Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCK - OB

    En rimelig chance for at vinde denne kamp? - yay/nay?
    Last edited by Bobolarsen; 16-12-2020, 14:34.

    #2
    Nay

    Comment


      #3
      Nope. FCK kører ikke på skinner, men de er ved at komme i gang igen, og vi kan næppe holde dem fra fadet. Omvendt ser jeg bedre chancer end imod FCM, måske en 30-35% for point, fordi al presset er på FCK, og vi har muligheder i kontraspillet.

      Comment


        #4
        Nok ikke. FCK er helt forventeligt kommet i gang lige som vi skal møde dem, og de mander sig jo altid op, når vi skal spille derinde. Det kan da være vi kan få et point, men jeg har allerede bogført et rundt 0 oppe i mit hoved for den kamp, så jeg kan næsten kun blive positivt overrasket.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          En rimelig chance for at vinde denne kamp? - yay/nay?
          Selvfølgeligt.
          Ved ikke hvordan situationen med Drachmann er og det ville være vigtigt at have ham tilbage. Med Drachmann spillede midtbanen rigtig stærkt mod FCM som er ligaens bedste hold. Vi kan vinde søndag. Ville ikke sælge kampen for ét point på forhånd. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Selvfølgeligt.
            Ved ikke hvordan situationen med Drachmann er og det ville være vigtigt at have ham tilbage. Med Drachmann spillede midtbanen rigtig stærkt mod FCM som er ligaens bedste hold. Vi kan vinde søndag. Ville ikke sælge kampen for ét point på forhånd. :-)
            Er Derveld tilbage på venstre backen på søndag, eller er der noget andet vi andre ikke ved?

            Comment


              #7
              Blev superligaen lige sendt på vinterferie der? Eller er professionel sport undtagen?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Blev superligaen lige sendt på vinterferie der? Eller er professionel sport undtagen?
                Ja, fra d. 25 december/21 december lukker det ned, tænker det hører ind under de mindste klasser i skolen.

                @OT:
                Så mener jeg faktisk vi har større chance mod FCK end mod FCM.

                FCK møder FCM i pokalen i morgen, og det kan godt blive en hård kamp.

                Comment


                  #9
                  Der er vel intet nyt for Superligaen?

                  ift. kampen skal vi måske tage med i beregning at vi igen er oppe på 5-8 skader og en del, der ikke er oppe i omdrejninger eller kan spille en hel kamp

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ja, fra d. 25 december/21 december lukker det ned, tænker det hører ind under de mindste klasser i skolen.

                    @OT:
                    Så mener jeg faktisk vi har større chance mod FCK end mod FCM.

                    FCK møder FCM i pokalen i morgen, og det kan godt blive en hård kamp.
                    Hvornår har vi sidst draget fordel af modstanderens træthed. Sidste år i parken havde de også lige spillet EL.
                    Uanset hvor meget Ståle og Thorup har tudet og tudet og tudet over skader og corona. Så har FCK to hold de kan stille, som er bedre end vores det bedste. Forrige weekend hvor de var så HÅRDT ramt, stillede de med Johnssson, Ankersen, Zanka, Boilesen, Oviedo, Zeca, Stage, Falk, Boel, Daramy, Højlund. På bænken havde de bla. Nikolaj Thomsen, Bartolec, Mudrazija, Oikonomou, Siguurdsson og Grytebust. Hvis det er synd for dem, og et hold de vil klage over. Så bytter jeg meget gerne. Kan slet ikke forstå dem der mener FCMs trup er bedre end FCKs. FCK bør vinde mesterskabet klart, med den trup de har. Jeg levner os som alle andre, også kun en mikropisk chance for point.


                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      @OT:
                      Så mener jeg faktisk vi har større chance mod FCK end mod FCM.

                      FCK møder FCM i pokalen i morgen, og det kan godt blive en hård kamp.
                      Vi har ikke større chancer ude mod FCK end hjemme mod FCM, undskyld mig, men det er altså helt væk at påstå det. Vi har trods alt slå FCM nogle gange hjemme, også imens de har været rigtigt gode, og det er stort set altid tætte kampe. Og så er vi et fint hjemmehold. Det har vi været i den her sæson, vi var det også sidste sæson da det kørte dårligt, og vi har altid en fin chance hjemme mod et Superligahold. Læg dertil at FCM har haft et hårdt forår med mange kampe i de sidste 3 måneder, og lige havde kørt sig helt ud i en CL-kamp mod Liverpool.

                      På udebane er vi tilgengæld håbløse. I de sidste 14 måneder har vi vundet 2!!! udekampe. Begge gange mod Lyngby, som burde være rykket ud sidste sæson og som med garanti gør det denne gang. Det er i forvejen en elendig statistik der næsten alene burde gøre folk mere optimistiske forud for en hjemmekamp, uanset hvem modstanderen er. Læg så dertil, at vi ikke har vundet en Superligakamp i over 17 år!!! i Parken. Det er 23 kampe i træk, og når du så regner det med, at FCK har fået maksimumpoint i deres sidste 3 kampe, og ligner et af de mere formstærke hold i ligaen lige nu.

                      Det er nok ikke umuligt vi vinder, men der var så meget mere der talte for en sejr mod FCM end det gør for, at vi slår FCK. Det er bare en ond ånd for os at spille derinde, det kan vi ikke komme udenom.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Vi har ikke større chancer ude mod FCK end hjemme mod FCM, undskyld mig, men det er altså helt væk at påstå det. Vi har trods alt slå FCM nogle gange hjemme, også imens de har været rigtigt gode, og det er stort set altid tætte kampe. Og så er vi et fint hjemmehold. Det har vi været i den her sæson, vi var det også sidste sæson da det kørte dårligt, og vi har altid en fin chance hjemme mod et Superligahold. Læg dertil at FCM har haft et hårdt forår med mange kampe i de sidste 3 måneder, og lige havde kørt sig helt ud i en CL-kamp mod Liverpool.

                        På udebane er vi tilgengæld håbløse. I de sidste 14 måneder har vi vundet 2!!! udekampe. Begge gange mod Lyngby, som burde være rykket ud sidste sæson og som med garanti gør det denne gang. Det er i forvejen en elendig statistik der næsten alene burde gøre folk mere optimistiske forud for en hjemmekamp, uanset hvem modstanderen er. Læg så dertil, at vi ikke har vundet en Superligakamp i over 17 år!!! i Parken. Det er 23 kampe i træk, og når du så regner det med, at FCK har fået maksimumpoint i deres sidste 3 kampe, og ligner et af de mere formstærke hold i ligaen lige nu.

                        Det er nok ikke umuligt vi vinder, men der var så meget mere der talte for en sejr mod FCM end det gør for, at vi slår FCK. Det er bare en ond ånd for os at spille derinde, det kan vi ikke komme udenom.
                        Dertil kommer, at de har en ond polak, som trænger til selvtillid. Han scorede 2 kasser mod os i sidste kamp i Odense. Jeg er bange for, vi hjælper ham i gang igen - desværre.

                        Comment


                          #13
                          Jeg er stensikker på vi taber i Parken. Sikkert også noget a la 3-0. Kan slet ikke se, hvordan vi skulle kunne få point med hjem, men jeg lader mig gerne overraske.

                          Vi har notorisk set haft det ekstremt svært i Parken, og det vores succesoplevelser derinde kan vel tælles på én hånd over de sidste 20 år. FCK vinder deres kampe i øjeblikket, og selvom jeg synes der var lyspunkter mod FCM, så tvivler jeg på, at vi får ret mange åbne målchancer.

                          Eneste der potentielt kan tale i mod er, at FCK forhåbentlig kommer på en svær opgave i aften, der kan trække tænder ud, så de ikke er 100 procent friske søndag. Men det tør jeg ikke sætte min lid til.

                          Comment


                            #14
                            Vi taber med minimum 2 vi har sort bælte i at sætte hold igang...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg er stensikker på vi taber i Parken. Sikkert også noget a la 3-0. Kan slet ikke se, hvordan vi skulle kunne få point med hjem, men jeg lader mig gerne overraske.

                              Vi har notorisk set haft det ekstremt svært i Parken, og det vores succesoplevelser derinde kan vel tælles på én hånd over de sidste 20 år. FCK vinder deres kampe i øjeblikket, og selvom jeg synes der var lyspunkter mod FCM, så tvivler jeg på, at vi får ret mange åbne målchancer.

                              Eneste der potentielt kan tale i mod er, at FCK forhåbentlig kommer på en svær opgave i aften, der kan trække tænder ud, så de ikke er 100 procent friske søndag. Men det tør jeg ikke sætte min lid til.
                              Tror nu efterhånden vi er så tilpas bøvlet en modstander efter vi er begyndt at bruge okosun på de tunge baner, at vi formår at få en tæt kamp.
                              Jeg er dog lidt bekymret for Drachmann ikke bliver klar og vi stadig af den ene eller anden grund ikke vil bruge Tverskov. Vi ser svagere ud uden en rigtig 6'er og det vil nok koste imod et FCK-hold som lige nu ikke sprudle, men er begyndt at vinde deres kampe som du siger.
                              ​​​​

                              Comment

                              Working...
                              X