vist i bedste fald kransekagefigur og daglig kontakt mellem bestyrelse og holdene.

              Håber at SFÅ tager fat omkring denne nye bestyrelse.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det her er så forkert som noget kan være, baseret på alt hvad jeg har hørt fra folk i og omkring OB de sidste 15 år. Lige præcis trænerbeslutninger kan du være sikker på, at Thorborg har en stor indflydelse på, og i nogle tilfælde er vi nok ikke langt fra, at det ligefrem er ham der peger på kandidaten, som da vi ansatte Troels Bech sidst. Andre beslutninger er billedet helt sikkert mere mudret som f.eks. spillerkøb, hvor jeg ved at han i nogle tilfælde har presset på, Skoubo og Bashkim (2. gang) er tydelige eksempler, og så er der helt sikkert mange som han slet ikke blander sig i.
                Har også hørt at Kent Nielsen var NT’s ide uden jeg har belæg for at kunne bevise det.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Har også hørt at Kent Nielsen var NT’s ide uden jeg har belæg for at kunne bevise det.
                  Det var helt sikker Thorborg der ansatte Kent Nielsen. Det har vidst aldrig været en hemmelighed.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det var helt sikker Thorborg der ansatte Kent Nielsen. Det har vidst aldrig været en hemmelighed.
                    Han troede på vi kunne lave en Aab, men deres hold var stærkere og egne talenter bedre end vores. Ud over at overbetale AK og Jønne, samt KEP som i et stykke tid allerede var over the hill.
                    Og da Nærrige JH ikke ville give Falsk en rimelig kontrakt så var der ikke gode nok talenter i klubben.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Har også hørt at Kent Nielsen var NT’s ide uden jeg har belæg for at kunne bevise det.
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547

                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det var helt sikker Thorborg der ansatte Kent Nielsen. Det har vidst aldrig været en hemmelighed.
                        Igen vil jeg påstå de nyheder læses som fanden læser Biblen.

                        Ingen tvivl om, at Thorborg er involveret i meget. Måske også for meget til tider. Men alle de motiver, inkompetence og magtliderlighed, der tillægges ham synes jeg er søgt. At Hemmingsen er scoutet som en nikkedukke så Thorborg selv kan styre det hele.

                        Ift. eksemplet med ansættelsen Kent Nielsen. Måske var det Niels Thorborg der kom med ideen og forhandlede kontrakten hjem (det krævede nok en løn, der oversteg JHs budget en del), men det kan jeg ikke nødvendigvis se et problem i. Skulle Thorborg have trukket det ned over hovedet på Jesper Hansen? KN og JH havde mig bekendt et rigtigt godt forhold fra tiden i Horsens. Og selvom, der er (og var) forskelle på AaBs og OBs trupper/akademi havde KN i AaB lykkedes med præcis det OB gerne ville på det tidspunkt. At det var muligt var en overraskelse og virkede som en no-brainer. Han var måske det hotteste trænernavn herhjemme på tidspunktet og hvis JH havde kunne lave en ønskeliste blandt alle verdens trænere havde KN nok været på top3 efter Klopp og Guardiola. Mest fordi så kedelig og forudsigelig er JH. Han sprøjtede sikkert lidt i bukserne da han hørte KN var en mulighed.

                        Comment


                          #27
                          Så er det sidst på ugen. Har i fået jeres MH interview OBstruktion/SFÅ?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så er det sidst på ugen. Har i fået jeres MH interview OBstruktion/SFÅ?
                            De ventede nok bare på, at du spurgte.

                            http://obstemmer.dk/podcast-stort-in...el-hemmingsen/

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              De ventede nok bare på, at du spurgte.

                              http://obstemmer.dk/podcast-stort-in...el-hemmingsen/
                              Efter 5 minutter er jeg allerede træt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Efter 5 minutter er jeg allerede træt
                                Du skal bare arbejde hårdere eller løbe det væk.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X