Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu er det jo ikke sikkert at det er til start 11-eren. Det har jeg svært ved at tro. Hvis man kan hente en fornuftig backup f.eks til angrebet ( i mangel af bedre smiley med noget over hovedet), med gåpåmod og aggresivitet, for en mindre sum, så synes jeg det er meget fornuftigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
      Puha.. Bliver svært at vende sig til, at det er denne hylde, vi kan hente fra nu. Sagt uden kendskab til andre end Fisker dog.

      Fisker kan måske sies fra? Han kom "hjem" til sin barndomsklub sidste sommer, og er nærmest allerede en bærende kraft, efter en god sæson.
      Han er måske heller ikke lige typen, vi står og mangler mest. Medmindre han er tiltænkt en rolle på kanten. Dermed givet, at vi mister en fløjspiller.
      Kan slet ikke forestille mig Fisker skifter allerede, det var i vinters han skiftede fra Hobro til Randers.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
        Nu er det jo ikke sikkert at det er til start 11-eren. Det har jeg svært ved at tro. Hvis man kan hente en fornuftig backup f.eks til angrebet ( i mangel af bedre smiley med noget over hovedet), med gåpåmod og aggresivitet, for en mindre sum, så synes jeg det er meget fornuftigt.
        Det betyder vel Morten Beck????
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          I gør det nemt for FS at bringe denne historie. Vi ERFARE at Morten Beck skifter til OB.

          IA

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            I gør det nemt for FS at bringe denne historie. Vi ERFARE at Morten Beck skifter til OB.

            IA
            Lol

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lol
              +1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                I gør det nemt for FS at bringe denne historie. Vi ERFARE at Morten Beck skifter til OB.

                IA
                Ja vi må ikke håbe at den gennemsnitlige troværdighed i landet er = Venstrefolk.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Kunne de kigge på nogle fra OB?

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-danskere

                  Comment


                    Givetvis.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Givetvis.
                      Tak fordi du deler ud af din kæmpemæssige insiderviden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Nu har jeg ikke læst stiften i dag, men det er umiddelbart den samme historie som Nixcha linker til, i det allerførste indlæg i denne tråd den 11. maj.

                        Dermed ikke sagt det er forkert eller skidt, det kunne nemt være rigtigt og godt, men lidt "old news" stiften bringer, hvis de ikke har mere på deres historie.
                        det var jeg ikke opmærksom på, jeg beklager at jeg har viderebragt "old news". Jeg kender ikke spilleren og hvis valget er mellem Dalgaard eller ham her så foretrækker jeg TD alene p.gr.a. at han går lige ind i truppen uden nogen "aklimatisering" som er nødvandig med spillere fra eksotiske lande.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          Tak fordi du deler ud af din kæmpemæssige insiderviden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det var jeg ikke opmærksom på, jeg beklager at jeg har viderebragt "old news". Jeg kender ikke spilleren og hvis valget er mellem Dalgaard eller ham her så foretrækker jeg TD alene p.gr.a. at han går lige ind i truppen uden nogen "aklimatisering" som er nødvandig med spillere fra eksotiske lande.
                            Du skal ikke beklage spor. Jeg kan godt se mit indlæg "peger lidt fingre", men det var nu ikke meningen, så skal nogen beklage, er det snarere mig.

                            Fortsæt endelig med dine morgenlige avisreferater, dem sætter jeg stor pris på - når jeg står op en time eller to senere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Tak fordi du deler ud af din kæmpemæssige insiderviden.
                              Der blev spurgt, om der måske kigges på nogle fra OB, der anser jeg som værende sandsynligt. Man kan så diskutere om indlægget skulle være placeret i en "Rygtetråd".
                              Last edited by Sheed; 05-06-2014, 15:28.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                                Så må det vel være en af disse. (Går ikke ud fra du mente Albers da andre også har nævnt ham)
                                Martin Thomsen fra Hobro

                                Jonas Damborg fra Hobro
                                Morten Beck fra Silkeborg
                                Kasper Fisker fra Randers
                                Hm; som flere har skrevet, så virker Martin Thomsen og Damborg ikke ret relevante, (med mindre TB ser en højre back i én af dem). Kasper Fisker har sikkert en fin kontrakt i Randers og ville være dyr. Det efterlader Morten Beck. Som Onkel Riffel har skrevet i en anden tråd, så var mig og Riflen i Brønshøj for at se Brønshøj-Silkeborg. Undervejs lagde vi begge flere gange mærke til Morten Beck - og det var ikke for det gode. Han virkede som et stort, kluntet skideskur; en yngre udgave af Henrik Toft, bare bredere og med dårligere teknik.
                                Han er virkelig en stor dreng, der har spist sin havregrød: Han har en imponerende fysik. Desværre lagde vi mærke til, at han faktisk ikke brugte den specielt godt - det lykkedes ret ofte for Brønshøjs Jacob Berthelsen (mener jeg det var), som oftest manmarkede ham, at komme først på bolden og også vinde de fleste dueller. Hvis han endelig vandt en duel, så tabte han tit andenbolden. Vi var der ikke for at se ham; han var bare påfaldende dårlig, især når man tænker på, at en tank som ham burde kunne bruge sin krop bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X