Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Den er ude, hård træning dagen før kampene er vcores hemmelige våben.
    Fordelen er st vi adskiller os væsentlig fra andre på det punkt.
    Nååå,. er også meget skuffet om Hemmingsen og bekymret om udviklingen i klubben - især i hensigt af de historier om manglende kommunikation med medarbejdere og spillere om kontraktsitustionen - men vi skulle give ledelsen den chance og se hvad de præsenterer før vi taler det ned. Der er til mindst stadig håb at der kommer mere end tomme ord.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Den er ude, hård træning dagen før kampene er vcores hemmelige våben.
    Fordelen er st vi adskiller os væsentlig fra andre på det punkt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Medio april (2021)
    Altså næste uge

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Var det ikke her umiddelbart efter påske de ville komme ud med deres strategi?.
    Medio april (2021)

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror ihverfald der kommer noget mere konkret ud som man kan holde klubben op på. Og så bliver der en masse med at satse på ungdommen og en masse udenom selve fodbolden. Renovering af stadion, digitalisering og måske økonomiske mål man vil opnå for at få flere penge til lønbudgettet
    Var det ikke her umiddelbart efter påske de ville komme ud med deres strategi?.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    At lave en omfattende strategi som det har lydt, at det ikke kun er 1. holdet men hele OB tager tid. Ja, Enriques har været i OS&E i nogle år men det tager både tid at sætte sig ind i hele koncernen, finde smertepunkterne og adressere det før man kan udarbejde noget langtidsholdbart ... og der har også været andre ben, coronakrise, akademi og faciliteter der har krævet opmærksomhed ...

    Personligt vil jeg give det en chance men vil følge op om de gør ..
    Enrico....

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det bliver jo bare varm luft.

    Det er de samme mennesker, der har kørt klubben i fordærv over år. Selvfølgelig leverer de ikke en strategi - endsige en kultur - der ændrer på noget.

    Det er naivt at tro andet. Tager jeg fejl, går jeg selv mod skafottet :).
    At lave en omfattende strategi som det har lydt, at det ikke kun er 1. holdet men hele OB tager tid. Ja, Enriques har været i OS&E i nogle år men det tager både tid at sætte sig ind i hele koncernen, finde smertepunkterne og adressere det før man kan udarbejde noget langtidsholdbart ... og der har også været andre ben, coronakrise, akademi og faciliteter der har krævet opmærksomhed ...

    Personligt vil jeg give det en chance men vil følge op om de gør ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det bliver jo bare varm luft.

    Det er de samme mennesker, der har kørt klubben i fordærv over år. Selvfølgelig leverer de ikke en strategi - endsige en kultur - der ændrer på noget.

    Det er naivt at tro andet. Tager jeg fejl, går jeg selv mod skafottet :).
    Tror ihverfald der kommer noget mere konkret ud som man kan holde klubben op på. Og så bliver der en masse med at satse på ungdommen og en masse udenom selve fodbolden. Renovering af stadion, digitalisering og måske økonomiske mål man vil opnå for at få flere penge til lønbudgettet

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Der kommer en startegi ud efter påske, sagde enrico augustinus i dag.
    Det bliver jo bare varm luft.

    Det er de samme mennesker, der har kørt klubben i fordærv over år. Selvfølgelig leverer de ikke en strategi - endsige en kultur - der ændrer på noget.

    Det er naivt at tro andet. Tager jeg fejl, går jeg selv mod skafottet :).

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Der kommer en startegi ud efter påske, sagde enrico augustinus i dag.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Mon ikke det er fordi Plum er kreativ.... blanding af "Strategi" og ny "Start" for klubben
    Desværre ikke ... har ikke selv set det og kan desværre ikke ændre overskriften ... Adm. har helt carteblanche til at rette hvis de kan.

    Leave a comment:


  • skoge
    replied
    Selvfølgelig er det fordi Plum er kreativ Online (Y)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    Hej PLUM
    Har du ikke mulighed for at rette din overskrift i indlæg 1 fra STARTEGI til STRATEGI
    Er godt klar over, at det ikke betyder en rygende fis, men det springer bare lige i øjnene hver
    gang jeg ser overskriften. Misforstå mig ikke - det ser bare forkert ud. Og jeg har sikkert selv
    stavet forkert i denne kommentar - griner
    mvh. skoge
    Mon ikke det er fordi Plum er kreativ.... blanding af "Strategi" og ny "Start" for klubben

    Leave a comment:


  • skoge
    replied
    Hej PLUM
    Har du ikke mulighed for at rette din overskrift i indlæg 1 fra STARTEGI til STRATEGI
    Er godt klar over, at det ikke betyder en rygende fis, men det springer bare lige i øjnene hver
    gang jeg ser overskriften. Misforstå mig ikke - det ser bare forkert ud. Og jeg har sikkert selv
    stavet forkert i denne kommentar - griner
    mvh. skoge

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

    Jeg har ikke kommenteret på ovenstående og syntes da også klubben kan gøre det LANGT bedre. (Især den med stadion platten) Jeg har faktisk kun sagt at jeg ikke er enig i tonen der ofte bruges herinde og at den efter min mening hverken gavner klub, fans og da slet ikke spillere. Jeg forstår ikke hvorfor der er behov for at nævne enkelte spillere ved navn som i ovenstående tilfælde. ​​​​​​Jeg er da med på at familien Hansen nok ikke gennemgår forum inden de køber billet, men er dog ret sikker på at tonen herinde ikke tiltrækker ret mange nye ansigter i retning af OB.
    Når der er Onsite, så siger de i studiet at spiller X spillede forfærdeligt. Det bliver måske set af 50.000, men hvis jeg skrive, at Sabbi f.eks. spillede som en pose jord, så er der maks. 500 som læser det.
    For mig er det en stor forskel på at skrive om spillerens præstationer på banen, eller hvis han optræder i medierne på en eller anden måde og så være personlig.
    Jeg vil have lov til at skrive at Aron har dårlig teknik - det gør ikke Aron til et dårligt menneske, men det er umuligt, at have en debat hvis man ikke må fremhæve spillernes evner eller mangle på samme.

    Om familie Hansen køber billetter, handler meget om produktet og fortællingen om holdet.
    Hvis oplevelsen omkring kampene spiller maks, så kommer man igen. Hvis man går hjem med oplevelsen af at spillerne gav alt, så kommer man igen også efter et nedelag. Hvis man går hjem med følelsen af, at der ikke er investeret nok på banen eller fra bænken, så kommer man måske ikke igen.
    NT har alle muligheder for at få positiv omtale og blive beundret i og omkring Odense, hvis han var synlig og hvis klubben efterlevede det han udtaler når han en sjælden gang siger noget.

    Du kan have en pointe om, at det ikke gavner spillerne. De har skrevet under på en kontrakt. Der er problemet helt klar, at OB køber enten dem som NT har set spille en god kamp i tv, eller de spillere der tilfældigt bliver tilbudt af en agent.
    Det er længe siden jeg har hørt om det skyggehold man havde i gamle dage.

    Leave a comment:

Working...
X