Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Tror nu efterhånden vi er så tilpas bøvlet en modstander efter vi er begyndt at bruge okosun på de tunge baner, at vi formår at få en tæt kamp.
    Jeg er dog lidt bekymret for Drachmann ikke bliver klar og vi stadig af den ene eller anden grund ikke vil bruge Tverskov. Vi ser svagere ud uden en rigtig 6'er og det vil nok koste imod et FCK-hold som lige nu ikke sprudle, men er begyndt at vinde deres kampe som du siger.
    ​​​​
    Vi kan håbe på at Zanka har en af de kampe hvor hans arrogance koster. Kan vi score først, så vil man se hvor såret FCK evt. er. men sælger den gerne for en 0-0. Omvendt, så har FCK ikke de hurtigste spillere i bagerste kæde, så der er muligheder hvis vi er effektive og Okosun og OC spiller gode kampe.

    Comment


      #17
      JM fyres på søndag

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-fck-opgoer/

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis det er sandt så hvordan kan man ikke holde det bag lukkede døre. Det er ja fuldstændig tåbeligt i hensigt af kampen søndag.
        Man kan vel kun håbe at holdet ikke bliver ramt af det alt for meget. Ville meget gerne høre hvordan MH ville vi forklare den fyring efter at JM hentede 7 point ud af de tre kampe mod AaB, FCM og FCK. På anden side leverer de derimod ja den perfekte undskyldning for et nederlag med de info de skaber. Savner JH tilbage. Det var ikke alt godt men han kunne håndtere alt langt mere professionelt end MH.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hvis det er sandt så hvordan kan man ikke holde det bag lukkede døre. Det er ja fuldstændig tåbeligt i hensigt af kampen søndag.
          Man kan vel kun håbe at holdet ikke bliver ramt af det alt for meget. Ville meget gerne høre hvordan MH ville vi forklare den fyring efter at JM hentede 7 point ud af de tre kampe mod AaB, FCM og FCK. På anden side leverer de derimod ja den perfekte undskyldning for et nederlag med de info de skaber. Savner JH tilbage. Det var ikke alt godt men han kunne håndtere alt langt mere professionelt end MH.
          Det burde ikke være muligt at ansætte en mindre kompetent sportschef end JH.
          Men NT gør det igen igen igen. Poul, Jesper og Michael må være i top 5 for dårlige chefer i et all time index for superligaen, med pH og MH i en tæt kamp om dårligst ever.

          Comment


            #20
            Så får FCK lige 30 ekstraminutter i benene. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Så får FCK lige 30 ekstraminutter i benene. :-)
              Jeps super optakt for os. Godt nok så FCK bedre ud end længe, men de skiftede stort set ikke ud og så enormt trætte ud til sidst, hvor FCM burde have dræbt den i den forlængede spilletid.
              Jeg tror thorup vil bygge videre på det han så og spille med samme mandskab og så må det være i Ob's interesse at gøre som i sæsonens første kamp. Stresse FCK fra start og få deres tunge ben ud og løbe. Vi skal turde gøre kampen hård, for parkens bane så tung ud og vi må simpelthen være mere friske med fck's hårde 120 min igår.

              Jeg tror på point, da jeg stadig synes vi ser ud til at have det fysisk overskud i vores kampe. Vi afveg at FCM trynede os til sidst i mandags og vi fik skovlen under AaB sidst i kampen ruden før, så jeg tror i står fint rystet fysisk til at møde et træt FCK-hold som på flere måder må have haft et hårdt efterår.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Vi har ikke større chancer ude mod FCK end hjemme mod FCM, undskyld mig, men det er altså helt væk at påstå det. Vi har trods alt slå FCM nogle gange hjemme, også imens de har været rigtigt gode, og det er stort set altid tætte kampe. Og så er vi et fint hjemmehold. Det har vi været i den her sæson, vi var det også sidste sæson da det kørte dårligt, og vi har altid en fin chance hjemme mod et Superligahold. Læg dertil at FCM har haft et hårdt forår med mange kampe i de sidste 3 måneder, og lige havde kørt sig helt ud i en CL-kamp mod Liverpool.

                På udebane er vi tilgengæld håbløse. I de sidste 14 måneder har vi vundet 2!!! udekampe. Begge gange mod Lyngby, som burde være rykket ud sidste sæson og som med garanti gør det denne gang. Det er i forvejen en elendig statistik der næsten alene burde gøre folk mere optimistiske forud for en hjemmekamp, uanset hvem modstanderen er. Læg så dertil, at vi ikke har vundet en Superligakamp i over 17 år!!! i Parken. Det er 23 kampe i træk, og når du så regner det med, at FCK har fået maksimumpoint i deres sidste 3 kampe, og ligner et af de mere formstærke hold i ligaen lige nu.

                Det er nok ikke umuligt vi vinder, men der var så meget mere der talte for en sejr mod FCM end det gør for, at vi slår FCK. Det er bare en ond ånd for os at spille derinde, det kan vi ikke komme udenom.
                Men tror alligevel at chancen er større uden tilskuer (eller kun 300) end et fyldt Parken.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Men tror alligevel at chancen er større uden tilskuer (eller kun 300) end et fyldt Parken.
                  Helt klart. Det er den bedste chance vi har haft i mange år.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Helt klart. Det er den bedste chance vi har haft i mange år.
                    Ja, og at de så har spillet 120 min. plus straffespark gør vel heller ikke chancen mindre, gør det?

                    Så hvorfor var du så meget i mod det jeg skrev?

                    Jeg garanterer ikke vi vinder, men vi har bare aldrig haft en bedre chance, og med Michelsen der måske også lige vil vise noget :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Ja, og at de så har spillet 120 min. plus straffespark gør vel heller ikke chancen mindre, gør det?

                      Så hvorfor var du så meget i mod det jeg skrev?

                      Jeg garanterer ikke vi vinder, men vi har bare aldrig haft en bedre chance, og med Michelsen der måske også lige vil vise noget :)
                      Enten synes jeg at du totalt undervurderer vores niveau på hjemmebane kontra vores niveau på udebane, ellers overvurderer du FCM som udehold og undervurderer FCK som hjemmehold. På bundlinjen står der jo bare, at vi er et fint hjemmehold og et horribelt udehold, og lige præcis i Parken har vi det vanvittigt svært. Vores bedste chance i en del år for at vinde i Parken er stadig meget lille, sammenlignet med vores chance for at slå et halvslidt FCM-hold, der ikke kommer i stærkeste opstilling, på hjemmebane. Man kan jo bare kigge på oddsene for kampene.

                      Comment


                        #26
                        Vi har haft en snak med Troels Kløve om søndagens kamp mod FCK. Plus rygterne om Jakobs fyring.

                        http://obstruktion.dk/kloeve-spiller...r-op-om-jakob/

                        Comment


                          #27
                          Hvis Jebali og Sabbi spiller en god kamp og formår, at omsætte chancer til mål samt defensiven formår at lukke ned for Falk, så tror jeg godt vi kan hapse en sejr.

                          Comment


                            #28
                            Jeg tror faktisk der er gode chancer for i hvert fald et point. FCK har haft et langt opslidende efterår generelt, kulminerende med pokalkampen i torsdags som var lang og opslidende og endte i en nedtur. OB må være motiverede og forholdene må passe holdet godt, tror også Okosun kan få en central rolle her.

                            Comment


                              #29
                              Hvad taler imod point.?

                              FCK vil føle de har noget at revanchere mod os i morgen.

                              De er ved at finde formen igen

                              Parken er og bliver et notorisk svært sted at spille

                              FCK’s trup er, uanset hvordan man vægter dagsform, bredere og bedre end vores.

                              Dommerne har det med at se spøgelser i FCK’s straffeparksfelt.

                              Hvad taler for point.?

                              FCK’s vinderform er stadig i en genopbygningsfase, den kan rystes nemmere nu, end nogensinde før. Den vinderkultur, de altid bare har kunnet falde tilbage på, er rystet.

                              Vi viste fight og vilje mod AAB og igen mod FCM. Et tydeligt tegn på at truppen ikke er resigneret.

                              Sabbi, OC og Jebali, kan på deres bedste dage vinde kampe egenhændigt.

                              Parken er næsten tømt for tilskuere og VAR skulle holde partiske dommere lidt i skak.

                              dom.?

                              Jeg sælger den gerne for en uafgjort på forhånd. Med alt sandsynlighed bliver det en tæt kamp, hvor FCK trækker sig sejrrigt ud. Uafgjort ville være en kæmpe succes, og sejr ville være enormt stort. Det lyder dumt at sige, men vi har ikke vundet i superligaen siden 2003, og overhovedet ikke siden 2007. Sejr derinde strækker sig længere tilbage end sølvdagene, og vi er betydeligt svagere end dengang.

                              Comment


                                #30
                                For mig handler det ikke så meget om det at spille i de rammer parken nu engang er. Tænker da at de fleste spillere syntes det er fedt at spille derinde, og eftersom man er der flere gange om året, tror jeg at det med at rammerne dupere en, burde aftage. Det handler mere om det hold man møder i parken. FCK har jo altid det bedste hold. Også en meget meget bedre end os. Så om der er tilskuere eller ej, så møder vi en overmagt, som vi virkelig skal stå tidligt op for at klarer.

                                Comment

                                Working...
                                X