Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er det så ikke nemmere at hente ham nu og leje ham ud?
    Macena, Lawan og Søren Berg, er i øvrigt fine eksempler på at man tage springet fra 2. Division til superligaen og sæå til, så synes ikke mam entydigt kan sige han skal over 1. Division først. Tror han vil få mindst ligeså meget ud af at træne dagligt med et superhold og få et par minutter hist og her, indtil han vænner sig til tempoet
    Det kan man sige. Desværre er det ikke FM det her, og det er godt nok sjældent at vi lejer unge spillere ud. Jeg frygter bare at hvis vi henter ham, at det netop bliver et par minutter her og der. Det rykker bare ikke en skid for at sige det mildt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      Det kan man sige. Desværre er det ikke FM det her, og det er godt nok sjældent at vi lejer unge spillere ud. Jeg frygter bare at hvis vi henter ham, at det netop bliver et par minutter her og der. Det rykker bare ikke en skid for at sige det mildt.
      Men hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at udleje ham? FCM udlejer da eksempelvis jævnligt til førstedivisionsklubber.

      Comment


        Hvor kunne det dog lune med et rygte istedet for endeløse diskussioner om hvorvidt vi skal tilknytte en nobody fra landets tredie(!!!)bedste række.. Kom nu igang OB...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Hvor kunne det dog lune med et rygte istedet for endeløse diskussioner om hvorvidt vi skal tilknytte en nobody fra landets tredie(!!!)bedste række.. Kom nu igang OB...
          John, Djemba-Djemba/Fall tiderne er looooong gone. Sad, but true.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Lød det som om at jeg bad om noget fra den hylde??

            Comment


              Det lød hvertfald som om du ikke er tilfreds med tilgangene :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                Lød det som om at jeg bad om noget fra den hylde??
                Jeg vil da gerne høre hvad bad du
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Jeg hungrer bare efter lidt rygter, der kan få mit lille stribede hjerte til at banke lidt hurtigere :-).
                  Og der skal altså bare en smule mere end tredierangsspillere til. Jeg er skam helt med på at der næppe lander nogle superstjerner. Mindre kan gøre det :-)

                  Comment


                    At dømme ud fra de spydige kommentarer, der lynhurtigt lander, er jeg vidst heller ikke den eneste der keder mig lidt;-)

                    Comment


                      Der har vel ikke været noget og hidse sig op over i flere år nu. Så hvorfor skulle pludselig ændre sig i sommerens transfervindue.
                      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                        Der har vel ikke været noget og hidse sig op over i flere år nu. Så hvorfor skulle pludselig ændre sig i sommerens transfervindue.
                        Rent navne mæssigt indtil nu er det da det mest uinteressante vindue i mands minde

                        IMO selvfølgelig

                        Comment


                          Ja, det kan der vel næppe være to meninger om :-)

                          Comment


                            JH holder kortene tæt.
                            Meget tæt... Det gør det kedeligere for os, men nemmere for OB..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Men hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre at udleje ham? FCM udlejer da eksempelvis jævnligt til førstedivisionsklubber.
                              Jamen du har helt ret! Jeg forholder mig blot til statistikken.

                              I den sammenhæng ville det gøre processen lettere hvis vi igen fik et etableret 1.divisionshold fra Fyn.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                                Jamen du har helt ret! Jeg forholder mig blot til statistikken.

                                I den sammenhæng ville det gøre processen lettere hvis vi igen fik et etableret 1.divisionshold fra Fyn.
                                Ja, jeg overvejer også blot hvad grunden kan være til at vi ikke udlejer vores talenter noget oftere, måske at vi hidtil ikke har haft mange talenter at udleje?

                                Comment

                                Working...
                                X