Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Tja. Tror nu egentlig også kun det er Emil der ryger, Kadrii er ikke helt klar efter skaden og Falk kunne godt bruge lidt længere tid. Men det er svært, at sige. Nu er der jo en klub der har købt Zanka, så alt kan ske.
    Problemet for OB er vel at vi max kan få 7,5 mill for Emil hvor der ryger en stor del videre til Lyngby.. Så det er ikke super interessant for os..
    Bashkim har været skadet og ligner en der mangler en del. Han har kun 1 år tilbage og kan umuligt være mange millioner værd. Så det er ikke super interessant for os..
    falk har stadig 2 år tilbage og mon ikke vi satser på at han kun stiger i værdi. Der skal altså ikke mange tilfældigheder til før at han scorer 7-9 mål på et halvår og bliver rigtig hot. Så kan vi score kassen. Så det er pt ikke super interessant for os...

    Comment


      Jesper C

      Jeg ved ikke om det tidligere har været nævnt i tråden...


      Jesper C har i de sidste par dage diskuteret et skifte med en kommende jysk klub.

      Det skulle være en klub, hvor der ligger en lufthavn tæt på.
      Umiddelbart kender jeg kun til lufthavne i Esbjerg, Århus og Ålborg..

      Eftersigende vil OB ikke bruge ham grundet hans dyre bonusordninger i kontrakten som bliver udbetalt efter antal spillede kampe...
      Med andre ord har han fået at vide at OB ikke har råd til ham mere.

      Mht. klub nær lufthavnen, så er det for at han stadig har en direkte vej til Kbh, hvor hans 2 børn bor.

      Kilde: Veninde til Eva Christiansen

      Beklager hvis dette tidligere har været oppe.
      God Sommer.

      AK

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ak_kbh Se indlæg
        Jeg ved ikke om det tidligere har været nævnt i tråden...


        Jesper C har i de sidste par dage diskuteret et skifte med en kommende jysk klub.

        Det skulle være en klub, hvor der ligger en lufthavn tæt på.
        Umiddelbart kender jeg kun til lufthavne i Esbjerg, Århus og Ålborg..

        Eftersigende vil OB ikke bruge ham grundet hans dyre bonusordninger i kontrakten som bliver udbetalt efter antal spillede kampe...
        Med andre ord har han fået at vide at OB ikke har råd til ham mere.

        Mht. klub nær lufthavnen, så er det for at han stadig har en direkte vej til Kbh, hvor hans 2 børn bor.

        Kilde: Veninde til Eva Christiansen

        Beklager hvis dette tidligere har været oppe.
        God Sommer.

        AK
        "kommende jysk klub"
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Vi kan vel bare krydse fingre for begge parter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ak_kbh Se indlæg
            Jeg ved ikke om det tidligere har været nævnt i tråden...


            Jesper C har i de sidste par dage diskuteret et skifte med en kommende jysk klub.

            Det skulle være en klub, hvor der ligger en lufthavn tæt på.
            Umiddelbart kender jeg kun til lufthavne i Esbjerg, Århus og Ålborg..

            Eftersigende vil OB ikke bruge ham grundet hans dyre bonusordninger i kontrakten som bliver udbetalt efter antal spillede kampe...
            Med andre ord har han fået at vide at OB ikke har råd til ham mere.

            Mht. klub nær lufthavnen, så er det for at han stadig har en direkte vej til Kbh, hvor hans 2 børn bor.

            Kilde: Veninde til Eva Christiansen

            Beklager hvis dette tidligere har været oppe.
            God Sommer.

            AK
            Der ligger også en lufthavn ved Karup tæt på Silkeborg, Herning og Viborg...

            SAN

            Comment


              Viborg mangler stadig at skrive kontrakt med en målmand................og vi mangler stadig en angriber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Viborg mangler stadig at skrive kontrakt med en målmand................og vi mangler stadig en angriber
                win win for alle parter. Smid bare et par millioner med JC, hvis det gør at vi kan slippe af med ham og samtidigt få TD i stald

                edit: ville gerne se en målmandstrio med Toppel, Radza og <fynsk 2. violin>
                Last edited by mågen; 08-07-2014, 08:50.

                Comment


                  Det lyder i hvert fald som om der bliver arbejdet på Falk i Brøndby. Bemærk kommentaren fra Per Rud: https://twitter.com/MichaelQureshi/s...79142480584704

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                    Det lyder i hvert fald som om der bliver arbejdet på Falk i Brøndby. Bemærk kommentaren fra Per Rud: https://twitter.com/MichaelQureshi/s...79142480584704
                    Har du været inde på denne Per Ruds Twitterprofil?

                    Jo mindre han ikke har noget imod at vise den brede offentlighed at han er til kvindelige plastikdukker, så tvivler jeg på profilen tilhører Brøndbys sportschef:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Det lyder i hvert fald som om der bliver arbejdet på Falk i Brøndby. Bemærk kommentaren fra Per Rud: https://twitter.com/MichaelQureshi/s...79142480584704
                      Du tror simpelthen lige, at Per Rud selv afviser transferrygter henslængt i en kommentar på Twitter

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Har du været inde på denne Per Ruds Twitterprofil?

                        Jo mindre han ikke har noget imod at vise den brede offentlighed at han er til kvindelige plastikdukker, så tvivler jeg på profilen tilhører Brøndbys sportschef:-)
                        Alle ved jo at Per Rud er til kvindelige plastikdukker så hvorfor skulle han skjule det?
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Alle ved jo at Per Rud er til kvindelige plastikdukker så hvorfor skulle han skjule det?
                          Man kan også følge 'Hans Henrik Andreassen' og hans craving for traktortræk: https://twitter.com/HH20EfB

                          Twitter er et fantastisk medie. 99% ligegyldigt lort - men til gengæld er der rigtigt, rigtigt meget af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Det lyder i hvert fald som om der bliver arbejdet på Falk i Brøndby. Bemærk kommentaren fra Per Rud: https://twitter.com/MichaelQureshi/s...79142480584704
                            Kors hvor er folk naive... Vågn nu lidt op.. Det her forum mangler ilt..!
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Kors hvor er folk naive... Vågn nu lidt op.. Det her forum mangler ilt..!
                              Nogen der har har svært ved at trække vejret da?

                              Comment


                                jeg stødte på et meget løst rygte i går aftes - gennem en kammerats kammerat:

                                Bif skulle eftersigende præsentere en ny spiller i dag eller i morgen og dette kunne være vores egen Falk....

                                jeg ved ikke selv, hvad jeg skal lægge i rygtet. Men det stammer fra en bekendt ude i 3. række (limsniffer), der tidligere har været stærkt involveret i sydsiden og alt hvad der hører med her

                                Comment

                                Working...
                                X